Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:08:

[...]





Dat wilde ik er niet mee zeggen.

Ik vraag me af of het wel goed voor haar is; misschien is het wel zo dat hoe meer online uitkleppen, hoe minder geneigd therapie te volgen.

Ik zeg niet dat dat zo is, zou alleen behoorlijk zuur zijn als iedereen wil helpen en juist daardoor tegenwerkt.

Ik weet niet was wijsheid is in dit geval.Bedoel je dat iemand echt het dieptepunt moet bereiken en dan pas omhoog gaat krabbelen? En dat het online contact dit mss kan verhinderen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2014 @ 00:11:

[...]





Nee , ik schrijf dat niet.Je schreef het net hier. TO's kunnen ook loepen, hoor.

Het is natuurlijk niet zo dat wie een topic heeft geopend niet mee kan lezen op napraat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:11:

[...]



Maar dat is toch ook een wassen neus? Hoe kan je nou online een lijntje houden? Dat zit toch alleen maar in de eigen beleving? En echt ik bedoel er heus niet mee dat je niet zou moeten reageren. En ook niet dat ik wel zou weten wat wel het beste is om te doen, echt niet want wie ben ik per slot van rekening? Maar denken dat je online van invloed bent op het handelen en denken van een ziek persoon is denk ik niet reëel.Dat is ook niet reëel.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:13:

[...]



Bedoel je dat iemand echt het dieptepunt moet bereiken en dan pas omhoog gaat krabbelen? En dat het online contact dit mss kan verhinderen?

Nouja... Logisch gedacht:



Als iemand een bepaald patroon heeft dat verbroken zou moeten worden. En in dat patroon is het zoeken van aandacht een aspect (bijvoorbeeld online) dan zou wat jij vraagt wel kunnen.



Maar ik weet dus écht niet of dat zo is en ik beweer dus ook zeker niet dát het zo is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:13:

[...]



Bedoel je dat iemand echt het dieptepunt moet bereiken en dan pas omhoog gaat krabbelen? En dat het online contact dit mss kan verhinderen?Nee, dat bedoel ik ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:11:

[...]



Maar dat is toch ook een wassen neus? Hoe kan je nou online een lijntje houden? Dat zit toch alleen maar in de eigen beleving? En echt ik bedoel er heus niet mee dat je niet zou moeten reageren. En ook niet dat ik wel zou weten wat wel het beste is om te doen, echt niet want wie ben ik per slot van rekening? Maar denken dat je online van invloed bent op het handelen en denken van een ziek persoon is denk ik niet reëel.Is ook zo, je hebt gelijk. Het raakt mij omdat ik ongeveer hetzelfde gezien heb bij iemand die dicht bij mij stond. Je staat er idd machteloos tegenover, zelfs in real life.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:13:

[...]





Je schreef het net hier. TO's kunnen ook loepen, hoor.

Het is natuurlijk niet zo dat wie een topic heeft geopend niet mee kan lezen op napraat.



Waar zie je dat ik hier schrijf dat ik wel persoonlijk met haar wil schrijven?



Volgens mij schrijf ik dat ik de juiste woorden niet kan vinden... In haar topic bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2014 @ 00:16:

[...]





Waar zie je dat ik hier schrijf dat ik wel persoonlijk met haar wil schrijven?



.



Nergens. Maar dat heb ik ook niet beweerd

Je schreef hier dat je haar vast wilt houden.

Toen schreef ik; PB je adres.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:18:

[...]





Nergens. Maar dat heb ik ook niet beweerd

Je schreef hier dat je haar vast wilt houden.

Toen schreef ik; PB je adres.



Oh zo,

Ja nee dat is idd ook het gevoel wat ik er bij krijg.

Maar al zou ik haar letterlijk vast houden, dan is dat nog niet genoeg.

Ik besef dat het gewoon niet reëel is om echt iets te kunnen doorbreken.

Het raakt mij even teveel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Jah denk ik ook. Misschien even wat anders gaan doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga ook! Slaap lekker!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:14:

[...]





Nee, dat bedoel ik ook niet.Ik begrijp nu wat je bedoelde. Denk dat ik maar eens moet gaan slapen, ik ben traag van begrip vanavond!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:22:

Jah denk ik ook. Misschien even wat anders gaan doen?Goed plan, ik ga nog even ene berichtje schrijven en probeer het even los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker allemaal.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Trusten voor wie gaat slapen!
quote:StoraHuntur schreef op 15 september 2014 @ 22:45:

Ik vind het echt heel raar dat jullie niet weten wie Fluim is. Ik, die noooooit iemand herkent, had de link gelijk gelegt. Ze is, uuuuh, een beetje vreemd maar wel fascinerend.OOOOHHHH! Duh, inderdaad, nu je het zegt!
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 21:20:

[...]





Eigenlijk vind ik het sneu voor die TO dat er weer aandacht naar de verkeerde gaat, terwijl TO best trots mag zijn op zichzelf.

Daarom de n...



Mijn excuses: ik dacht dat je iets anders bedoelde met je 'n'....

vandaar mijn lach-smiley.

Nu snap ik 'm eigenlijk niet.



TO mag zeker wel zeer trots zijn op zichzelf.
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:11:

[...]



Maar dat is toch ook een wassen neus? Hoe kan je nou online een lijntje houden? Dat zit toch alleen maar in de eigen beleving? En echt ik bedoel er heus niet mee dat je niet zou moeten reageren. En ook niet dat ik wel zou weten wat wel het beste is om te doen, echt niet want wie ben ik per slot van rekening? Maar denken dat je online van invloed bent op het handelen en denken van een ziek persoon is denk ik niet reëel.Ik denk/hoop juist wel dat je, ook online, een heel klein beetje invloed zou kunnen uitoefenen. Ook on-line fora zijn manieren voor de TO om te communiceren en elke reactie zal, hopelijk, een beetje een indrukje achterlaten in d'r hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat ze hier nog een podium krijgt. Je ziet hier ook weer dat het forummers bijna boven het hoofd groeit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Denk ook dat ze met deze aandacht nooit zelf beter zal worden. Ze word hier gevoerd met aandacht en zorg, hoe fijn is dat.
Ik las dat het forum dit jaar nog alweer "compleet vernieuwd wordt". Doet de zoekfunctie het net weer

Daarom reageer ik de komende dagen ook niet zo veel; ik zal en moet optimaal gebruik maken van de zoekfunctie voor de drie dagen dat ie het doet.
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 08:00:

Ik snap niet dat ze hier nog een podium krijgt. Je ziet hier ook weer dat het forummers bijna boven het hoofd groeit.Idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 september 2014 @ 09:10:

Ik las dat het forum dit jaar nog alweer "compleet vernieuwd wordt". Doet de zoekfunctie het net weer

Daarom reageer ik de komende dagen ook niet zo veel; ik zal en moet optimaal gebruik maken van de zoekfunctie voor de drie dagen dat ie het doet.Kom je wel even delen wat je allemaal ontdekt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 16 september 2014 @ 08:06:

Denk ook dat ze met deze aandacht nooit zelf beter zal worden. Ze word hier gevoerd met aandacht en zorg, hoe fijn is dat.



Zo had ik het nog niet bekeken, maar daar heb je wel een punt.



Anderzijds, om iemand met deze problemen te weren druist ook weer tegen mijn gevoel in. Daarmee bereik je ook niet dat ze zichzelf gaat aanpakken. Nu heb je nog enig inzicht. Althans, zo lijkt het.



Lastige situatie hoor.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 08:00:

Ik snap niet dat ze hier nog een podium krijgt. Je ziet hier ook weer dat het forummers bijna boven het hoofd groeit.Dus we gaan uit van het welzijn van forummers, maar die ene met het probleem die moet het maar uitzoeken?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven