Zwanger worden vanaf augustus '14 doorstart

31-08-2014 12:08 2001 berichten
Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 rond 17-1 5 uitgerekende datum 27-9-2015 zwanger2805 24+35 10-09-2014 216-5 bevallen van een dochter Pluisje 22+27 22 maart 715 april eerste afspraak ziekenhuis lilly1980 33+45 13-05-2015 Hou ik niet bij pinguin00 21+30 26-05-2015 10? 18 mei zkh Chloeev 22+27 23-11-2014 4 23-11 positieve test Diamondgloss 25+34 22 januari 2015 6 van plan pil weer te gaan slikken daardbei27+2909-09-20141 Uitgerekende datum 16 mei 2015EvenWatAnders32+3304-06-20158? 03-06 positieve test!!exquise29+3022 juni9 25-6 positieve test zwangerwordenvanaf201432+3413-08138 juli onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en 14 augustus terug voor de uitslagenJuffrouw2323+28+\- 14-04-20159 13-04-2015 positieve test
Alle reacties Link kopieren
Dames vooor degene die het maandag weten, ik ben zo nieuwsgierig joh!

Visje spannend met de clearblue! Wildchild krijgt de uitslag van de huisarts en ik ben nog steeds niet ongesteld grrrrr....



Ja lilly, spannend morgen hopelijk weet de gynaecoloog je wat uitsluitsel te geven als je daar bent!



Ik ga een week wachten en volgend weekend weer testen denk ik, als het dan nog negatief is en ik niet ongesteld ben geworden bel ik denk ik toch de huisarts.. Dan zit ik 52 dagen na laatste ongesteldheid en 28 dagen na mijn ovulatie..
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
@vlasje wat vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent zeg! Je moet wel geduld hebben
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, ik zit op mijn mobiel en quoten lukt zo slecht...



Mijn ongesteldheid heeft wel echt doorgezet dus ik heb gewn idee waar dat streepjw de dag voor nod vandaan kwam. Tweede test gaf geen streep terwijl met vroege miskraam ook hcg in je urine hoort te zitten. Erg vreemd vind ik het...



Wat een gedoe lees ik over die testen, zo weten we nog noet altijd waar we aan toe zijn!



Moet me klaarmaken voor de vakantie dus ik probeer later nog op iedereen te reageren hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
@pinguin00, kan me voorstellen dat je hef zat bent, vervelend!

@lilly, oeh leuk dat je je bruidsjurk hebt gepast!!

@vlasje: goed idee. Wel vervelend dat er geen pijl op te trekken valt!

@ diamondgloss: misschien had je een heeele vroege miskraam? Dat er daardoor eerst positief werd getest en daarna niet meer? Tja, vreemd is het wel maar heb wel eens gehoord dat vals positief testen niet mogelijk is.



Hoe ik me voel? Tja dat wisselt heel erg!! Soms prima en soms ook weer helemaal niet. Gisteren was mijn algehele gevoel een combinatie van wagenziek zijn en een dikke kater hebben. Vanochtend was ik echt angstig en onzeker. Mijn borsten deden ineens minder zeer en ik vroeg me af of de embryo niet gewoon was overleden. Maar die kans is toch maar 10 procent? Ik maakte me echt zorgen. Maar goed ik was wel juist lekker hormonaal bezig, heb nog steeds rugpijn, opgezette buik, moeheid dus ik moet er maar op vertrouwen. Vanmiddag ging het prima. Ik liep lekker door de stad met mijn man en bij elk baby'tje dacht ik; Ooh straks heb ik ook zo'n lekker frummeltje!
Alle reacties Link kopieren
Ps die zorg was ook ontstaan omdat ik verkouden ben geworden gisteren, gelukkig nog niet heftig ofzo
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Daardbei, kan ik me zo voorstellen meid. Maar kwaaltjes komen en gaan tijdens de zwangerschap. Maar ja makkelijk gezegd en je zit ook nog onder de hormonen dus dat doet ook wat met je. Balen zeg van die verkoudheid...

Ja straks is er een mensje waarvan je dan niet meer kan voorstellen dat die niet in je leven was. Echt super voor je
Alle reacties Link kopieren
Lilly, wanneer ging je ook alweer trouwen? Hele spannende tijd hoor! Geniet ervan!



Daarbei aaah, weet je er is een hele kleine kans dat dat zo is, maar waarschijnlijk denkt iedere zwangere dat het haar overkomt! Maar zoals lilly zegt kwaaltjes komen en gaan, waarschijnlijk voel je je morgen alweer beter!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel lieverds
Alle reacties Link kopieren
@visje spannend hoor... hoop dat je morgen een dikke streep zal zien..



@lilly hartstikke leuk dat je je jurk bent gaan passen.. je gaat dus een leuke spannende tijd tegemoet...



@pannenkoek de eerste ronde had ik ook echt het idee dat het raak zou zijn.. had toen echt zoveel kwaaltjes van misselijkheid tot hoofdpijn, vermoeidheid, niet meer tegen bepaalde geuren kunnen had een paar augurken gegeten waar ik maar geen genoeg van kon krijgen terwijl ik augurken normaal helemaal niet lekker vind.. ik denk achteraf dat ik me er ook misschien teveel mee bezig hield en het allemaal in mijn hoofd zat



@wildchild vervelend die onzekerheid/onduidelijkheid.. hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid heb..
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Heb net nog een kruidvat test gedaan,licht positief.

Toen toch maar de clear blue want ik ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig en ongeduldig en de test zegt ; ZWANGER 1-2!!!!

Dus dat betekend dat ik nu dinsdag 4 weken zwanger ben ??????
quote:visje8 schreef op 14 september 2014 @ 21:57:

Dames,

Heb net nog een kruidvat test gedaan,licht positief.

Toen toch maar de clear blue want ik ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig en ongeduldig en de test zegt ; ZWANGER 1-2!!!!

Dus dat betekend dat ik nu dinsdag 4 weken zwanger ben ??????

jeaaauuuhhhhhh!



*toe moe om uitgebreid te reageren, morgen meer.*
Alle reacties Link kopieren
quote:visje8 schreef op 14 september 2014 @ 21:57:

Dames,

Heb net nog een kruidvat test gedaan,licht positief.

Toen toch maar de clear blue want ik ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig en ongeduldig en de test zegt ; ZWANGER 1-2!!!!

Dus dat betekend dat ik nu dinsdag 4 weken zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd visje dat is geweldig! Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
Visje! Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd, superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Oooh visje geweldig nieuws! Het wachten is beloond. Echt super, geniet ervan!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jou en daardbei!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, sorry had het laatste dagen heel druk.



Hier vanmorgen ook nog eens getest, de dokter belde op dat moment om te zeggen dat ik zwanger was, dus ik van neeee, dat kan niet. Ging ik kijken naar de test op tafel, en jawel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden voor de felicitatie.

Ben natuurlijk ontzettend blij, vriendlief ook.

Voel me goed, alleen erg moe de laatste weken en met vlagen misselijk.

Kan t echt niet bevatten. Heb geen oog dicht gedaan vannacht



Straks willen we naar moeder en haar vriend en m'n broertje gaan om t te vertellen.

Luiertje inpakken en daarop de test.....

Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Oh visje wat super fijn!! Echt leuk!! Ben heel blij voor je!!



En wildchild natuurlijk ook! Wat super fijn, nu zijn er drie zwanger van ons groepje! Leuk zeg!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Wilchild van harte gefeliciteerd! Had je het toch goed gezien met de eerste test. Hoe is het nu met je klachten verder?



@ pinguïn ik begrijp precies hoe je je voelt! Ik kan het ook niet laten om een beetje jaloers te zijn, maar het is ze wel van harte gegund. Wij gaan samen op naar ronde 2!
Gefeliciteerd dames!!! Ben best wel een beetje jaloers eigenlijk, heel eerlijk gezegd. Haha, ik mag woensdag testen, dag na NOD als ik nog niet ongesteld ben geworden, maar de laatste twee dagen heb ik het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.



Succes lilly vandaag!



Vlasje: wat duurt dat toch lang bij jou zeg. Ik hoop dat je de week een beetje doorkomt met wat afleiding en dat er maar snel wat mag gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Visje en Wildchild x wat super, gefeliciteerd!! Veel plezier met vertellen Visje. Lijk me zoooo leuk

Thnx Evenwatanders. Ongesteld zijn zet hier toch niet door. Ik denk het al vier dagen ofzo. Irritant! Ben benieuwd vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie helemaal Chloeev en Evenwatanders, ik baal nog extra omdat ik ook niet ongesteld ben en dus nog steeds.... gggrrrr.. geen idee heb.. Het zal wel ergens goed voor zijn..



Lilly we denken aan je sterkte!! Laat jet het weten als je meer weet?!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
@wildchild jaaa wat leuk!! Gefeliciteerd en geniet ervan!



@visje veel plezier vandaag, wordt vast leuk. Ik vind het idee van die luier sowieso tof!



@chloeeev ja wel leuk dat wij gelijk lopen! Wij moeten weer zolang wachten tot onze NOD nu, dat is wel minder haha.



@evenwatanders spannend hoor, nog maar heel eventjes afwachten!



@lilly succes vanmiddag, hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. Laat je weten hoe het is gegaan?



@vlasje nog steeds geen enkel teken? Vind het wel erg vervelend voor je hoor.



Ik ben niet meer ongesteld!! op naar ronde 2 nu!
Alle reacties Link kopieren
Jaa gefeliciteerd Visje8 en Wildchildx!!! Super!!!



@de rest, ik snap het helemaal. Maar het komt vast goed! Fijn Pinguin00 dat je nu in elk geval weer klaar bent voor de volgende ronde.

Sterkte Lilly.



Ik ga straks maar eens een verloskundige bellen... Het zal even duren voor we er terecht kunnen, maar ik had ergens gelezen dat het wel handig is om snel te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Dames, goed nieuws voor mij! Iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes! Er is niets geks ontdekt. Baarmoeder, baarmoedermond, baarmoederslijmvlies en eierstokken, alles ziet er goed uit! Ik ben toch wel opgelucht ze kan dus niet zeggen waar het door komt.. waarschijnlijk hormoonschommelingen.

Uiteindelijk heeft de ongesteldheid nog niet doorgezet. Heb ook geen klachten. Een paar dagen dus licht bloedverlies gehad. Spannend dus, het kan nog steeds...



@Daardbei, leuk een eerste afspraak! Heb je al een datum? Hoe voel je je vandaag?



@ pinguin, succes met de volgende ronde.



@ vlasje hoe bizar dat je nog steeds niet ongesteld bent. Dat is ook wat. Heb je nog klachten? Ik ga vlak voor de kerst trouwen :-) zoooo

zin in!!



@visje kan me zo voorstellen dat je geen oog dicht hebt gedaan. Geniet ervan meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven