Stomme vraag :facepalm:

15-09-2014 15:20 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe maken jullie je stopcontacten schoon. Niet de buitenkant, maar het gedeelte waar je de stekker in steekt. Ik heb in de keuken een ontzettend vies en vet stopcontact, maar ik durf het dus niet schoon te maken, ivm kortsluiting, stroomstoten en meer.
quote:nina1966 schreef op 15 september 2014 @ 16:02:

Wel eerst de stroom er af!!!Waarom? Bij een verhuizing schroef ik ze er altijd gelijk af om schoon te maken en het is makkelijker met muren verven. Dan doe ik gerust weken zonder kapje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 15 september 2014 @ 15:22:

Ik schroef het eraf en geef het een soppie onder de warme kraan. Goed afdrogen en dan een tijdje in de zon leggen, om goed na te drogen.



Of lekker feunen,

Kato als de zon niet schijnt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:blueridge73 schreef op 15 september 2014 @ 16:37:

Oef, ik ben een daredevil geloof ik. Ik gebruik gewoon een doekje, niet kleddernat maar wel wat vochtig. En poetsen maar. Ik leef nog steeds, maar voor hoe lang?Ik ook, dat houdt het leven spannend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen maar eens aan de slag met een schroevendraaier dus
Ik heb er één keer met zon spuitbus een sprietzel in gespoten, dat is geen aanrader.



Voortaan schroef ik ze er dus ook af.



Zijn er echt vrouwen die hun man daarvoor vragen? Shocking. Als single doe ik al die dingen toch echt zelf. Voel me heerlijk zelfstandig als ik met de gereedschapsdoos onder de arm op klus ga!
Alle reacties Link kopieren
Maar gelijk gedaan, kan ik het niet meer vergeten



Netjes droog geföhnd en laat hem nu de hele nacht verder opdrogen, zodat ik hem er morgen weer schoon op kan schroeven.



Bedankt voor de tip!
Goed bezig Renate!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven