behaarde poes

15-09-2014 16:12 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik als man ben een liefhebber van een behaarde poes. Mijn vrouw houdt het wel redelijk bij, maar ze is lekker behaard. De algemene trend is kaal, maar daar begrijp ik helemaal niets van. Wat vinden jullie daarvan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 september 2014 @ 17:24:

Kaal of harig moet ieder maar voor zich weten, maar ik wil wel even kwijt dat ik 'poes' echt een enorm dom woord vind als het gebruikt wordt in de betekenis van 'kut'.Ik dacht precies hetzelfde.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Het is de schuld van werkende moeders! (Dat argument wordt er vaker met de haren bijgesleept)
Alle reacties Link kopieren
Weer zo een mafketel of is het dezelfde onder andere nick?
Alle reacties Link kopieren
europese korthaar kan nog wel, zolang er plukken zware shag uit gaan hangen haak ik af.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 15 september 2014 @ 16:38:

Zeg nou zelf dames een behaarde poes is toch veel leuker dan een kale.







Tja, ik ben toch echt fan van kale poezen....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:sander.36 schreef op 15 september 2014 @ 16:28:

Ik vind de algemene trend van "kaal" in medialand gewoon niet mooi. Ik weet dat dit persoonlijk is. Ik vraag me alleen af of de media nu gelijk heeft of niet, vandaar mijn vraag!Je bedoelt Humberto Tan?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:sander.36 schreef op 15 september 2014 @ 16:21:

Als iedereen nou eens probeert om op een fatsoenlijke manier te reageren of anders helemaal niet, dan gaat het al veel beter



Je staat met 2-0 achter als je hier als man zo'n topic opent. Dan zijn er ineens regeltjes over waar je wel over mag praten of niet. Als vrouw kun je gewoon zaniken over 'grabbelen bij Kruidvat', maar daar is het ook een vrouwen forum voor. Dus deal with it.



Ik hou ook wel van een beetje haar op de poes. Om te zien dan. Als je vervolgens ruikt is een kale vaak frisser. OOk die moeten ze wassen, maar in die haren heb je eerder urinelucht. Nou dan stuur ik ze door naar de douche.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 september 2014 @ 17:24:

Kaal of harig moet ieder maar voor zich weten, maar ik wil wel even kwijt dat ik 'poes' echt een enorm dom woord vind als het gebruikt wordt in de betekenis van 'kut'.Helemaal eens!! Al vind ik kut en pik ook rotwoorden. Noem het dan toch gewoon bij zijn naam.
Alle reacties Link kopieren
Wat een trieste reacties ook hier.... en ook dezelfde die zeiken. Niemand dwingt je dit te lezen of te reageren ! Hij wil gewoon wat weten en vraagt het. Mag dat ? Net als dat ik wat vroeg en wou weten van hoe of wat. Wat een trieste mensen....... ennuhhh nee. Dit ben ik niet onder een andere nick.... ik heb wel betere dingen te doen met mn tijd.



Ja er zijn mannen die van lichaamshaar houden. Mag dat ? Mogen we dat bespreken ? Volgena mij is dit een vrij land. Laat iedereen in zijn of haar waarde aub
Hier een Noorse Boskat, haar genoeg!

Maar ff serieus, heb je niets beters te doen dan mensen te vervelen met zo'n topic, want daar begrijp ik nu helemaal niks van...
Alle reacties Link kopieren
quote:jdm schreef op 16 september 2014 @ 18:23:

Wat een trieste reacties ook hier.... en ook dezelfde die zeiken. Niemand dwingt je dit te lezen of te reageren ! Hij wil gewoon wat weten en vraagt het. Mag dat ? Net als dat ik wat vroeg en wou weten van hoe of wat. Wat een trieste mensen....... ennuhhh nee. Dit ben ik niet onder een andere nick.... ik heb wel betere dingen te doen met mn tijd.



Ja er zijn mannen die van lichaamshaar houden. Mag dat ? Mogen we dat bespreken ? Volgena mij is dit een vrij land. Laat iedereen in zijn of haar waarde aub





Bedankt voor je reactie.

Inderdaad valt mij als nieuwkomer op dat er maar weinig serieuze reacties gegeven worden. De meeste reacties zijn grappig bedoeld of zijn gewoon grof. Dat vind ik wel jammer, maar is helaas het beeld van de Nederlandse samenleving aan het worden....
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 16 september 2014 @ 14:40:

[...]





Helemaal eens!! Al vind ik kut en pik ook rotwoorden. Noem het dan toch gewoon bij zijn naam.Oke jullie hebben een punt. Wat zullen we er dan van maken. Behaarde vagina klinkt nogal medisch. "Kut" nou ja... snee, gleuf, enz....tja. Wie heeft er een goed voorstel?
Alle reacties Link kopieren
quote:sander.36 schreef op 17 september 2014 @ 09:29:

[...]

De meeste reacties zijn grappig bedoeld of zijn gewoon grof. Dat vind ik wel jammer, maar is helaas het beeld van de Nederlandse samenleving aan het worden....

je kan er een heel maatschappelijk probleem van maken, of je eigen vraag nog eens nalezen en inzien, dat dat geen normale vraag is. Wie geen normale vraag stelt, krijgt geen normaal antwoord.

Zeg eens eerlijk, had je deze vraag ook gesteld in de kantine van je werk? Of in de rij van de supermarkt?
Als jij en je vriend nu eens gewoon vertellen wat de reden is dat je op een damesforum een topic opent over harige kutten dan kunnen wij wellicht beter en gerichter antwoorden. Het hele "wat vinden jullie daarvan, ik ben nieuwsgierig" daar kan ik niks mee.



Waarom ben je hier nieuwsgierig naar, wat wil je met die informatie en waarom stel je je vraag niet op harigekutten.nl, waar je waarschijnlijk tig medestanders hebt en samen dus heerlijk kunt uitwisselen over lichaamshaar. Je bent dus schijnbaar niet op zoek naar een plek op het net waar iedereen het roerend met je eens is.



Dit topic is non-informatief, non-grappig en het legt ook geen probleem bloot, je vraagt ook niet om tips en trucs dus dit topic heeft m.i. totaal geen nut.

Dan ga ik denken dat het als rukmateriaal gebruikt wordt of dat je hengelt naar een harige date.

Wees open, dan zijn wij dat ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 17 september 2014 @ 09:31:

[...]



je kan er een heel maatschappelijk probleem van maken, of je eigen vraag nog eens nalezen en inzien, dat dat geen normale vraag is. Wie geen normale vraag stelt, krijgt geen normaal antwoord.

Zeg eens eerlijk, had je deze vraag ook gesteld in de kantine van je werk? Of in de rij van de supermarkt?De meeste vragen die hoor gesteld worden, stel je niet op dergelijke plaatsen.... vandaar ook zo'n forum denk ik dan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 09:35:

Als jij en je vriend nu eens gewoon vertellen wat de reden is dat je op een damesforum een topic opent over harige kutten dan kunnen wij wellicht beter en gerichter antwoorden. Het hele "wat vinden jullie daarvan, ik ben nieuwsgierig" daar kan ik niks mee.



Waarom ben je hier nieuwsgierig naar, wat wil je met die informatie en waarom stel je je vraag niet op harigekutten.nl, waar je waarschijnlijk tig medestanders hebt en samen dus heerlijk kunt uitwisselen over lichaamshaar. Je bent dus schijnbaar niet op zoek naar een plek op het net waar iedereen het roerend met je eens is.



Dit topic is non-informatief, non-grappig en het legt ook geen probleem bloot, je vraagt ook niet om tips en trucs dus dit topic heeft m.i. totaal geen nut.

Dan ga ik denken dat het als rukmateriaal gebruikt wordt of dat je hengelt naar een harige date.

Wees open, dan zijn wij dat ook.



gewoon nieuwsgiering, verder niks.

Heb overigens een gezond en normaal seksleven!
Alle reacties Link kopieren
quote:sander.36 schreef op 17 september 2014 @ 09:41:

[...]





De meeste vragen die hoor gesteld worden, stel je niet op dergelijke plaatsen.... vandaar ook zo'n forum denk ik dan...weer wat geleerd
quote:sander.36 schreef op 17 september 2014 @ 09:42:

[...]





gewoon nieuwsgiering, verder niks.

Heb overigens een gezond en normaal seksleven!

I don't buy it. Als je gierig bent naar nieuws moet je de krant lezen.



Misschien is dit iets voor je.
rooss, zit niet zo te zeuren omdat hij een man is.

ik heb al eerder topics langs zien komen over het scheren en dan was ook min of meer de vraag aan de rest, wat vind je? vind je het mooier? vind je het mode? dat soort dingen.

mag je toch over praten hier! als je het niets vind, ga dan in een ander topic kletsen waar jeje thuisvoetl. minnaarstopic of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:34:

rooss, zit niet zo te zeuren omdat hij een man is.

ik heb al eerder topics langs zien komen over het scheren en dan was ook min of meer de vraag aan de rest, wat vind je? vind je het mooier? vind je het mode? dat soort dingen.

mag je toch over praten hier! een man, die als eerste topic zoiets opent met een stelligheid en woordgebruik als TO, vraagt er om niet serieus genomen te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:34:

rooss, zit niet zo te zeuren omdat hij een man is.

ik heb al eerder topics langs zien komen over het scheren en dan was ook min of meer de vraag aan de rest, wat vind je? vind je het mooier? vind je het mode? dat soort dingen.

mag je toch over praten hier! als je het niets vind, ga dan in een ander topic kletsen waar jeje thuisvoetl. minnaarstopic of zo.



bedankt coralie

Dat is/was ook mijn bedoeling...
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:34:

rooss, zit niet zo te zeuren omdat hij een man is.

ik heb al eerder topics langs zien komen over het scheren en dan was ook min of meer de vraag aan de rest, wat vind je? vind je het mooier? vind je het mode? dat soort dingen.



kletsen waar jeje thuisvoetl. minnaarstopic of zo.

Zeg.. ga jij mij vertellen waar ik wel en niet posten mag? Dat maak ik zelf uit, punt.



Dat hij een man is heeft er niks mee te maken, ik ben gek op mannen. Ik geloof dat nieuwsgierigheidsgeneuzel niet. En als vrouwen een topic openen over lul-haar zal ik precies hetzelfde reageren. Een topic open je met een doel, dit heeft geen doel.



Heb jij trouwens, conform de openingspost al keurig verteld hoe jij je lage regionen bedekking bijhoudt?



En nogmaals, niemand verteld mij waar ik post. Jij dus ook niet. Dat dat even heel duidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes verhaart
Alle reacties Link kopieren
Voor sommige dames is het weer 'that time of the month', volgens mij.

Wat een zure reakties hier....



Maar on topic, voor mij het liefst een kaal kutje of een mooi streepje!



Ook voor mijn vrouw trouwens ;)



Ook bij mij gaat het scheermesje er dagelijks overheen, helemaal kaal dus.
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 17 september 2014 @ 11:41:

Voor sommige dames is het weer 'that time of the month', volgens mij.

Wat een zure reakties hier....



Maar on topic, voor mij het liefst een kaal kutje of een mooi streepje!



Ook voor mijn vrouw trouwens ;)



Ook bij mij gaat het scheermesje er dagelijks overheen, helemaal kaal dus.



Inderdaad zure reacties.

Stel je gewoon een vraag, krijg je dergelijke antwoorden.

Reageer dan gewoon niet zou ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven