Sommige Facebook berichten grrr

06-09-2013 20:05 3405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net weer een pareltje op iemands fb.



"Ik heb het zwaar maar ga niet uitleggen waarom"



Ligt het aan mij of is dit gewoon irritant. Waarom zet je iets op fb als je het niet wilt vertellen? En dan krijg je dus berichtjes van mensen die het blijkbaar snappen met knuffels en dat ze snappen dat niet wordt gezegd waar het over gaat.



Ik weet het ik kan deze persoon of haar berichten blokken. Het is meer dat ik me er over verwonder waarom je iets openbaar deelt terwijl je het niet wilt delen.



Herkenning?
quote:steph schreef op 15 september 2014 @ 18:54:

Vandaag een vriendin (ook irl) weer: Huisje is aan kant, wasjes draaien, katten hebben weer Brrrrrrrrrrrokjes gehad. Straks ga ik lekker lunchen. Dat betekend bammetje eten.

En daarna komt .....-je weer thuissie.



Brrrrrrrrrrrokjes? Vreslijk!



Ik heb iemand die bij iedere reactie grrrrrrrroetjes er bij doet
Ik heb trouwens een plaatje gemeld bij FB, vond het onnodig en racistisch.

Na het melden kreeg ik heel kort te zien dat je "daar en daar" kon kijken wat FB besliste oid.

Geen idee dus waar... iemand?



deze voor wie nieuwsgierig is
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 15 september 2014 @ 18:54:

Vandaag een vriendin (ook irl) weer: Huisje is aan kant, wasjes draaien, katten hebben weer Brrrrrrrrrrrokjes gehad. Straks ga ik lekker lunchen. Dat betekend bammetje eten.

En daarna komt .....-je weer thuissie.En dan zeker weer reacties als "Goed bezig!" Of "Geniet ervan meis"
Alle reacties Link kopieren
quote:lesbianwoman schreef op 11 september 2014 @ 14:33:

Hier ook weer een leuke; het is blijkbaar een nieuwe trend om via een vage site "jouw" liedje te laten zoeken. Iemand kreeg hierbij het liedje "i will survive". Zij beaamt dit zelf.

Vervolgens reageert er iemand een beetje bozig, dat dat liedje veel beter bij haar past want zij heeft het veel zwaarder.. De discussie is nog steeds gaande Die zou ik dan dus de link naar "Zwaar leven" van Brigitte Kaandorp posten.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic heeft meer dan 3000 reacties en wordt daarom gesloten. Hiermee zorgen we ervoor dat het forum naar behoren blijft werken en niet te traag wordt. Er mag natuurlijk gewoon een tweede deel van dit topic geopend worden.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven