Hoe kom ik hier weg??

17-11-2011 20:20 736 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke dit is moeilijk maar ik snap mezelf echt niet weet dat veel mensen het niet zullen snappen.



Ik ben mezelf kwijtgeraakt in een relatie. Ik kan niet weg. Ik wordt behandeld als shit maar ik blijf. Als ik op het punt sta naar het station te lopen houdt iets me tegen. En blijf ik.



Hoe kom ik weg? Ik heb mijn baan. vrienden en alles opgegeven voor hem. Al 7 jaar lang.



Ben destijds van huis weggelopen was minderjarig en moest onder toezichtstelling van bureau jeugdzorg. Ik ben toen naar hem gegaan en eigenlijk daar 7 jaar lang gebleven. Niks gedaan, geen opleiding geen werk nee ik was zijn huisvrouwtje. Zat echt alleen maar binnen gingen nooit ergens heen.



Hij zegt dat ik lelijk dik en walgelijk ben en ik geloof hem daarom wil en kan ik ook niet weg voel me zonder hem leeg en alsof mijn leven geen zin heeft maar als ik bij hem ben ben ik ook ongelukkig.



3 jaar geleden heb ik het contact met men moeder hersteld waar hij heel boos om was. Ik had toen ik weg liep problemen met mijn stiefvader ze zijn nu niet meer samen. Ik kan bij haar terrecht altijd dat weet ik maar hoe hoe neem ik die stap. Als ik de deur uitga om weg naar het station naar men moeder te gaan barst ik onder het lopen in tranen uit bel hem op en smeek of ik terug mag komen. Hij gelooft me ook niet meer als ik zeg dat ik wegga.



Hoe hoe hoe neem ik de stap om weg te gaan??Ik heb vandaag al vier uurtjes getwijfeld. Mijn gezicht ziet er heel eng uit van al het huilen, gezwollen gezicht ogen. Maar ik kan het niet meer maar weggaan lukt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je oude posts gelezen en ben erg trots op je dat je er zo goed uitgekomen bent in je eentje! Top!
Jij maakt het begin van mijn dag helemaal goed meis. Mooi om te lezen hoe mensen boven zichzelf uit kunnen stijgen en opnieuw durven te beginnen.



Heel inspirerend!



XXX
Bijna 2 jaar geleden een bang vogeltje en nu zelfstandig en het gaat een stuk beter! Heel knap van je dat je dit bereikt hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om dit te lezen, Joladila! Dat je zo je eigen kracht hebt gevonden, en die in jezelf en je eigen ontwikkeling steekt, chapeau!!



En een heel mooi voorbeeld voor zoveel andere vrouwen in dezelfde situatie waarin jij zat.. hoe ver je kan komen op eigen kracht en benen, als je het stuur van je leven in eigen handen neemt... en dus zij ook kunnen bereiken!



Je bent een toppertje! En je bent misschien nu nog een einzelganger, maar vergeet niet dat je dat aan het inhalen bent, omdat je dat jaren hebt laten liggen. Als je die opleiding af hebt en steeds meer zelfvertrouwen hebt opgebouwd, heb je die enorme inhaaldrive misschien niet meer en kom je weer op het punt dat je kan ontspannen en weer wat energie in anderen kan steken. Het is nu ff jij voorop en dat is helemaal prima!

Heel veel succes gewenst!



Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Wat een prachtig topic, you go TO!!!
Joladilla, wat fijn om dit te lezen! En mocht je ooit twijfelen of je er goed aan hebt gedaan, dan hoef je alleen maar weer je openingspost te lezen om te herinneren in wat voor klote situatie je zat! Veel geluk en gezondheid gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om je update te lezen!

Ik hoop dat je heel trots op jezelf bent, want daar heb je alle reden toe. Ik wens je alle goeds en geluk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Joladila hoe gaat het nu met je?Ik denk nog vaak aan je!



Ik up dit topic even omdat je een voorbeeld bent voor alle vrouwen die in dezelfde situatie zitten als jij toentertijd.



Liefs

Cherke
als je niet weg kan of wil, dan blijf je. En dan moet je ook niet zeuren
Alle reacties Link kopieren
Meds, volgens mij heb je niet gezien dat TO juist weg is gegaan. Topic stamt uit 2011 en sindsdien is TO bij hem weg gegaan, heeft ze een eigen kamer en is ze bezig (geweest) met een opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Joladila... Ik werd attent gemaakt op je topic door een mede forumster, omdat ik in een ietwat vergelijkbare situatie zit. Ik las nog maar alleen het begin en je update. Super van je, trots op je!!! Zo sterk!
o, inderdaad Jules.

Goed zo TO
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2014 @ 13:56:

als je niet weg kan of wil, dan blijf je. En dan moet je ook niet zeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 maart 2014 @ 14:20:

o, inderdaad Jules.

Goed zo TOWat ben je toch een kouwe k*t...
Alle reacties Link kopieren
Even een update. Denk nog regelmatig aan dit topic, hoe ik me toen voelde en hoe lief iedereen was en me echt doorheen geholpen heeft hier.



Het gaat heel goed met me, nog steeds bezig met een opleiding, nog steeds geen contact met mijn moeder, heb wel nog steeds therapie en soms ook mindere momenten. En het leukste is dat ik sinds 5 maanden een hele lieve vriend heb. We doen het rustig aan omdat ik toch nog wel bang ben om weer om iemand te geven maar hij is heel lief en geduldig dus heb goede hoop dat het echt wat wordt.



Alle reacties Link kopieren
Wow Joladila wat een geweldige update! Ik volgde dit topic destijds heel nauw en ben enorm blij om te horen dat het zo goed met je gaat... zelfs een nieuwe vriend! You go girl!!
Komt wel goed, schatje!
Goed bezig Joladila, wat ontzettend leuk dat je nog eens komt updaten. Ik heb nu een andere nick maar wat hebben we op je ingepraat destijds, je er door gesleurd en je dat zetje gegeven dat je zo nodig had. Één van de topics die me altijd zullen bijblijven, en zoals hierboven ook al iemand zei, je bent een voorbeeld en inspiratie voor heel wat vrouwen die in min of meer hetzelfde schuitje zitten als jij toen.

Veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wat superfijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.

Petje af meis, je mag enorm trots op jezelf zijn

Ga zo door, jij komt er wel!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat leuk dat je een update geeft, Joladila. Fijn dat het zo goed gaat, en dat je een nieuwe lieve vriend hebt! Het tij kan keren. Dit had je 3 jaar geleden niet kunnen verwachten. Het geluk lacht je weer toe!!

Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve allemaal
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne update, Joladila!! Fijn dat het zo goed met je gaat. Je komt er wel, goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
quote:080414anoniem schreef op 15 maart 2014 @ 14:24:

[...]





Wat ben je toch een kouwe k*t...
Alle reacties Link kopieren
Joladila, ik zie nu je update staan. Wat ontzettend goed voor je! Af en toe zag je het niet zitten, maar he hebt het maar mooi zelf gedaan. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Joladila, door mijn eigen omstandigheden denk ik midden in de nacht ineens aan jouw topic en heb ik het nu opgezocht.

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat.

Links en rechts nog een beetje in je topic gelezen, en ik vind het bewonderenswaardig zoals je je leven weer hebt opgepakt. Hoe gaat het nu? Ik hoop dat je nog af en toe op het forum bent, ik zou het leuk vinden om iets van je te horen.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ook benieuwd hoe het met je gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven