Mode & Beauty alle pijlers

Hoe blauwe plek camoufleren?

06-09-2014 21:46 85 berichten
Ik ben afgelopen donderdag heel naar gevallen. Ik struikelde over de hond die in een donkere ruimte achter de deuropening lag, terwijl ik naar de rinkelende telefoon rende. Ik vloog letterlijk door de lucht, en landde vol op mijn kin. En nu heb ik dus een blauwe, of zeg eigenlijk maar zwarte, kin. Normaal ben ik veel thuis, en maakt het allemaal niets uit. Maar natuurlijk heb ik uitgerekend komende week heel toevallig net allemaal belangrijke afspraken en spreek ik oa een groep van ca 60 man toe



Dus, hoe kan ik mijn kin een beetje toonbaar maken? Ik ben al flink met arnicazalf aan het smeren, maar dat heeft nog weinig effect. En de camouflagestift die manlief heeft gescoord is niet dekkend genoeg, dus daar schijt het zwart duidelijk doorheen.



HELP!
Alle reacties Link kopieren
Heb nu al een paar avonden dat ik 's avonds in bed lig en denk: "ow, ik had NZ nog willen vragen hoe het was gegaan".

Dus bij deze; ging alles goed?

Je hebt de presentatie nu toch achter de rug of niet?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op woensdag 10 september 2014 22:00 Heb nu al een paar avonden dat ik 's avonds in bed lig en denk: "ow, ik had NZ nog willen vragen hoe het was gegaan".

Dus bij deze; ging alles goed?

Je hebt de presentatie nu toch achter de rug of niet?



Ahhhh, wat lief!! Dankjewel



Door driftig smeren met Arnicazalf is mijn blauwe plek bijna weg!



Helaas gaat het wat minder met mijn arm, want die bleek toch gebroken Als ik hem goed rustig hou en niet belast, gaat het allemaal prima (van buiten zie je er zelfs niets van!) Maar als ik hem per ongeluk wel gebruik... au!



Mijn afspraken gingen wisselend. Eerder deze week heb ik afspraken af moeten zeggen vanwege de arm (mag geen auto rijden zolang ik hem niet kan belasten en was door de pijnstillers ook niet goed helder meer). Daar baalde ik echt flink van, want ik haat het om afspraken af te moeten zeggen wanneer anderen echt op je rekenen! :(



Vandaag ben ik wel naar die belangrijke presentatie geweest, met een flinke dosis paracetamol op zak. En met iemand die me erheen reed (behalve dan de laatste / eerste 500 meter, want dat durfde ze niet in de drukte , dus dat heb ik stiekem en heel voorzichtig wel zelf gedaan). Het was voor mij echt heel belangrijk dat vandaag goed zou gaan, en dat ging het! Ik ben nu blij, opgelucht, en doodmoe!
Alle reacties Link kopieren
Ooglap op je kin. Gewoon zeggen dat je dit tijdens de fasionweek gezien hebt.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat in ieder geval een deel goed is gegaan! Ik heb ook nog aan je gedacht, fijn dat je een update komt geven.
Het is zoals het is
quote:Youk79 schreef op donderdag 11 september 2014 21:26 Wat fijn dat in ieder geval een deel goed is gegaan! Ik heb ook nog aan je gedacht, fijn dat je een update komt geven.Wat lief!! Jij ook dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Jemig, nog een gebroken arm ook!

En die afspraken gaan die op later moment nog wel door?

M.a.w.: het belangrijkste is gedaan (de presentatie) en voor de rest krijg je nog een 2e kans? (ben een ras-optimist haha).



Nouja, anyway - fijn dat je opgelucht bent en dat het achter de rug is!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op donderdag 11 september 2014 23:55 Jemig, nog een gebroken arm ook!

En die afspraken gaan die op later moment nog wel door?

M.a.w.: het belangrijkste is gedaan (de presentatie) en voor de rest krijg je nog een 2e kans? (ben een ras-optimist haha).



Nouja, anyway - fijn dat je opgelucht bent en dat het achter de rug is!



Ja, wat gemist is wordt ingehaald! Vindt het alleen altijd zo lullig voor anderen om afspraken af te zeggen en helemaal als het zo op het laatste moment moet.



Maar idd, gelukkig gister wel gered. Ik ben echt een lichamelijk wrak nu, maar dat is het allemaal wel waard geweest
Alle reacties Link kopieren
Super dat je presentatie goed gegaan is, Nummerzoveel! Je bent echt een kanjer! Nog een gebroken arm ook, jeetje, wat een lelijke val moet jij hebben gemaakt. Sterkte met je herstel! Pas een beetje op jezelf
Ga in therapie!
Dankjewel, lieve Duub!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je presentatie goed gegaan is. Maar jeee, wat rot van je arm!

Grenzen aangeven en accepteren staat vast nog meer dan anders centraal nu? Moeilijk is dat he!

Veel beterschap in ieder geval!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven