Dames Roermond e.o.!! (25-35 jaar)

28-08-2014 15:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezocht: lieve gekke spontane meiden omg Roermond die het, net als ik leuk vinden om :



Te shoppen

Te eten/drinken

Te kletsen

Te bankhangen

Te stappen

etc...



Verder ben ik een echte muziekverslaafde, ga graag naar optredens. Ben gek op dieren en natuur en ben single!!! Zou het leuk vinden om meiden te ontmoeten die in t zelfde schuitje zitten en het leuk vinden om dingen te ondernemen!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linlin!



Als 27-jarige wonend en werkend in Roermond dacht ik, laat eens reageren op je berichtje. Ik woon sinds februari in Roermond, maar heb hier nog eigenlijk geen contacten. Ook ik ben single en altijd in voor een gezellige avond/middag om iets te gaan doen, of juist lekker op de bank te hangen.



Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linlin en Esther,



Ik ben 26 jaar en woon, samen met mijn man, in Roermond. Ik werk in de buurt van Roermond, maar heb hier ook nog niet veel contacten. Lijkt me leuk om hier wat meiden te leren kennen om gezellig op een terrasje te zitten/naar de bios te gaan/hapje te eten/of gewoon thuis lekker bij te kletsen.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Leuk dat jullie gereageerd hebben

Mss leuk om eerst te mailen?

Mijn mailadres is : milan_2006@hotmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey LinLin en Esther,



Ik ben 27 en werk in Sittard en woon samen met mijn vriend en zoontje van 1,5 in de buurt van Sittard.

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven