Vriendin(nen) gezocht omgeving Ter Apel, Emmen, Winschoten

06-09-2014 12:04 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden uit de omgeving Ter Apel, Emmen, Winschoten en overal daartussenin



Ik woon hier ongeveer een half jaar (ben gaan samenwonen) en ik ken helaas nog niet zoveel mensen van mijn eigen leeftijd; 32 jaar.

Ik mis ik het best wel om zo even spontaan met iemand af te spreken.



Daarom ben ik op zoek naar een gezellige, lieve vriendin om samen leuke dingen mee te doen, zoals koken, winkelen, creatief bezig zijn, een terrasje pakken, een bioscoopje enz. enz. enz.

Ik heb een brede interesses en houd van veel dingen.



Ik kan soms wat rustig zijn, vooral in het begin, maar als ik je beter ken en de klik is er dan komt dat helemaal goed.





Als mijn berichtje je aanspreekt stuur me dan gerust een reactie of een (privé) berichtje.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik ken het probleem! 15 jaar geleden ben ik verhuisd vanuit het westen naar Winschoten om daar bij mijn toenmalige vriend in te trekken. Een behoorlijk grote stap; ook ik kende hier niemand.



Ik ben trouwens net 35 geworden. Ik heb inmiddels 2 kinderen, maar ze wonen de helft van de week bij mijn ex en ook om het weekend.

Genoeg vrije tijd over voor leuke dingen dus ;)



Ja, ik vind ook veel dingen leuk. Om er een paar op te noemen: winkelen, uitgaan, terrasje, sporten, weekendjes weg, dansen, schrijven...



Ik ben verder eerlijk, betrouwbaar maar kan ook heel erg lollig zijn. Humor vind ik dan ook erg belangrijk.



Groetjes Karin
Alle reacties Link kopieren
Hallo Karin,



Wat leuk zeg dat je hebt gereageerd. Ik las je berichtje net pas, dus excuses voor mijn late antwoord.



Ik zie dat je hier al 15 jaar woont. Hoe bevalt het je?

Ik woon hier net een half jaar (kom uit het midden van het land) en moet eerlijkgezegd best wel heel erg wennen.



Lijkt het je leuk om elkaar misschien eens te mailen i.p.v. hier op het forum reacties te plaatsen?



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven