wat doe je aan bij een parenclub?

14-09-2014 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me man en ik gaan a.s voor de eerste keer naar een parenclub. We wilde dit een tijd terug al proberen maar omdat er iets tussen was gekomen is het een beetje van de baan gegaan. Maar nu hebben we voor mistique gekozen. Is dit een goede club en ook jonge stellen? Nu xot Ik te denken wat ik aan moet doen met de dresscode. Van te voren wik Ik een zwart jurkje met pumps aandoen. Is dit Oke? En na de dresscode weet ik het niet haha, ik ben niet superslank en wil niet graag in een bh met string of broekje. Ik dacht meer aan een babydoll of een doorzichtig kant jurkje met een string of broekje eronder. Wordt dit ook gedaan of juist niet? Graag jullie meningen xxx
Alle reacties Link kopieren
quote:henk1971 schreef op 14 september 2014 @ 23:18:

[...] 😉Ga jij eens lekker buiten spelen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2014 10:04
Reden: quote:Insinuatie naar IRL van forummer
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:henk1971 schreef op 14 september 2014 @ 23:18:

[...]😉





Hoe kun jij nu weten wie ik ben? Ik woon niet eens in NL meer?

Ik ben getrouwd, heb kinderen, dus ga hier niet de lul uithangen joh
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2014 10:03
Reden: quote:Insinuatie naar IRL van forummer
% gewijzigd
Tja, een vrouwen forum is de plaats om afgebrand te worden.

het is nu eenmaal zo helaas.
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen wat jullie schrijven over dat een parenclub voor mensen tussen de 30 en 40 ik ben ik het totaal niet mee eens! Was 20 jaar toen ik voor het eerst naar amourett ging en had me prima vermaakt. Op woensdag en zaterdag avond meestal wel jonge stellen. Tuurlijk heb je oudere er tussen zitten maar niet iedereen is oud! Wat je het beste aan kunt doen: Sexy kort jurkje of iets wat door schijnt.



Gaan er ook mensen woensdag 8 oktober naar mystique?
Alle reacties Link kopieren
quote:joyce2072 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:18:Gaan er ook mensen woensdag 8 oktober naar mystique?Want?....
Alle reacties Link kopieren
Oud schijnt erger te zijn dan slechtgekleed, TO.



Even puur uit belangstelling, bestaan er eigenlijk ook parenclubs voor 50 of 60 plussers? Of hoor je na je veertigste niet meer aan sex te doen?
óu sont les neiges d'antan

quote:joyce2072 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:18:

Gaan er ook mensen woensdag 8 oktober naar mystique?Het is te hopen voor Mystique, anders kunnen ze met z'n allen naar huis woensdag.
quote:merano schreef op 01 oktober 2014 @ 20:57:

Oud schijnt erger te zijn dan slechtgekleed, TO.



Even puur uit belangstelling, bestaan er eigenlijk ook parenclubs voor 50 of 60 plussers? Of hoor je na je veertigste niet meer aan sex te doen?

Godsamme, wat is dat toch hier? Ik heb er wel eens mensen van in de 70 rond zien lopen. Leuk om te zien, echt! Net of je dood bent zodra je een bepaalde leeftijd hebt gehaald.



*schudt meewarig het hoofd en schenkt nog eens een advocaatje in*
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2014 12:08
Reden: spam
% gewijzigd
Hey, een slimme spammert, eerst 2 berichtjes bij andere topics plaatsen, net alsof je gewoon een nieuwe forummer bent, en dan ineens toeslaan hier. Slim gedaan hoor!
Mystique kent wel degelijk een dresscode in het weekend. Om half elf is het de bedoeling dat je je omkleedt in lingerie. Doordeweeks gaat de dresscode direct bij binnenkomst in.



Ik vind de setjes op die site van je nog behoorlijk prijzig.
Haha, Marana, nu zeg jij wat ik dacht. Ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel, maar dezelfde gedachte was ook bij mij opgekomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven