Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Mijn test vanochtend was echt een hele overduidelijke zwanger. Was de test van de Action en vandaag is mijn NOD. Misselijkheid vanochtend was ook weer heerlijk aanwezig. Ik zit nu weer met mijn tuckoekjes op de bank. En ik heb de godganse tijd zo'n zin in witte bonen in tomatensaus. Dadelijk maar even naar de supermarkt.

Heb net mijn verrassing voor de familie gemaakt. Vanmiddag komen ze langs en moet ik eerst nog twee uur mijn mond houden omdat mijn vriend dan nog niet thuis is. Wat een hel!



@ Pamela Anderson: Dat was ook het eerste dat mijn vriend opviel, haha.
Alle reacties Link kopieren
Dit is het testje van vandaag:



http://s1028.photobucket. ... db52e.jpg.html?sort=3&o=0
Alle reacties Link kopieren
Loesjesss, ja dat is een echte! Ik miste dat ene roze streepje vanochtend

Zit nu heel erg te twijfelen om morgen toch die predictor test te gaan doen haha. Jij deed die ook 4 dagen voor NOD toch? Morgen is het woensdag en zaterdag is mijn NOD, dus ik zal dan goed zitten toch? Hmm, twijfel twijfel... Help?



Oh 2 uur je mond stil houden pffffff! Ik zou na 10 minuten al ontploffen hahaha! Wat heb je voor leuks gemaakt?

Ik heb zojuist wat tuckoekjes opgegeten. Sjonge jonge wat ben ik ook beroerd. Kan nog niet zeggen dat het helpt....

Brrrr witte bonen in tomaten saus! Jagges haha! Eet u smakelijk! Ik heb mega veel zin in chocolade, maar dat heb ik ook al ik ongesteld ga worden dus tja... En wat betreft Pamela, ze zijn echt groot! Af en toe gevoelig maar niet noemenswaardig. Ook spotte ik vanochtend blauwe aders... Het kan toch niet missen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ellepellie85 schreef op 09 september 2014 @ 13:19:

Loesjesss, ja dat is een echte! Ik miste dat ene roze streepje vanochtend

Zit nu heel erg te twijfelen om morgen toch die predictor test te gaan doen haha. Jij deed die ook 4 dagen voor NOD toch? Morgen is het woensdag en zaterdag is mijn NOD, dus ik zal dan goed zitten toch? Hmm, twijfel twijfel... Help?



Oh 2 uur je mond stil houden pffffff! Ik zou na 10 minuten al ontploffen hahaha! Wat heb je voor leuks gemaakt?

Ik heb zojuist wat tuckoekjes opgegeten. Sjonge jonge wat ben ik ook beroerd. Kan nog niet zeggen dat het helpt....

Brrrr witte bonen in tomaten saus! Jagges haha! Eet u smakelijk! Ik heb mega veel zin in chocolade, maar dat heb ik ook al ik ongesteld ga worden dus tja... En wat betreft Pamela, ze zijn echt groot! Af en toe gevoelig maar niet noemenswaardig. Ook spotte ik vanochtend blauwe aders... Het kan toch niet missen!!!



Ik breek even in, omdat ik zo met je meeleef!!! Je hebt idd echt alle signalen!! Ik heb de vorige (ook mijn eerste ronde) voor NOD getest omdat ik echt dacht, het kan toch niet anders. Helaas was mijn cyclus dus 32 dagen na de pil en geen 28. Dus in totaal 8 dagen te vroeg getest en dan test je dus eigenlijk ook nooit positief.



Je kunt hooguit positief testen als je echt met een speciale vroege test een test uitvoert, zoals Loesjes idd. Dan bestaat ook nog het gevaar dat je wel positief test en een hele lichte test hebt voor NOD en toch ongesteld wordt. In de medische wereld noemen ze dit geen miskraam, omdat het nog voor NOD was, maar technisch gezien was je wel zwanger. Dan is het met het delen als het ware mislukt. De vraag is of je dat dan wil weten.



Het kan ook nog zo zijn dat je eisprong veel later was dan je dacht, dus dan verschuift je NOD automatisch ook. Mensen die heel vroeg positief testen, hebben waarschijnlijk ook eerder een eisprong gehad.



Je kan ook nog morgen testen met een vroege test, maar is die negatief, dan zegt dat nog steeds niets;-) Sommige vrouwen testen pas 10 dagen na NOD positief!



Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot zaterdag! En als je dan zwanger bent, dan heb je in ieder geval ook een dikke streep! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
@ Jooo: Fijn dat je ook een leuke vakantie hebt gehad! Gaat inderdaad altijd veel te snel weer voorbij. Hoe is het met je buikpijn? Heb je ook nog andere klachten?

@ Ellepellie85: ik ga denk ik zaterdag pas testen. Dan is m’n man ook thuis en vind het wel zo leuk samen te doen. Test jij altijd alleen? Wel balen dat je test vanochtend negatief was, maar kan natuurlijk gewoon te vroeg zijn! Wel vreemd dat je al wel allerlei klachten hebt, misschien heerst er ook wel wat. Ik zou denk ik donderdag weer opnieuw testen, dan zit je toch alweer een stuk dichter bij je NOD.

@ Loesjesss: woehoeee zo fijn dat je test positief blijft en steeds duidelijker wordt  Begint het besef nu ook wat meer te komen? Wel echt balen dat je zo misselijk blijft, hopelijk wordt dat snel wat minder! En witte bonen in tomatensaus hahaha, moet er niet aan denken! Heel veel plezier met het vertellen aan de familie!

@ Pamela Anderson: ik heb ook echt het idee dat m’n borsten groter zijn. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon komen omdat je ongesteld moet worden….
Alle reacties Link kopieren
@ Ellepellie: Ik zou inderdaad die Predictor Early halen. Hij was echt een heel stuk duidelijker dan de Action test. Kost wel 11 euro maar voor je eigen gemoedsrust is het toch wel prettig.



Ik heb het vandaag aan mijn moeder, zusje en schoonouders verteld. Mijn zusje sprong een meter omhoog van de bank. Moeder kon het eerst niet geloven maar iedereen was super blij. Ben meteen mee naar een babywinkel gesleurd om al wat spulletjes te halen, haha. Ik heb het de familie verteld door een foto van een waslijn met onze kleding en babykleding in het midden. Foto ingelijst en ingepakt en onze verrassing was klaar!
Alle reacties Link kopieren
@babbel1990, bedankt voor je meeleven! En je uitleg. Je uitleg was ik al helemaal van op de hoogte... Maar ik ben zo'n jantje ongeduld!!!! Pffff... Haha.



@loesjesss ik was vanmiddag bij de kruidvat en ik zat zoooooo te twijfelen, maar heb hem NIET meegenomen... Ik wacht nog een paar dagen. Heb nog wel action is huis, maar die hebben nu sowieso geen zin...

Ik blijf de klachten houden, dus het wordt steeds spannender..

Maar ik zeg jullie, als het niet zo is vertrouw ik mijn lichaam echt NOOIT meer!! Hahaha.

Aaaaah wat een leuke reacties!!! Vooral die van je zusje haha, geweldig is dat hé!!



@milka86, nee joh ik test nooit alleen!! Haha, dat is echt iets wat ik samen wil doen! Je hoort weleens dat vrouwen alleen testen en dan savonds het als verrassing vertellen, maar dat is echt niks voor mij/ons! Dus vanochtend getest voordat vriendlief naar het werk ging.... Hopelijk hebben we het weekend allebei een positieve test in handen!!
Alle reacties Link kopieren
@ Loesjess: wat een leuke manier van vertellen!! En zo leuk die reacties! Heb je het inmiddels ook al aan je vader verteld?

@ Ellepellie85: haha nee ik kan me ook niet voorstellen dat je alleen gaat testen! Zou m'n man dan op werk gaan opzoeken om het vertellen denk ik Jaaaaa, ik hoop ook dat we het weekend positief testen! Ben je nog erg misselijk?
Hallo dames... ik heb hier in frankrijk een wifi spot gevonden en dacht even snel alles globaal lezen..



Loesjesss gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben onwijs blij voor je! Hopelijk blijven de tuc koekjes voor je werken.



Voor iedereen succes met de naderende NODS en zet hem op voor degene die weer een nieuwe ronde starten!





Hier op vakantie heerlijk weer. Lekker aan het genieten. Nog niet ongesteld. Wel af en toe lichte vlagen buikpijn. Ik ga denk ik volgende week vlak voor we weer terug naar Nederland komen testen... wish me luck!!! Zou een fantastische afsluiter zijn!!



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@milka, nou dat is het gekke.... sinds vandaag in 1x niet meer misselijk?!?!?!

Ik snap er helemaal niks meer van.. Ik heb geen eetlust (wat ik voor menstruatie normaal wel heb, en hoe!) men darmen rommelen, opgeblazen gevoel en vollere (.)(.) maar begin een akelig gevoel te krijgen dat ik toch ongesteld ga worden. geen ramp, het is net de 2e ronde... Maar zo zeker als ik was, zo onzeker ben ik nu! Aah fijn, even niet aandenken en dan zien we het wel :-) maar blijf het allemaal heel vreemd vinden haha.. En ik zal de volgende keer (mocht het niet raak zijn), niet zo hard schreeuwen ik weet het zeker haha



Hoe voelen jullie je vandaag de dag?



@deppy fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt! Houden zo en tot snel hopelijk met positief nieuws!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb ff een paar drukke dagen gehad op t werk! Merk dat ik er dan ook minder mee bezig ben, zeker nu ik ongesteld ben natuurlijk! Is toch even een natuurlijke 'reset'.. Nu weer verder en het blijft gewoon een hele spannende tijd. Moeder van m'n vriend heeft denk ik wel door dat we ermee bezig zijn, ook omdat we her en der wat speelgoed hebben aangeschaft.

Toch zal het een grote verandering zijn, zo'n kleintje.. Ineens moet je er samen voor zorgen dat iemand anders gelukkig en blij is. Wel bijzonder, en gevoelsmatig heb ik ook pas sinds kort het besef dat we daar klaar voor zijn. We kennen elkaar nu net twee jaar, dus op zich is het best snel, maar het voelt gewoon heel natuurlijk. Alsof we elkaar al langer kenden.

Deppy- succes met testen straks!! Wij gaan volgende week er ook weer ff goed tegenaan klussen..!!! Een baby'tje in juni lijkt me namelijk heerlijk

En wie kan de tabel nog aanpassen? Mijn nieuwe Nod is 5/10..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Welkom ;)



Ben even afwezig geweest helaas ivm ziekte. Heb nu de laatste paar dagen ineens last van misselijkheid. Heb al een paar keer over gegeven. Erg onhandig als het op mijn zou gebeuren...

Pamela top opmerking! Ik heb er ook last van. Maar vind dat niet heel erg! :D



@loesjesss leuke manier van vertellen. Wij hadden het er zojuist al over hoe we dat willen gaan doen. Ik kan normaal eten wat ik wil met het geluk van niet aankomen en dat doe ik dan ook graag en nu mag ik van alles niet. Dat vind ik tot nu eigenlijk al best frustrerend. Ik zit alles op te zoeken op mijn telefoon als ik twijfel. En dat doe ik nu bij alles wel, want de dingen waarvan ik dacht ach dat mag wel, bleken ineens niet te mogen!!!! Pffff
Alle reacties Link kopieren
@ Ellepellie: Ik had het precies zo! Ook ineens een dag ertussen dat ik helemaal niks meer voelde en dacht dat het niet raak was. Dag erna weer hondsberoerd dus een dagje wat minder klachten, zegt helemaal niets.



@ Blondiine: Jammer dat bij jou de misselijkheid ook is gearriveerd. Echt een rotgevoel waar je gewoon niks aan kan doen. Hopelijk is het maar voor een korte periode. En stiekem is het ook wel weer fijn om te voelen dat je nog zwanger bent.



@ All3gra: Zomerkindje is zeker leuk! Ik zie het al voor me, lekker wandelen in de zon, buiten poedelen in een badje. Heel veel succes de komende ronde.



@ Deppy: Ik ga duimen voor een knallend einde van jullie vakantie!



Mijn vader smste me gisteren nog heel laat om te vertellen dat hij het zo leuk vindt dat hij opa wordt. Ze zijn echt heel blij. Waarschijnlijk gaan mijn vriend en ik binnenkort ook trouwen. Vooral voor het gemak omdat dan alles voor het kindje al via de wet geregeld is. We wilden eigenlijk nooit trouwen maar hechten er nu toch steeds meer waarde aan. Een hele bruiloft gaat het niet worden maar gewoon een intiem feestje met onze familie en beste vrienden. Wat een veranderingen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@deppie: nog een fijne vakantie! Zou echt zo gaaf zijn als er straks een vakantiebaby is Spannend!



@ jooo_: hmmm balen zeg. Als het de tekenen zijn van een zwangerschap is het in ieder geval voor een goed doel!



@ ellepellie85: hahaha ja te lastig wat je lichaam allemaal voor gekke dingen met je uithaalt! Inderdaad even proberen te loslaten, ook al is dat zo lastig! Ik heb nog steeds weinig klachten, af en toe klein beetje misselijk en buikpijn. Maar ik heb wel vaker buikpijn door last van m’n darmen. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan ga ik testen Hoe voel jij je vandaag?



@ all3_gra: fijn denk ik om lekker wat afleiding te hebben! En na je ongesteldheid er inderdaad weer lekker voor gaan Helemaal niet vervelend toch



@ blondiine: balen van je misselijkheid! Lukt het je wel genoeg eten binnen te houden op een dag? Haha wat mis je nu al qua eten dan? Ik ga denk ik sushi het meest missen! En een lekker glaasje wijn af en toe bij het eten.



@ loesjesss: wow wat een veranderingen, ook nog trouwen! Wat super leuk! Gefeliciteerd dan! En super leuk die reacties van je ouders, toch fijn om te horen dat zij ook zo blij zijn voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Heyyy allemaal



Erg druk gehad maar ik ben nu eens niet op de tablet dus kan beter lezen nu...



Ahhh Deppy ik ga voor je duimen, dan is het wel een hele bijzondere vakantie :D



En wat leuk Loesjesss trouwen inderdaad het is wel beter geregeld allemaal... anders moet je eerst erkennen en na geboorte gezag aanvragen. Wij hebben dat meteen geregeld... Alleen daarom zal ik al willen trouwen

Maar ik wacht wel netjes tot ik ooooit gevraagd word

Het is trouwens ook niet leuk op vakantie gaan hoor hebben je vriend en kind zelfde achternaam en jij een andere. haha..



Verder voelt iedereen zich top? En de zwangeren?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Door drukte even een paar dagen niet kunnen reageren.



Loesjess; ik putte nog hoop uit jouw reactie, maar helaas. Vanochtend bloed bij het afvegen dus ik denk dat toch mijn menstruatie aan het doorbreken is. Heb ook echt die krampen.. Loop nu met een tampon maar ga ervan uit dat het dus niet raak is. Vind het echt te bizar voor woorden! Maar feit is feit, het is niet anders. Heb me nu ook voorgenomen niets meer uit te doen op klachten haha, neemt niet weg dat de teleurstelling nu best wel groot is. Maar goed, het is net de 2e ronde, dus wat zeur ik!

Hoe voel jij je nu?



@Milka, hoe ist bij jou? Ik hoop zoooo dat jij morgen positief test! Echt, dan kan ik voor jou heel blij zijn!



@jooo_ vervelend zeg, maar hoplijk voor een goed doel! nog even een paar dagen geduld.



Hoe is het met de rest? Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@ Ellepellie: Met jouw klachten heb je ook nog kans dat het een vroege miskraam is geweest. Zeker omdat je ook ineens geen klachten meer had. Jammer hoor, hoopte het zo voor je!



@ Joooo: Knap hoor, dat je jezelf nog kunt bedwingen om zo'n vroege test te gebruiken!



Ik ben echt kapot moe. En een verstrooide professor! Heb op mijn werk al sleutels kwijtgemaakt, ben ongeorganiseerd en irriteer me aan mezelf. Nu maar even op de bank bijkomen. Heb kleine buikkrampjes. Ik heb ook het idee dat mijn buik al boller aan het worden is, moet af en toe echt mijn broek even open zetten. Darmen doen ook rare dingen af en toe.
Alle reacties Link kopieren
@jooo_ ja inderdaad.. men vriend heeft me net verrast met een dag shoppen morgen. haha dat maakt veel goed. Moest wel trouw beloven dat ik het los zou laten Net wat ik vanmorgen zei, het was net de 2e ronde, dus niet zeuren.. maar ik was zo overtuigd!



@loesjesss die gedachten heb ik ook gehad. Ben wel erg blij dat ik niet meer heb getest, dan weet ik het in ieder geval niet!

Oh een warhoofd dus? Haha, je hebt wel een excuus nu voor alles! ;-( Moeheid moet je lekker aan toegeven hoor! Wordt vanzelf weer beter. Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt??
Alle reacties Link kopieren
Oh en jooo_ wat knap dat je zolang kunt wachen! Heb je zelf een gevoel of geen idee?



@Milka, hoe is het bij jou???
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Woehoe! Vandaag eindelijk eens een dag niet misselijk. Maar vandaag dus megahonger en werkelijk nergens zin in. Alles staat me tegen, behalve witte bonen in tomatensaus. Zelfs de vlaai die we in huis hebben, moet ik niet. Sowieso geen zoete dingen op dit moment.



@ Jooo: Vervelend dat je zo'n last hebt. Van die rugkrampen zijn echt vreselijk vervelend.



Ik lig nu lekker op bedje, even bijkomen van een zware werkweek en vooral ook emotionele week! Fijn weekend allemaal!
@loesjesss fijn dat je een dag niet misselijk was!

@elliepellie85 wat heb je allemaal gekocht?

@joooo al getest?



Hmmmm rare tijden hier:



NOD a.s. vrijdag maar vandaag licht bloedverlies en wat buikkrampjes...

Menstruatie lijkt mij sterk na 3 weken toch? Zou t dan evt innestelingsbloed kunnen zijn? Last van gevoelige borsten en tepels, maar dat had ik vorige maand ook de week voor m'n menstruatie...

Pfff verwarrend allemaal.

Wat denken jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Heb af en toe meegeschreven hier..dus wilde wat komen vertellen.

Ik heb eergisteren een lichte streep gehad op de kruidvat test, gisteravond was hij ietsje donkerder en de clear blue test gaf aan : ZWANGER 1-2:hearts:

Ben zoooo happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven