Ervaringen gevraagd over Zitmaxx.

14-09-2014 14:53 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn (nog steeds) op zoek naar een nieuwe hoekbank,

ik heb er een paar bij Zitmaxx op de site zien staan, maar wil graag jullie ervaringen (goede en slechte) lezen, voordat we 1,5 uur daarnaartoe gaan rijden om te proefzitten.

Alvast bedankt.
Ik geloof niet dat zij ergens in de top 100 staan als het op kwaliteit en service aankomt
Ik heb een loveseat van zitmaxx. Prima service, geen aanbetaling of niks. Hoefde pas bij aflevering te betalen toen de stoel uitgepakt en gecontroleerd was. Fijn personeel, goed geholpen in de winkel. Erg positief hierover! Alleen de levering was minder, waren niet op de afgesproken tijd hier enzo. Maar daar kan zitmaxx weinig aan doen, want die huren daar iemand voor in en is niet hun eigen personeel.
Alle reacties Link kopieren
Je moet even Googelen op recensies over zitmaxx, dan kom je een heleboel tegen. Wij hadden ook ooit het plan om bij zitmaxx een bank te kopen maar adhv recensies toch maar vanaf gezien.
Je hebt nu één echte ervaring en die is goed en twee veronderstellingen en die zijn slecht.



Ik las ergens een paar weken geleden dat mensen bij hun reisbureau klagen omdat het zand op het strand niet spierwit was of omdat de zee niet blauw was, dus ik zou me van die recensies niet al teveel aantrekken en er gewoon een dagje van maken en gaan kijken.



Ik heb een tijd geleden een langdurig gesprek gehad met iemand van Zitmaxx en waar het op neerkomt is dat bij leer je de keuze hebt uit vele verschillende kwaliteiten aan leer, maar de basis van een bankstel is gelijk, ongeacht de bekleding.

Ik heb er mijn bank niet gekocht, maar de service die ik kreeg aan de foon was wel een goede.
Kijk anders eens bij profijtmeubel, die hebben dezelfde stijl, zijn goed en goed betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal.
quote:lettertype schreef op 14 september 2014 @ 14:59:

Je moet even Googelen op recensies over zitmaxx, dan kom je een heleboel tegen. Wij hadden ook ooit het plan om bij zitmaxx een bank te kopen maar adhv recensies toch maar vanaf gezien.Ik kom dit tegen : http://www.preferenso.nl/ ... els/wooninrichting/sitmax



http://www.allebedrijveni ... axx-wonen-ter-aar/reviews
Wij hebben er stoelen gekocht voor het bedrijf en voor bij ons thuis. Hele goede kwaliteit en prima prijs. Netjes geleverd. Ik zou er zo weer kopen. Ik vond het een enorm voordeel dat ze veel keuze hadden in stoelen en je kon kiezen uit veel kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weleens geweest, maar niets gekocht dus geen ervaring met kwaliteit en service na bestellen. Ik vind het een prima winkel om te kijken. Heel veel keuze en stijlen en het personeel is niet opdringerig.
http://www.thuisvergelijken.nl/ervaring ... x%20Wonen/



Deze is wel grappig overigens : Na veel reclame op google zijn wij ook naar Zitmaxx gegaan. Hebben uiteindelijk een leren bank gekocht. De reclame waar ze mee paraderen over keuze uit meer dan 200 kleuren konden ze helaas niet waar maken. De bank werd keurig netjes gebracht en geplaats .Alleen vinden we de hele bank in zijn totaliteit kleur, zitcomfort ,model afschuwelijk!!! Jammer genoeg een enorme tegenvaller



Alle reacties Link kopieren
Wij hebben daar ons bankstel gekocht. 1 bank werd in de verkeerde kleur geleverd.

Deze hebben we zo lang gehouden, totdat de juiste kleur werd geleverd.

Op zich wel netjes opgelost. Al was het natuurlijk beter als alles in 1 keer goed zou zijn.

De prijzen zijn best redelijk, vonden wij. En de kwaliteit is ook nog goed (na 2 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook laatst een bank gekocht. De levertijd was wel lang, 4 maanden. Maar goed, dat werd vooraf ook netjes aangegeven en dat zijn ze ook nagekomen. Tussentijds wel eens gebeld of er al iets bekend was en werd steeds netjes te woord gestaan. De bank hebben we nu enkele maanden en ben er heel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Bedanjt allemaal, we gaan zeker kijken..
Veel plezier! Trek er even een dagje voor uit, het is groot daar en de hoeveelheid verschillende stoffen en kleuren is niet normaal haha! Gelukkig wilde ik oranje, daar hadden ze er niet zoveel van dus ik was zo klaar! Maar de stoel zit heerlijk, precies wat ik wilde en de kleur en stof is ook echt wat ik in mijn hoofd had. Helemaal tevreden dus hier
Alle reacties Link kopieren
Ik kon na een maand zelfs nog de stof wijzigen, prima service dus.
Alle reacties Link kopieren
10 weken geleden heb ik meubels besteld bij zitmaxx. 1 stond in het magazijn en 1 moest uit Polen komen. Niet echt de andere kant van de wereld zou je denken, maar toch moet het blijkbaar maanden duren voordat hij geleverd kan worden. na 7 weken maar gebeld met zitmaxx of de boel binnenkort al bezorgt zou worden waarbij mij werd verteld dat dit pas in week 16 zou gebeuren. Omdat dat deze week is, heb ik contact opgenomen met zitmaxx. Om 10:02 krijg ik een bandje dat ze pas vanaf 10:00 open zijn en om 10:03 kom ik in een keuzemenu. Ik maak mijn keuze om daarna 10 minuten in de wacht te worden gezet om vervolgens te horen dat het te druk is op dit moment dus dat de verbinding automatisch verbroken wordt. Als ik terugbel krijg ik iemand aan de lijn "ja hallo?" en vervolgens wordt er opgehangen.Eindelijk na een half uur bellen, bellen, bellen krijg ik iemand aan de lijn die me verteld dat helaas mijn meubels pas in week 19 geleverd kunnen worden. Dat is 13 weken nadat ik het heb besteld, waarbij 1 van de 2 onderdelen in het magazijn staat! Als ik aangeef dat ik hier niet erg blij mee ben wordt aangegeven dat ze dan bij wijze van uitzondering in week 17 het meubel dat in het magazijn staat wel willen komen brengen want deze week hebben ze geen tijd meer en bovendien woon ik niet in de buurt. Alsof dat mijn probleem is: als je niet ver wilt leveren moet je die klanten niet aannemen. Maandag kan ik terugbellen om te horen hoe laat ze dinsdag komen. Zal mij benieuwen hoe lang ik nu weer aan de lijn hang voor ik iemand spreek. Nee volgende keer ga ik lekker naar Ikea, daar krijg ik ook geen service, maar dan betaal ik er ook niet voor.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook mijn bank bij zitmaxx gekocht, nu 4 jaar geleden.

op zich is er niets mis met de services ect, alleen de kwaliteit van de bank was echt RUK....

Op zich niet de duurste bank ( 950 euro ) en zij hadden aangegeven dat de bank wat kon verschieten qua kleur ( geen garantie )

Maar na een half jaar was de bank al oranje en helemaal verschoten.

ik ben direct gaan klagen, want kan me best voorstellen dat een bank wat kan verkleuren, maar zo snel en onherkenbaar?!

Ik kreeg toen als voorstel dat ik voor mijn 6 maanden oude bank 150 euro tegoedbon kreeg en dan moest ik verplicht een nieuwe bank bij hun kopen en dan moest ik de '' oude nieuwe'' inleveren! Nou ik heb ze keihard uitgelachen en heb verteld mij zie je hier nooit meer terug!!



al met al zou ik je het dus niet aanraden! bij mij zit zitmaxx zo ongeveer in de achtertuin, maar rij er nu graag voorbij.
Welke kleur was hij eerst dan?

Als ze al aangeven dat de kleur kan verschieten, dan neem je die kleur of stof toch niet? Ook verschilt het heel erg of hij direct in de zon staat of niet. Sommige stoffen verschieten nou eenmaal snel van kleur, zeker als er direct zonlicht op staat. En je wist dat je er geen garantie op had, dat is van tevoren aangegeven.



Hier nog steeds tevreden met onze loveseat! Alleen het bovenste kussen is wat ingezakt, die ga ik met een andere vulling laten opvullen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven