Proberen zwanger te worden vanaf Januari 2014, deel 3

23-06-2014 16:12 788 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNodRondeHoeveelste kindAnnaa198628Dali8033Zwanger!!3eJaxxie27Meid198330
Alle reacties Link kopieren
Nee expres niks in huis omfat ik mezelf ken.. haha
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend cresz!!!! Weet je al wanneer je gaat testen?

Nien kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest ? Je nod is toch pas over 4 dagen? Duim gewoon verder voor je hoor hihi

Jaxxie hoe gaat het met jou?



Hier is m'n temp toch sinds gisteren hoger dus heb wel m'n eisprong gehad. Ben ik wel blij mee. Nu weer afwachten ?
Alle reacties Link kopieren
Welke merken testen gebruiken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik had extra gevoelige van sensitest maar die koop ik nooit meer. Ik heb clear blue gehad die zwanger/niet zwanger aangeeft.

En nu heb ik de goedkope van de action liggen (2 voor 1,49) en kruidvat (2 voor 4.99).

Over de laatste 3 testen was ik wel tevreden...
Alle reacties Link kopieren
Begin een beetje last van mn borsten te krijgen... misschien toch ongesteld aan t worden dan?! Laat t dan maar gewoon in 1 x komen dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. wacht vanacht nog af en anders morgen testen halen denk ik voor de zekerheid...
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal dames! Ben heel benieuwd! Komende 2 weken heb ik geen tot weinig internet tot mijn beschikking dus zal ik hier niet actief zijn. Hopelijk lees ik veel positieve berichten als ik weer online ben!!
Alle reacties Link kopieren
En??? Cresz?? Hoe gaat het vandaag? Ben erg benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag steeds een beetje last van mn rug en buik maar niet paracetamol waardig zoals ik normaal he en een inimini beetje bloed... over de hele dag.... niet echt een normale menstruatie... zucht
Alle reacties Link kopieren
Pff.. hoezo kun je je inhouden om niet te testen! Ik kan dat echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh dames wat spannend allemaal!



Echt goed van je cresz ik kan dat echt niet hihi



Nien hoe gaat het bij jou?



Ik heb de testen van action, 123thuistesten, kruidvat 2 voor 5 euro en een clear blue digital met indicator maar die is voor als ik al een postieve test heb gehad.



Hier nog geen ongie maar wel een negatieve test gehad vanmorgen. Dus wachten het gwn af heb nog steeds een kuitje en na dagen lang krampen en gespannen borsten is het sinds vanmorgen doodstil geen klachtjes meer niks noppes nada dus heb ook geen flauw idee wat k moet verwachten....
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde jaxxie. Pijnlijke boobs zijn er nog steeds.

Verder af en toe wat trekkerig gevoel in de buik.

Ik wacht wel af. Ik test pas weer als ik een paar dagen over tijd mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier officiele baal en jank dag... collega appt wauw ben zwanger van nr 2... kan er even helemaal niets mee behalve janken... ben echt jarloers denk ik ofz... bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds een beetje bloedverlies maar niet gepaard met de normale menstruatie... ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ben
Alle reacties Link kopieren
Spannend nien! We wachten het duimendraaiend af



Dat is logisch cresz jij wilt ook een kindje dan kan het soms zo rot zijn als iedereen maar zwanger word en jij niet. Wacht het nog even af misschien is het innesteling..



Ik zit maar te wachten. Wil niet naar de wc omdat k gwn niet ongie wil worden en zo hoop op een positieve test maarja heb het helaas niet in de hand. Ik ga nu proberen vol te houden om pas vrijdag weer te gaan testen als er dan nog niks is. Maar k betwijfel het. Had het erg leuk gevonden omdat me vriend bijna jarig is had toch een leuk kadootje geweest maarja wie weet en anders heb k me ei op zn verjaardag dat zou ook leuk zijn hihi
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Cresz dat soort berichtjes komen altijd op het verkeerde moment...Kan me goed voorstellen dat je baalt of misschien een beetje jaloers bent... je wilt zo graag zelf zwanger zijn!

Dat je menstruatie nog niet heeft doorgezet is positief, je leest ook wel eens dat sommige pas na een week overtijd positief testen.



Jaxxie jij ook 1 dag overtijd. Wat spannend. Ik kan me het zo goed voorstellen dat je niet naar de wc wilt gaan bang voor als je misschien ongesteld gaat worden...Wel balen van de negatieve test vanmorgen



Nien ook voor jou spannend zeg! Ga je over 2 dagen weer testen? Of wacht je nog even?



Hier geen nieuws... Ik ben ziek thuis en verveel me. Ga ik weer zitten googlen of het kwaad kan ziek zijn na je eisprong blehhhh... en wat duurt dat wachten lang pffff. Ik ben zo ongeduldig
Alle reacties Link kopieren
Ben grwoon ongesteld geworden ... echt een @$$÷@ dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me inhouden.

Ben de teleurstelling wel wat zat...

Volgende week kijk ik wel weer als t er dan nog niet is.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh nee Cresz wat ongelooflijk *** zeg



Nien kan me voorstellen dat je de teleurstelling zat bent, hoop dat je volgende week een positieve test in handen hebt
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhh wat kl*te cresz



Succes nien ik denk aan je



Ik ben nu 2 dagen overtijd en voor het eerst op dag 30 beland. Hoop echt dat k over een paar uur een positieve test heb of de duivels arriveren alles is beter dan deze nare onzekerheid
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
En jaxxie?

Ik zot eigenlijk te wachten op mn ongie. Weer sterk het idee dat het echt weer mislukt is.

Ook steeds minder zin in sex. En dat is weer drukkend voor de relatie.

Ben soms echt 1 op een bezem! Vooral tegen hem.

Op zich kan hij er weinig aan doen, maar dan komt er weer een opmerking en daar gaat mn slof.

Alle reacties Link kopieren
Kom op Nientjuh hou de moed er in! Hier draaien de duimen voor jullie beide door...



En Jaxxie?



Vandaag had ik eigenlijk mijn echo gehad toch wel een raar idee zo vind ik...
Alle reacties Link kopieren
Weer negatief en nog steeds niet ongesteld snap er niks van..



Ik ken t nien, ik heb thuis precies hetzelfde. Als mijn vriendinnen zijn nu rond de 16 wekem en horen wat ze krijfen en behandelen of k zielig ben en dan bespreek k t met me partner en die wuift t dan weg enz en dan schiet mijn slof ook wel door t huis heen. Ook steeds ja en je hebt jaren aan de pil gezeten enz dan denk k wel eens en wat nou als t aan jou ligt. K ben regelmatig ongesteld en weet zeker dat ik een ei heb.. maarja het is een hele opgave zwanger worden had k niet verwacht eigenlijk....



Ohh dat is wel naar dali maar hou moed mop volgende x heb je een plakker
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Helaas pindakaas.. nieuwe ronde nieuwe kansen NOD 26 okt ronde 6
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Jaxxie
Alle reacties Link kopieren
Balen Jaxxie :(



Hoe gaat het met jou Nientjuh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven