Groepsaccommodatie voor 27 personen gezocht

12-09-2014 15:32 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aangewezen als vrijwilliger voor de organisatie van ons jaarlijkse familieweekend. We zijn met 27 personen van 3 generaties. De jongste is 10, de oudste 73.

Het budget is ongeveer 2500 euro voor de huur voor een weekend.



Onze wensen:

-liefst slaapkamers met eigen douche en wc

-fatsoenlijke (professionele) keuken

-flinke aparte ruimte voor spelletjes

-vrijstaand

-mogelijkheid om kampvuur te maken



We zoeken grofweg ten zuiden van de rivieren, maar iets erboven mag ook best.



Wie heeft er goede tips?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pangea! Kasteel de Berckt is inderdaad heel mooi. Mijn zus is daar laatst getrouwd. En mijn moeder werkt daar als chefkok. :-)
Alle reacties Link kopieren
http://www.schatberg.nl/bungalow/groepsaccommodatie



Wij zijn hier nu 2x geweest met het familieweekend. Super luxe huis, hele grote woonkamer waar dus iedereen gezellig bij elkaar kan zitten én een fatsoenlijke keuken waar ik me dan met nog 1 kookgek goed kan uitsloven voor iedereen. Oh en alle kamers hebben ook een eigen badkamer. Verder is er een wellness gedeelte.



Volgens mij zit het wel ver van tevoren al vol dus je moet echt op tijd boeken, ze hebben maar 1 zo'n huis. Geen idee of het in je budget past eigenlijk, ik doe de administratie niet voor het weekend Maar het past qua ligging wel bij jullie wensen (Sevenum in Noord-Limburg).



Ik weet niet of een kampvuur maken is toegestaan. En je moet wel zorgen dat de buitendeur op slot zit, er lopen anders vaak "verdwaalde" of nieuwsgierige mensen van het park zomaar naar binnen omdat die denken dat het een openbare ruimte is ofzo
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
http://www.jozefhoeve.nl in weert
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meezoeken en meedenken allemaal!



Ik kan even vooruit, heb veel ideeën opgedaan!
Alle reacties Link kopieren
vakantieboederij Slotman in Eibergen....



Erg fijn en heeft ook slaapkamers beneden, verder een schuur waar je binnen kunt spelen maar ook bij het kampvuur kunt zitten.

Een groot veld waar gevoetbald etc kan worden
Alle reacties Link kopieren
flojan en lavendelbleu: dat huis Het Veulen, ligt dat vlak achter een cafe? Als ik het adres invul op streetview zie ik namelijk geen huis, maar wel een cafe.

Heb je daar geen last van?
quote:Wardijntje schreef op 13 september 2014 @ 12:27:

flojan en lavendelbleu: dat huis Het Veulen, ligt dat vlak achter een cafe? Als ik het adres invul op streetview zie ik namelijk geen huis, maar wel een cafe.

Heb je daar geen last van?In Veulen ligt alles naast het café, groter is het dorp niet
Alle reacties Link kopieren
Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo Veulen is altijd wat te doen. - Herman Finkers

Dat idee?
Van deze site:

De oppervlakte van Veulen bedraagt 9,81 km2 en er wonen 524 mensen (1 januari 2003). Veulen heeft de beschikking over een basisschool, een kerk, een verenigingsgebouw en een café-zaal.



Ik ben er al een poosje niet meer geweest maar ik vermoed dat Almelo bruisender is. Waarmee ik overigens NIET wil zeggen dat Veulen niet leuk is! Maar qua overlast en zulks zal het er reuze meevallen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.hetbravenne.nl/pagina/nl/1/1/home.html



Tussen Almelo en Deventer.
Ben bij het boven reeds genoemde "hou van holland huis" geweest. Prima plek, nieuw, goede badkamers, in elke kamer zit er eentje, kamers zijn voor 3 tot 6 mensen dacht ik. ze hebben een houtkachel in een soort halfopen ruimte plus een kampvuurplek in het bos. Keuken is oke, voor 40-45 man was het wel wat te klein. Professionele vaatwasser. Aan een kant zit nog een groepsgebouw, maar hiervan totaal geen last gehad en zij niet van ons.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn koor in 2 groepsaccommodaties geweest:



De Nieuwe Erf in Diessen (NB). alle kamers met eigen douche, sommigen ook met toilet. Uitstekende catering. Mooi en apart gelegen in groene omgeving. Geen buren dus geen geluidsoverlast. Feestzaal apart te huren.



De Beukenhof in Biezenmortel (NB). Een niet meer als zodanig gebruikt klooster. Sfeervol. Groene, rustige, omgeving. Je kunt voor je eigen groep een complete vleugel van het complex afhuren. Ook erg goede catering.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames, ik ga eens kijken of dat wat is voor ons. Het is toch best wat uitzoekwerk om iets te vinden waarvan ik denk dat iedereen er blij mee is.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ganzenhof.nl/
Alle reacties Link kopieren
Venweide in Valkenswaard



Professionele keuken

Bar

Binnenruimte

Eetzaal

Slaapgebouw met 2-3-4persoonskamers met allemaal een eigen badkamer

Grote ruimte en zeker vrijstaand
Geniet van elke dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven