Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Aanvulling : soms zie ik mezelf dat ook doen, juist als je diep van binnen twijfelt dan zet je de gemaakte keuze dik aan om jezelf te overtuigen dat je goed bezig bent.
Ik ben nu een poosje minnaarloos, en het bevalt me erg goed, en steeds beter. Het is een stuk rustiger in mijn hoofd, veel minder gedoe in mijn mailbox, ik vind het wel lekker zo.



Wel frappant (vind ik zelf) hoe anders ik erin stond toen ik nog wel volop in de minnaarderij bezig was. Ik heb het wel eens aan een vriendin uitgelegd dat het net was of er een geil monster in me zat dat gevoed wilde worden. Ik was het een tijdje niet de baas, maar nu wel. En het voelt niet eens alsof ik iets aan het onderdrukken ben, iets mis of stiekem naar iets verlang. Ouderdom, perhaps? ;) Of misschien gewoon wel klaar met de hele handel. Been there, done that. Of zo.
quote:daredevil67 schreef op 15 september 2014 @ 17:18:

mmm Roodkapje zo ver ben ik nog niet

maar ik ben bang dat je gelijk hebt

toch peins ik er niet over bij hem weg te gaan....wie weet waar dit verhaal eindigt.Welk verhaal bedoel je daarmee, DD? (welkom overigens!)
Alle reacties Link kopieren
Oh, misschien. Ik moet eerlijk toegeven dat ik bij deze feit niet echt stil stond. Ik aarzelde wel omdat ik wist dat ik de sex zou missen. Ja, dat wel.



En sowieso mijd ik een beetje om eraan te denken. Omdat de eerste opkomende gevoel nog steeds de boosheid is. En de tweede lust . Beiden even ongebruikelijk.



Ik zal het bij de psych aankaarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 15 september 2014 @ 19:12:

Ik ben nu een poosje minnaarloos, en het bevalt me erg goed, en steeds beter. Het is een stuk rustiger in mijn hoofd, veel minder gedoe in mijn mailbox, ik vind het wel lekker zo.



Wel frappant (vind ik zelf) hoe anders ik erin stond toen ik nog wel volop in de minnaarderij bezig was. Ik heb het wel eens aan een vriendin uitgelegd dat het net was of er een geil monster in me zat dat gevoed wilde worden. Ik was het een tijdje niet de baas, maar nu wel. En het voelt niet eens alsof ik iets aan het onderdrukken ben, iets mis of stiekem naar iets verlang. Ouderdom, perhaps? ;) Of misschien gewoon wel klaar met de hele handel. Been there, done that. Of zo.

Ik vond vooral de rollercoaster in contact moeizaam werken. En disrespect.



Plus: ik heb een man no1, die het doogt oftewel blinde oog tegen draait. En dat is geen echte open relatie, naar mijn mening. Niet uit de juiste redenen.



Hoe ie dan ook is, ik hou nog steeds van hem. En ergens in mijn hart bleef het piepen dat het, op deze manier, toch stuk zou lopen met ons huwelijk. Dat het niet zo 'hoort'. En dat we toch op den duur door mijn uitbundig sexgedrag voor de bijl zouden gaan.



De mannen die eenmalig voorbij kwamen zijn van geen enkel gevaar geweest. De man met wie ik het wel moeilijk mee kreeg, betekende veel meer (door de fetish) en zorgde voor veel meer ophef bij mij.



Dat vond ik wel bedreigend. En voor mijn innerlijke rust. En voor mijn huwelijk.





En nu? Nu is het verre van ideaal. Maar, net als jij, geniet ik vooral van de nieuw verworven rust.



Misschien is het gewoon een normale fase ( voordat we opnieuw versloederen ). Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
idd loui, het is niet zo fijn.. Ik heb een mega zwak voor die man, hij zou helemaal mijn type zijn geweest in een ander leven. Vanavond bij de training van mijn man gaan kijken met de kleine, daar was tangoman dus ook. Zijn blik was gewoon pijnlijk. Hij wilt mij, ik wil hem, maar hij voelt zich moreel enorm bezwaard. Hij zei letterlijk 'je laat me van mijn geloof vallen' en daar voel ik me dan ook weer schuldig om. Had m net zo ver dat hij met concrete afspraken een affaire aandurfde, en nu weer terug bij af.
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
Ik denk dat er inderdaad een ontzettend groot verschil zit tussen de 'doorgewinterde' minnares en degene die aan hun proefstuk toe zijn.

Zelf voel ik ook dat ik mijn minnaar heel anders beleef dan bijvoorbeeld orange, look of roos, die alles veel luchtiger en afstandelijker benaderen. Eigenlijk ben ik gewoon een beetje verliefd en wil ik niet een minnaar maar wil ik gewoon hem. Er is niemand voor geweest en op dit moment weet ik ook niet of er ooit nog iemand gaat volgen. Het voelt in ieder geval niet dat hij inwisselbaar is voor een volgende ...

Daardoor verwacht ik waarschijnlijk ook hetzelfde van hem. Maar of dat zo is? Ik hoop dat het niet gewoon een spelletje is om aan seks te komen :-)

Maar tot nu toe nog steeds in de witte broodsweken van het minnaarschap, 6 maanden ver, nog geen shit, halleluja
Alle reacties Link kopieren
Hoi look, niet duidelijk was ik zie ik nu. Beetje kort door de bocht. ik bedoelde met minnaar voor af en toe en helemaal, of helemaal niet, dat hij af en toe hart wil maar daarnaast wellicht, uit t verhaal begrijpend, ook wel anderen, maar als de ander, hart in dit geval, en zo sta ik er ook in, graag exclusiviteit wil, en niet 1 van een harem wil zijn, dan is het helemaal voor alleen die ene gaan, als vaste minnares, neukmaatje, of weet ik veel, of helemaal niet. Lijkt mij dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 15 september 2014 @ 20:51:

Diver,

Hij heeft 6 maanden dag en nacht contact met mij gehad voordat we sex hadden.Dit hele gebeuren speelt al meer dan een jaar.En ondanks dat hij het nu een spelletje noemt reageert hij redelijk heftig als ik zeg al het contact te verbreken.

Misschien is het spelletje ook wel een spelletje?

Hoezo mindfuck?

Nou en of mindfuck!



En wat is dan het verschil tussen grooming door een loverboy, grooming door een player en gewone grooming dat 'erbij hoort' bij het minnespel???



Geen flauw idee....
Alle reacties Link kopieren
De slingers hangen op, de trompetten blazen en fang doet de polonaise! Ik ben vannacht bij tangoman geweest! Het was echt beestig lekker, ondanks dat we door condoomgebrek alleen oraal aan de slag zijn geweest en flink wat geknuffeld hebben. De euforie die ik nu voel is ongelooflijk, echt ik leef hiervoor.
les jeux sont faits..
quote:hart01 schreef op 15 september 2014 @ 20:33:

Look,

Voor jou is het spel heel duidelijk.Maar toch niet voor iedereen?Ik ben geen doorgewinterde minnares,was niet eens op zoek naar een minnaar.

Ik wist niet dat waar ik aan begon eigenlijk een spel was.

Ik heb nooit gedacht.

Ahhhh nu ben ik de prooi,gaat hij jagen en krijg ik heel veel aandacht.

Ik had een bekende die mij vertelde dat zijn gevoelens voor mij veel verder gingen.Dat nam ik heel serieus en hij heeft nooit gezegd dat ik dat vooral niet moest doen.Ja hij gaf mij 24/7 aandacht en was alleen nog maar met mij bezig.



Dat hij achteraf dan ineens zegt.Joh het was maar een spelletje dat doe ik wel vaker.Natuurlijk voel ik mij belazerd.Het spelletje vond ik al erg maar het doe ik wel vaker raakt mij nog harder.

Graag gedaan en tot ziens dan maar?Ik begrijp niet dat mensen met andermans gevoelens spelen.Wees eerlijk,je wilt sex met me.Nee heb je,ja kun je krijgen.Hij weet donders goed dat het een Nee was gebleven bij mij dus heeft hij het spel maar een beetje aangepast.



Het voelt nu alsof er een "vinkje"kan worden gezet achter mijn naam.Ik vind dat een rotgevoel



Ehm... hoe dacht je dat ik ooit begonnen was? Tien jaar geleden was ik ook niet op zoek. Sterker nog, een minnaar moest eerst een jaar achter mij aanlopen omdat ik 'zoiets niet deed'. Maar na een jaar had hij me omgeluld. En twee jaar daarna was het natuurlijk niet meer zoals in het eerste jaar. Omdat hij me al gehad had, omdat we al een paar geweldige partijtjes in bed hadden gehad. Maar no way dat ik daar als een 16 jarige om ging zitten treuren. We hadden gedaan wat we gingen doen, heerlijke seks hebben. Een relatie wilden we niet, die hadden we immers al. En hij was ook niet verplicht tot mij warm houden toch?

Echt, ik zit met verbazing te lezen hoe naïef sommigen van jullie erin staan. Jullie delen toch iets in lust? Natúúrlijk is die aandacht fijn, heel erg fijn. Maar jullie weten beide dat het de seksuele aantrekkingskracht is. En bij de iets meer ervaren buiten de deur snoeperts vind ik het helemaal een beetje raadselachtig waarom de man met de fetish dan opeens het persoonlijke warmhoudplaatje moet zijn. Mentale connectie is fijn, aandacht is fijn, maar het draait toch voornamelijk om dat wat er in bed gebeurt, niet dan?

En of je dat nou grooming, of aandacht geven of opgeilen noemt, it's all part of the game. If you can't stand the heat..

En als het niet om het spel gaat, misschien moet je jezelf dan eens afvragen of je niet veel te goedgelovig bent geweest...

Tuurlijk is het een spelletje, het is de balans tussen elkaar aandacht geven, seks hebben en weer verder gaan met je eigen leven. En daar een balans in proberen te vinden die voor beide werkt. Als je zo mijlenver uit elkaar ligt qua behoefte, ben je dus blijkbaar geen match. Maar ja, om dan je lekkere lover zomaar te verliezen.. Dan maar even weer een beetje aandacht... Bot gezegd, maar zo werkt het.
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning Fangbangerr Lekkerrrrrr, Kan met je meevoelen want die euforie duurt bij mij nu net een week. Iets afgezwakt in de loop der dagen maar toch. Je krijgt er zoveel energie van! ik las dat jij een open relatie hebt.

Nou dat zou ik ook wel willen. Het is toch te gek dat dit ....waar je je zo goed door voelt.....in onze cultuur not done is.
si puedes sonarlo, puedes lograrlo
Alle reacties Link kopieren
Lookolook ik ben het volledig met je eens!
si puedes sonarlo, puedes lograrlo
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 15 september 2014 @ 19:13:

[...]



Welk verhaal bedoel je daarmee, DD? (welkom overigens!)



Het verhaal van mijn minnares-zijn en hoe dat verder gevolgen heeft voor mij en mijn leven. Nu op bladzijde één.



Blij met jullie iig. Zo zonde als je een boek schrijft en niemand die het leest
si puedes sonarlo, puedes lograrlo
Alle reacties Link kopieren
lookolook wat jij omschrijft qua minnaar schap klinkt eerder als een militaire operatie. Niet zozeer bot maar een strategie/ doel en na de missie nieuwe missie. Door hier veel verhalen te lezen bespeur ik ook wel naiviteit , heb ik mezelf ook aan bezondigt . Maar er zijn natuurlijk tal van vormen van minnaar schap. Waar bij de nadruk meer kan liggen op de kwaliteit van het samen de tijd doorbrengen en elkaar veel aandacht en intimiteit schenken juist de diepte ingaan en door deze componenten en aantrekkingskracht ook nog fantastische seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Look,

Ik begrijp jouw reactie heel goed,en ja ik besef me nu heel goed dat ik veel te goedgelovig ben geweest.

Its all a game...blijkbaar.

Maar wat is erger dat ik zo goedgelovig ben geweest of dat hij heeft geroepen:Ik hou van je,dit is me nog nooit overkomen,wat ben je leuk,lief,fantastisch en wat zou ik graag met jou zijn.



Uit jouw verhaal maak ik op dat ik me zou moeten schamen omdat ik zo dom ben iemand waar ik om geef en die ik al zo lang ken te geloven.Dat ben ik niet met je eens en vind ik de omgekeerde wereld.
Hart, nou, moeten schamen lijkt me wat overdreven, maar misschien heb je er wel wat van geleerd. Want als hij heel bot had gezegd: ik vind jou een onwijs geile vrouw en ik wil heel graag met jou het bed in, had je dan ja gezegd? Het is een eikel dat hij je heeft doen geloven dat hij van je hield. Een smerig spelletje als hij het zo ingepakt heeft en er allang tig anderen op nahield. Of iemand die schrikt van zijn eigen gevoelens, en het rustiger aan gaat doen omdat zijn nr1 relatie/zijn vrijheid als single hem meer waard is?

Ik kan je niet loepen en ik weet je verhaal niet meer zo goed. Heb je zelf ook een relatie? Zag je dit als vlucht uit een relatie? Of was dit een ego boost?



Loui, tuurlijk zijn er vele vormen van minnaarschap. Met mijn huidige minnaar heb ik een totaal andere relatie dan met mijn eerste. Met mijn huidige minnaar leek het veel meer op een echte relatie dan een neukertje voor erbij wat ik meer met mijn eerste minnaar (eigenlijk sv) had. Maar dan nog, we hebben allebei al een relatie en daar ligt prioriteit nummer 1. En ja, in het begin konden we heel veel tijd voor elkaar vrij maken en nu de bevlieging eraf is en we allebei weten wat we aan elkaar hebben, is de aandacht ook een stuk minder. Aan beide zijden. Is er iemand schuldig dat die aandacht niet meer is zoals het was? Nee. Zo gaat dat nu eenmaal in een minnaarsrelatie.

Dat hij liegt, ok, dat is fout. En pijnlijk als je erachter komt dat je niet de enige bent als hij je altijd voorgehouden heeft dat je dat wel bent. Maar ik lees bij sommigen dat er zoveel meer van gemaakt wordt. Een minnaar is iets voor erbij, als het goed is. En niet een kans op een nieuwe liefde. Dat is maar voor zeer weinigen weggelegd. En als je er zo probeert in te staan, en je voor te houden dat er een houdbaarheidsdatum op een minaarsrelatie zit, dan behoed je jezelf voor heel veer hartezeer en woede als hij de rest van zijn leven als prioriteit ziet ipv jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 16 september 2014 @ 08:42:

[...]





En bij de iets meer ervaren buiten de deur snoeperts vind ik het helemaal een beetje raadselachtig waarom de man met de fetish dan opeens het persoonlijke warmhoudplaatje moet zijn. Mentale connectie is fijn, aandacht is fijn, maar het draait toch voornamelijk om dat wat er in bed gebeurt, niet dan?

En of je dat nou grooming, of aandacht geven of opgeilen noemt, it's all part of the game. If you can't stand the heat..

En als het niet om het spel gaat, misschien moet je jezelf dan eens afvragen of je niet veel te goedgelovig bent geweest...

Tuurlijk is het een spelletje, het is de balans tussen elkaar aandacht geven, seks hebben en weer verder gaan met je eigen leven. En daar een balans in proberen te vinden die voor beide werkt. Als je zo mijlenver uit elkaar ligt qua behoefte, ben je dus blijkbaar geen match. Maar ja, om dan je lekkere lover zomaar te verliezen.. Dan maar even weer een beetje aandacht... Bot gezegd, maar zo werkt het.

Hey, op momenten is die aandacht zo geweest dat ik het zelf TE vond en wist niet wat ik ermee moest.

Om vervolgens helemaal weg te zakken, naar een frequentie die voor mij niet voldoende was. Middenmaat kon die echt niet vinden.

2x heb ik iemand voor ondertussen gezocht, ik vond het te lang duren. Maar eigenlijk vond ik het te veel gedoe om nog aan een derde te beginnen.



Is het niet de bedoeling dat we allebei aan onze zinnen komen? Dus niet alleen als hij behoefte hebt, maar ik ook?



Het gekke is, ik wou graag met hem afspreken, maar als hij zich op een blauwe maanag meldt voor dinsdag, dan kan dat organisatorisch vaak niet. En is het balen en ergernis bij mij. Ik heb een druk bestaan, met familie en moet plannen. Om na een poos achter te komen dat hij weken aan het aftellen is en dat het altijd of precies 4 of 6 weken is. En natuurlijk wekt dat irritatie op.



Maar als ergste heb ik laatst, die in het begin zo lekkere, overnachtingen ervaren. Nergens om over te praten. In het begin was het wel anders hoor, maar door uiteen lopen contact later vond ik het best stresvoll hoe vul ik met hem de periodes dat we in een restaurant zitten of zo, dat je niet aan elkaar mag friemelen. Omdat er zo weinig draagvlak is, omdat we zelf niet zorgden die draagvlak te creeren door te weinig tijd in te steken, en omdat we bij laatste afspraken allebei in herhaling vielen. Boooring! Doe erbij soms schimmig gedrag en mij zich niet helemaal veilig kunnen voelen (=steeds moeilijker ontspannen). Of de manier hoe hij het bracht. En....hup....daar gaat mijn sexuele stemming, hoe lekker hij ook mag zijn.



Doodzonde echt om het zo te laten vervagen.



Dan maar liever geen contact.



Is dat naiviteit? Denk ik niet...

En het geeft niets met liefde en hunkeren naar aandacht te maken.

Wel met zin maken.
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
@look :ik weet niet hoor. Al die maniertjes die ik hier vaak lees om jezelf te beschermen ; ;prikkeldraad en betonstorten , risico spreiding etc etc ) vind ik juist vaak wat sneu.

Je leeft met je hart , ook als je vreemdgaat en dieptepunten horen nu eenmaal bij de hoogtepunten. Zo stoer en nonchalant hoeft het voor mij niet te gaan
Diver, maar als je daar ergernis over hebt, en het werkt niet meer. Dan valt er toch maar 1 conclusie te trekken: de koek is op? Ik snap jouw irritatie niet zo goed. Het was mooi, het was leuk, en het was op. Jij hebt eerder lustgevoelens gehad, dan weet je toch ook dat zoiets eindig is? Dan ben je er toch zelf ook bij om te zeggen: hee joh, voor mij werkt dit niet, ik trek de stekker eruit. Waarom dat van hem af laten hangen? Uit zijn gedrag merk je op dat zijn focus allang verschoven is. Waarom dan niet als een volwassen vrouw de conclusie trekken dat de show voorbij is, dat het moet stoppen en dat je afscheid neemt.

Op wie ben je nou eigenlijk zo kwaad? Op hem? Of op jezelf?
Alle reacties Link kopieren
dat zit 'm ook in hoe je in elkaar steekt als mens

sommigen zijn wat nonchalanter van aard. Dan is het geen stoerdoenerij. Ik kende al heel veel dieptepunten in mijn leven. Op een heel ander vlak. Data maakt alles een stuk eenvoudiger. Laat me door weinig gekmaken. En een minnaar mag me alleen gekmaken tussen de lakens
si puedes sonarlo, puedes lograrlo
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat ik tijdens de laatste paar afspraken steeds gekkere plekken plande. De ruimte, weer een te gekke restaurant, dat was het zo een betje de enige afwisseling en zorgde voor een beetje afleiding tot we 'aan de slag' gingen.



Echt qua gesprekken, tabula rasa.



Laatst zatten we te prutten rondom barbecue en hapjes bakken. Lekker weertje. Biertje. Als aanloop tot. En op mijn idee en initiatief. Wat was ik opgelucht...





Is dit ook allemaal een teken dat het einddatum is geweest, ongeacht de sex goed bleef?



edit: hetzelfde gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven