Gym, yoga, puffen. Wat deden jullie? En waarom?

15-09-2014 15:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, de topic-titel zegt het wel



Ik weet werkelijk niet wat ik moet gaan doen. Het staat me namelijk allemaal tegen.



Gym trekt mijn lijf niet door bekken- en rugklachten. Daarom doe ik aan zwangerschapszwemmen.

Voor yoga ben ik niet zweverig genoeg. Als er gepraat wordt over yoni's en gelijksoortige termen krijg ik sla-neigingen.

Puffen zou een optie kunnen zijn, maar kan ik nergens vinden in Amsterdam (of de zwangerschapsdementie heeft ook op dit vlak toegeslagen).



Iemand tips, suggesties, ideeën. sowieso in het algemeen, en in Amsterdam in het bijzonder?
quote:Mevrouw75 schreef op 16 september 2014 @ 04:08:

Ik deed yoga, maar was meer puf-club eigenlijk. Ik heb mijn verloskundige gewoon gevraagd voor tips.



Deze dame leek op haar site heel zweverig trouwens (doet ook natuurgeneeswijze) maar werd als heel stabiel en zeker niet zweverig aangeraden door mijn verloskundige. En dat klopte.



Ik had trouwens veel liever wel echt yoga willen doen, gewoon oefeningen doen ipv een beetje kletsen over ditjes en datjes. Hoewel men mij uiteindelijk wel een goede baarder vond omdat ik precies wist wat te doen. Of dat door de pufclub of door mijn natuurlijk instinct weet ik niet.Off-topic: hee ben je bevallen? Gefeliciteerd! Alles oké hoop ik
Noah, ik heb trouwens tijdens de bevalling het meest gehad aan mijn yoga oefeningen en door mom in balance was ik tot het einde van de zwangerschap best fit en supersnel hersteld na de bevalling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven