Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 september 2014 @ 09:21:

[...]





Dus we gaan uit van het welzijn van forummers, maar die ene met het probleem die moet het maar uitzoeken?Ja dat is precies wat ik bedoel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze heeft een er een dagtaak aan om alle forums/websites bij te houden.

Dan maakt een podium meer of minder ook niet meer uit.
Gotver, moet ik niessen en vliegt er zo mijn naam uit
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 16 september 2014 @ 10:22:

Gotver, moet ik niessen en vliegt er zo mijn naam uit
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 10:10:

[...]





Ja dat is precies wat ik bedoel.Jeetje...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik maak me meer zorgen om het welzijn van Doreia.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 16 september 2014 @ 10:22:

Ze heeft een er een dagtaak aan om alle forums/websites bij te houden.

Dan maakt een podium meer of minder ook niet meer uit.Dit is het enige forum dat 'normaal' is en niet bezig is met tips te geven om af te vallen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Zusenzoo schreef op dinsdag 16 september 2014 08:06 Denk ook dat ze met deze aandacht nooit zelf beter zal worden. Ze word hier gevoerd met aandacht en zorg, hoe fijn is dat.Dat vraag ik me dus ook af. De intenties zijn allemaal meer dan goed. Maar in hoeverre help je haar daar echt mee..?
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 16 september 2014 @ 10:45:

[...]





Dat vraag ik me dus ook af. De intenties zijn allemaal meer dan goed. Maar in hoeverre help je haar daar echt mee..?Ik weet het ook niet. Ik denk dat niemand dat weet. Helpt het als niemand meer reageert? Ik weet het niet zeker, maar ik denk persoonlijk van niet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het niet helpt. Als wij (jullie dus) niet meer reageren zal ze het misschien ergens anders gaan zoeken. Ergens waar er misschien niet zo liefdevol wordt gereageerd als hier. Ze geeft al aan op andere fora te zitten.
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 16 september 2014 @ 10:31:

Ik maak me meer zorgen om het welzijn van Doreia.



Vanwege dat topic?

Doreia is toch juist iemand die mensen in nood hulp verleent?



Of is er een andere reden waardoor je je zorgen maakt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Enige tijd terug schreef ze dat ze wakker ligt van haar. Tips bedenken en wat ze voor haar zou kunnen doen.

En mensen helpen in nood, er zijn verschillende soorten noden.
Alle reacties Link kopieren
En als zo iemand dan hier leest wat ze met haar 'hulpverleners' doet of hoe zo over haar denken.... Heel gezond.

Sommige mensen moeten niet in de hulpverlenersrol stappen als je het zelf niet kan handelen. Daarmee schaadt je iemand nog meer, is mijn idee. Hoe goed bedoeld het ook is hoor, want ik weet dat iedereen met de beste bedoelingen hulp verleent.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet dat TO alleen het verhaal vanuit haar anorectische perspectief vertelt he....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Nou, de eerste nacht dat ik wakker lig van het forum moet nog komen...



Maar dan ben je er inderdaad wel heel erg mee bezig.

Ik ga er vanuit dat Doreia juist door haar vak ook wel weet wanneer ze afstand moet nemen van dingen omdat ze haar zelf te veel gaan raken. Althans, zo komt ze wel op me over.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Kouwe kikker
quote:doornroosje9 schreef op dinsdag 16 september 2014 10:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Napraattopic 3"" class="messagelink">*lelie* schreef op 16 september 2014 @ 10:45</a>:</b>

[...]





Dat vraag ik me dus ook af. De intenties zijn allemaal meer dan goed. Maar in hoeverre help je haar daar echt mee..?</div></blockquote>Ik weet het ook niet. Ik denk dat niemand dat weet. Helpt het als niemand meer reageert? Ik weet het niet zeker, maar ik denk persoonlijk van niet. Ik beweer ook niet dat men moet negeren. Persoonlijk vind ik haar vrij labiel overkomen zodat ik liever niet reageer omdat ik niet weet wat het uiteindelijk bij haar te weeg brengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 16 september 2014 @ 11:58:

[...]





Ik beweer ook niet dat men moet negeren. Persoonlijk vind ik haar vrij labiel overkomen zodat ik liever niet reageer omdat ik niet weet wat het uiteindelijk bij haar te weeg brengt.

Begrijp ik.



Ik hoop gewoon dat het lukt om haar naar therapie te krijgen, ik heb niet de illusie dat ik kan helpen iig.
Life is short. Eat dessert first.
Iemand al het voorstel topic gezien? Een forumster met een missie zal ik het maar noemen
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 16 september 2014 @ 12:23:

Iemand al het voorstel topic gezien? 3 forummers met een missie zal ik het maar noemen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja. De toon is weer gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 16 september 2014 @ 12:23:

Iemand al het voorstel topic gezien? Een forumster met een missie zal ik het maar noemen
Life is short. Eat dessert first.
Ondanks dat die hele sekspijler me niet boeit ben ik toch maar even gaan kijken
Oh, ik kijk nooit naar pijlers, alleen naar de lijst ernaast. Net een verrassingsei: je weet nooit wat erin zit!



Nouschi 3???? Pfieuw, een hele invasie. Moet het noodplan klaargezet worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 16 september 2014 @ 12:35:

Oh, ik kijk nooit naar pijlers, alleen naar de lijst ernaast. Net een verrassingsei: je weet nooit wat erin zit!



Nouschi 3???? Pfieuw, een hele invasie. Moet het noodplan klaargezet worden? Ze/hij sluit het forum dus heeft geen zin meer. Op naar Libelle dan maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven