Praten in zijn slaap..

04-09-2014 01:22 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Ik lig nu langs mijn vriend en de dingen die hij uitkraamt..... Ik begrijp niet waar hij die fantasie vandaan haalt.



Ik zei net tegen mijn vriend: "schuif eens een klein beetje op, je zweet en dat plakt!" Waarop hij zegt: "brrrrr koud" dus ik herhaal wat ik zeg... Zegt hij: "ik sta hier aan zee zonder paraplu en het regent daar kan ik niks aandoen!" Ik lig dus helemaal dubbel door wat hij zegt.



De vorige keer maakte ik 'm wakker, hij moest werken. Ik: "schat, wakker worden je moet werken" waarop hij vervolgens zegt: "hmm ja lekker teentjes wassen!" Nou... Je begrijpt wel dat ik volledig stuk ga om deze antwoorden waar je geen touw aan vast kunt knopen. Hebben jullie ook zo'n fantasierijke slaappratnde vent (of vrouw)? Ik kan hier enorm om lachen in mn eentje en samen wanneer ik het hem later vertel. Gek dat ze zoiets ineens zeggen.



Ben benieuwd :Imao:
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, grappige verhalen hier.
quote:kerriebredsjo schreef op 04 september 2014 @ 13:34:

Mijn lief praat ook in zijn slaap. En soms zelfs meer dan dat.



We hadden een nieuw beeld in de slaapkamer, mans-groot. In zijn slaap springt hij ineens uit bed, ziet het beeld in het donker en zegt:



Mag ik vragen wie u bent?? Serieus, ik ging stuk. Zelfs in zijn slaap is hij nog super voorkomend en beleefd.Dit vind ik echt hilarisch Ik zie het al helemaal gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahah, ik lach me helemaal kapot...
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Ik werd een x wakker gemaakt door manlief en zei: het ijs hoort in de koeling en de smurfen komen er zo aan.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Een ex was eens met al zijn kracht tegen het plaffond (lagen op hoogslaper) aan het duwen.

"Waarom duw je tegen het plaffond" "Wasmachine ! Moet de trap op !" "Nee dat is het plaffond" "Wasmachine, ik hou hem niet !" Zat niets anders op om mee te gaan in zijn droom om hem te ontzetten ; "Laat mij maar schat, laat maar los, ik heb hem." "ok."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven