op zoek naar hotel

16-09-2014 02:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik had een vraag



Hebbe jullie mischien ervaringe met hotels in denhaag?

Me vriend en ik wille naar hotel voor de "seks"

Maar waar in denhaag heb je goedkope hotels?

Gwn 1 kamer met een bed is genoeg.

Ik heb gekeken op internet Maar dan zie ik allemaal luxe hotels met restaurant, etc.. we willen alleen maar een kamer.



in den haag graag.



Dankjewel
Om zomaar een kamer te huren moet je minstens 18 jaar zijn. Eerste vraag is dus: hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch meer waard dan dat, of is het al een upgrade boven de auto en duinpan.
Alle reacties Link kopieren
Het is mooi weer. Doe t lekker buiten. Besteed je geld aan een goede opleiding en zet svp geen nog geen kinderen op de wereld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je 'had' een vraag. Deze is inmiddels beantwoord begrijp ik?
Waar was het ook alweer??
quote:Madderijn schreef op 16 september 2014 @ 06:45:

Je bent toch meer waard dan dat, of is het al een upgrade boven de auto en duinpan.



Zo zeg, een kanjer van een vooroordeel.

Ik geef toe, de OP heeft ze tegen. Maar wat als ze nou streng gereformeerd is, al 21 is en seks voor het huwelijk hetzelfde ziet als seks na het huwelijk omdat ik toch met deze man ga trouwen? Mag ze dan geen hotelkamer zoeken om de eerste keer toch fijn in een bed te gaan doen, zonder dat pa en ma controleren? Of is ze dan ook meer waard dan dat? Wie bepaalt dat?
Hahahahaha 'gwn 1 kamer met bed is genoeg' ja alle kamers hebben een bed, of wil je een vergaderzaal afhuren?
Booking.com, Trivago.nl
Kijk eens op kamerhuurperuur.nl .
Alle reacties Link kopieren
Geef dat kind toch gewoon antwoord in plaats van die zogenaamde grappige berichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog even gekeken, en het staat er inderdaad niet.

Ik heb het gelezen als vraag om een kamer waar je overdag éven terecht kan.

Mocht het zo zijn dat TO zo kerkelijk is én google nooit mocht gebruiken, dan nóg hoop ik dat ze voor een illegale eerste keer langer dan een uur een kamer heeft.



Het leest als een meisje dat om de man te binden wel seks wil hebben maar er misschien nog niet aan toe is. Daarom geef ik geen inhoudelijk advies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven