zoek ik jou? Twente / Enschede

08-07-2013 16:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Mijn naam is Laura, 25 jaar uit Enschede.ik woon hier nu een jaar en heb het prima naar mijn zin.

Ik ben sinds een jaar vrijgezel na een relatie van 6 jaar. ik heb een leuke baan in het toerisme, waardoor ik veel op reis kan. op reis kom je ontzettend makkelijk in contact met leuke mensen maar thuis vind ik het erg lastig om vriendinnen te vinden.

ik ben dus gek op reizen, maar ook op dagjes uit, weekendjes weg en avondjes uit naar het theater, het terras op, naar de film enzovoorts. ben een liefhebber van winkelen, ik wandel graag met de hond op het strand of in het bos.

Ik loop hard na het werk om de laatste overtollige kilootjes eraf te krijgen.

Herken jij jezelf hierin? heb je ook geen zin om niet het terras op te gaan omdat je niet weet met wie en de meeste mensen geen tijd hebben door de andere vriendinnen?

Het is zo jammer om thuis te zitten terwijl je weet dat er ergens nog iemand zit die graag op pad gaat, maar waar...

Just let me know, dan kunnen we samen op stap!



Op de een of andere manier sluit ik telkens mijn onderwerp. ik ben niet zon held in dit forum sorry daarvoor!
Hoi Laura,



Ik zit eigenlijk een beetje in dezelfde situatie als jij, ben sinds een half jaar weer vrijgezel na een relatie van bijna 6 jaar. Ik kom niet uit Enschede, maar woon wel in de buurt. Terassen, winkelen, hardlopen zijn ook hobby's van me, dus wat dat betreft komen we prima overeen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura,



Ik ben 28, single en woon ook in Enschede. Ik merk ook dat veel mensen om me heen zich settelen, en het lijkt me leuk om een keer iets af te spreken. Goeie en leuke gesprekken (met humor) vind ik belangrijk, en iets actiefs doen, of gewoon gezellig iets drinken.



Ik ben sinds kort begonnen met hardlopen met Renate Wennemars om meer conditie op te bouwen.



Misschien kunnen we een keer afspreken voor een kop thee of iets fris?



Ik hoor het wel van je!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



We hebben inmiddels een clubje met 6 meiden (kennen elkaar allemaal via het forum) en we hebben nu 2x afgesproken. Mocht je zin hebben om een keertje mee te gaan, stuur me maar even een persoonlijk berichtje!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie meiden! Ik heb jullie een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Ik ben een geboren/getogen Twentenaar van 29 jaren jong. De afgelopen jaren zijn er veel dingen veranderd in mijn leven, vooral omdat ik 2 jaar in het buitenland heb gewerkt. En wil graag weer meerdere contacten/vriendschappen opdoen. Dus lijkt me erg gezellig
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!



Ik ben zelf een hele spontane en praatgrage meid van 22, Ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen.Het lijkt me dan ook leuk eens een drankje te doen en met zijn allen in contact te komen! jullie ook? x
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mij lijkt het ook leuk om een keer aan te sluiten/ iets af te spreken. Ik ben Madelief, 30 jaar en woon sinds 4 maanden in Enschede. Ik heb hiervoor 10 jaar in de randstad gewoond en ben nu hier gaan samenwonen. Het lijkt mij leuk om een keer een terrasje te pakken 's avonds.



Groetjes Madelief
Alle reacties Link kopieren
Same here, Hengelo it is!
Nothing comes easily
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Hengelo. Ben 22 jaar, niet single, maar zit ook niet dagelijks bij mijn vriend op de lip hihi. Terrassen en shoppen is altijd favoriet en hardlopen is iets waar ik al een tijdje aan zit te denken, maar nog niet aan ben begonnen. (Jaja klinkt lekker lui)

Heb wel een aantal vriendinnen in Hengelo en Enschede, maar lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hier een Enschedeër, ben ook 28 jaar en ja wel vrijgezel (niet dat het er toe doet). Ben op zoek naar nieuwe vriendschappen aangezien mijn kring ook al aardig inkrimpt (door wat Jipjje84 al zei)



Lijkt mij leuk om nieuwe contacten op te doen om leuke dingen mee te gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Hey hier een brabantse, 3 jaar woonachtig in Enschede en vrijgezel. Ik weet niet of er nog op dit forum word gereageerd. Zie nu namelijk dat een aantal berichten van vorig jaar zijn.



Maar mocht er toch nog iemand opzoek zijn naar een vriendin van 24, fulltime werkend, zorgzaam, creatief en sportief.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Enschedeër. Ben 27 en vrijgezel.

Ook ik ben opzoek naar nieuwe vriendinnen, omdat veel van mijn vriendinnen al gesetteld zijn of zijn verhuist naar andere delen van het land.



Dus als het iemand leuk lijkt om in contact te komen stuur me dan een PB
Alle reacties Link kopieren
quote:bergje89 schreef op 15 september 2014 @ 21:30:

Hey hier een brabantse, 3 jaar woonachtig in Enschede en vrijgezel. Ik weet niet of er nog op dit forum word gereageerd. Zie nu namelijk dat een aantal berichten van vorig jaar zijn.



Maar mocht er toch nog iemand opzoek zijn naar een vriendin van 24, fulltime werkend, zorgzaam, creatief en sportief.



Hoi bergje89,

Heb je zin om te chatten/whatsappen? Dan leer je elkaar meteen een neetje kennen.

Ik hoor het wel,

Groetjes Willemien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven