Ex wil mij koppelen?

14-09-2014 22:23 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft het tijdje geleden uitgemaakt en ik was/ben er kapot van. Nu wil hij mij koppelen aan vrienden. Vanmiddag op het pleintje afgesproken. Hele groepje was er dat is normaal maar hij begon van dit is mijn mattie hij vind je flex wil je met hem gaan chillen. Ik kon zo mee de auto in? Dan vraag ik me echt af heeft iemand dan ooit om je gegeven of was het allemaal nep?
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Yolo!



Dat is echt de enige juiste reactie op je topic.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat kunnen sommige mensen lullig en onvolwassen doen zeg. Ze zegt toch helemaal niet dat zij dat soort woorden gebruikt maar dat haar ex dat zei. Dit soort reacties zijn toch niet nodig, hoe oud of jong ze ook is.



Kan me voorstellen dat je je er rot over voelt! Em dat het voelt alsof hij dan nooit van je gehouden heeft. Maar als ik het zo hoor denk ik dat je blij kan zijn dat hij je ex is. Goed dat je niet die auto in bent gegaan ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 14 september 2014 @ 23:20:

[...]





Nee ze loopt achter op haar straattaal.Een straattaalachterstand
Ab imo pectore
schat, ik denk dat je dit soort beter kunt vragen op een girlz forum.

1 tip kan ik je geven, iemand die zegt, eeejjj schatje, mn mattie vindt je wel flex, ga met em chille ofzo, gewoon je weet toggg, btje chille jointje roke, misschien na ze osso....



Die hoor jij helemaal niet aantrekkelijk vinden, ga aub een jongen zoeken die geen gangstertje probeerd te zijn, echt het zijn kneusen schat, en jij hoort jezelf meer waard te vinden dan dit.

Hij lijkt heel leuk, maar echt hier wil je echt niet mee oud worden.

Dan maar huilen, je komt er wel over heen, en dan gewoon iemand zoeken die wel echt leuk is.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=EvwLdgpBtA0



Hij blijft leuk
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nee schat, je ex heeft je in de groep gegooit. Heel normaal bij gasten die op pleintjes hangen en straattaal lullen. Hou lekker de eer aan jezelf en zoek andere vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Je ex klinkt echt als een eersteklas kneusje. Blokkeer zijn nummer, koop een bak Ben & Jerry's en kijk alleen nog maar jankfilms totdat je op een dag geen traan meer over hebt en ga dan weer over tot de orde van de dag. Eigenlijk is ie geen traan waard natuurlijk. Je was verliefd op een jongen die eigenlijk geeneens bestaat, maar meer een droombeeld. In het echt is ie gewoon een eerste klas kneusje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie dat samen op je avatar?
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam, 64 seconden geleden

Nee schat, je ex heeft je in de groep gegooit. Heel normaal bij gasten die op pleintjes hangen en straattaal lullen. Hou lekker de eer aan jezelf en zoek andere vrienden.

Inderdaad. Eerste klas kneusjes en losers, die pleintjeshangers. Voortaan links laten liggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ray heeft je als een 2e hands prul aan zijn mattie aangeboden en jij ziet dat als koppelen? Als een jongen echt om je geeft of heeft gegeven zou hij dat nooit doen. Denk ff na, zou jij het leuk vinden als jouw vriendin nu met hem zou gaan? Lijkt me niet toch. Jongens zijn in die dingen vaak heel erg macho, tenzij ze van die achterlijke MOB (money over bitches) ideeen erop na houden. Maar in de realiteit zijn het alleen losers zonder een cent te makken en weinig intelect die dat soort onzin serieus neemt. Tenzij jij stom genoeg bent om eraan mee te doen.
Wat een reacties..



Meid, die jongen koppelt je niet.. hij geeft je door aan zijn vrienden. hij is je tranen niet waard.. Je verdient beter..
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 15 september 2014 @ 02:58:

Wat een reacties..



Meid, die jongen koppelt je niet.. hij geeft je door aan zijn vrienden. hij is je tranen niet waard.. Je verdient beter..Dankje voor de normale reactie. Ja ik weet het ook maar het doet gewoon pijn
I'm Doing Me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven