Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Normaal gesproken kom je door op een quote te klikken bij het oorspronkelijke bericht. Nu kom ik steeds bij de OP uit.



Is dit de bedoeling?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 14 september 2014 @ 23:33:

Normaal gesproken kom je door op een quote te klikken bij het oorspronkelijke bericht. Nu kom ik steeds bij de OP uit.



Is dit de bedoeling?Nee, dit is een bug, een vette vervelende bug! Ik hoop dat ze het zeer snel oplossen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 23:37:

[...]



Nee, dit is een bug, een vette vervelende bug! Ik hoop dat ze het zeer snel oplossen.Ah, bug nummer 764264216.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 14 september 2014 @ 23:33:

Normaal gesproken kom je door op een quote te klikken bij het oorspronkelijke bericht. Nu kom ik steeds bij de OP uit.



Is dit de bedoeling?



Beste Istar_,



Zoals je in het Bugtopic kan lezen zijn we op de hoogte van deze vervelende bug en is de TD ermee bezig. Tevens heb ik daar gemeld dat er meerdere forummers onder FF er ook last van hebben maar onder Chrome heb ik het bijvoorbeeld niet. Uiteraard wordt de bug opgelost maar misschien is het tijdelijk een oplossing om via Chrome te forummen.



Voor verdere vragen, opmerkingen of bugs wil ik jullie verzoeken die te posten op het Bugtopic.



Zodra we meer nieuws over de bug hebben dan zullen we het ook in dat topic melden.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 14 september 2014 @ 23:56:

[...]





Beste Istar_,



Zoals je in het Bugtopic kan lezen zijn we op de hoogte van deze vervelende bug en is de TD ermee bezig. Tevens heb ik daar gemeld dat er meerdere forummers onder FF er ook last van hebben maar onder Chrome heb ik het bijvoorbeeld niet. Uiteraard wordt de bug opgelost maar misschien is het tijdelijk een oplossing om via Chrome te forummen.



Voor verdere vragen, opmerkingen of bugs wil ik jullie verzoeken die te posten op het Bugtopic.



Zodra we meer nieuws over de bug hebben dan zullen we het ook in dat topic melden.



mvg,



Junior.Ik heb het via Chrome dus ook en dat heb ik ook gemaild.
Life is short. Eat dessert first.
Toch een beetje vreemd dat ik van browser moet gaan wisselen, omdat jullie de boel niet goed draaiende kunnen houden?

Voor de ene bug moet je IE hebben, de ander juist FF en weer een ander Chrome.



Ik hou het dus gewoon op FF en dan maar hopen dat deze bug wel opgelost wordt.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie kijken naar dit topic: Van geboorte tot de dood: het leven van een vrouw, snelgesch



Toen ik de link opende gaf mijn computer aan dat er iets schadelijks gedetecteerd was: TrojanClicker of zo iets.
Alle reacties Link kopieren
quote:jubelientje schreef op 15 september 2014 @ 00:16:

Kunnen jullie kijken naar dit topic: Van geboorte tot de dood: het leven van een vrouw, snelgesch



Toen ik de link opende gaf mijn computer aan dat er iets schadelijks gedetecteerd was: TrojanClicker of zo iets.



Beste jubelientje,



dank voor de melding. Gaat het om de link in de openingspost?



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 15 september 2014 @ 00:03:

Toch een beetje vreemd dat ik van browser moet gaan wisselen, omdat jullie de boel niet goed draaiende kunnen houden?

Voor de ene bug moet je IE hebben, de ander juist FF en weer een ander Chrome.



Ik hou het dus gewoon op FF en dan maar hopen dat deze bug wel opgelost wordt.



Beste Istar_,



het wisselen van browser zou dan inderdaad een tijdelijke oplossing zijn. De technische dienst is op de hoogte van de bug, zodra er nieuws is zullen we dat melden.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 00:01:

[...]





Ik heb het via Chrome dus ook en dat heb ik ook gemaild.Wat Doornroosje zegt. Bij Chrome is het probleem hetzelfde.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dag Mods,



Waarom kan je elkaar berichten sturen als je PB functie uitstaat?





quote:

Annapalona schreef op 15 september 2014 @ 09:29:

Berichttekst:



Dit is een berichtje dat ik heb verstuurd via jouw profiel.



Suus!



Ja dus het uitzetten van PB maakt dan niks uit, meteen melden bij de MODs.

Alle reacties Link kopieren
Even aanvullend:

Annapalona heeft via 'mijn voorkeuren' de pb- functie uitstaan.

Maar als ik naar haar profiel ga dan kan ik haar daar wel een bericht sturen, zij kan dat bericht lezen via haar profiel 'mijn gegevens'.



Dat hebben we net getest, de post van haar hierboven.



Dat zou toch niet moeten kunnen als je de pb-functie uit hebt staan?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:jubelientje schreef op 15 september 2014 @ 00:16:

Kunnen jullie kijken naar dit topic: Van geboorte tot de dood: het leven van een vrouw, snelgesch



Toen ik de link opende gaf mijn computer aan dat er iets schadelijks gedetecteerd was: TrojanClicker of zo iets.



Beste Jubelientje,



Het kan zijn dat jouw antivirus-programma iets op de site als verdacht aanmerkt. Het kan zijn dat de ene scanner een melding geeft en de ander niet.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2014 @ 10:08:

Even aanvullend:

Annapalona heeft via 'mijn voorkeuren' de pb- functie uitstaan.

Maar als ik naar haar profiel ga dan kan ik haar daar wel een bericht sturen, zij kan dat bericht lezen via haar profiel 'mijn gegevens'.



Dat hebben we net getest, de post van haar hierboven.



Dat zou toch niet moeten kunnen als je de pb-functie uit hebt staan?



Beste Annapalona en SuzanneSuus,



De instellingen bij mijn voorkeuren gaan over de berichten die je kunt ontvangen in je inbox. Het is niet mogelijk om dit in te stellen voor de berichten die geplaatst worden op je profiel. Dit is sinds de lancering van de huidige site het geval. Omdat we dit jaar nog zullen overstappen naar het vernieuwde forum (waarin deze functie niet meer aanwezig zal zijn) gaan we dit ook niet meer aanpassen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 15 september 2014 @ 11:52:

[...]





Beste Annapalona en SuzanneSuus,



De instellingen bij mijn voorkeuren gaan over de berichten die je kunt ontvangen in je inbox. Het is niet mogelijk om dit in te stellen voor de berichten die geplaatst worden op je profiel. Dit is sinds de lancering van de huidige site het geval. Omdat we dit jaar nog zullen overstappen naar het vernieuwde forum (waarin deze functie niet meer aanwezig zal zijn) gaan we dit ook niet meer aanpassen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA





Alweer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



De problemen m.b.t. het verspringen van de pagina bij het plaatsen van postings, zouden opgelost moeten zijn. Mochten er zich toch nog problemen voordoen, dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "PWS Tatoeages" is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoekje.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Een brief aan alle mannen." is verwijderd ivm troll.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 15 september 2014 @ 11:52:

[...]





Beste Annapalona en SuzanneSuus,



De instellingen bij mijn voorkeuren gaan over de berichten die je kunt ontvangen in je inbox. Het is niet mogelijk om dit in te stellen voor de berichten die geplaatst worden op je profiel. Dit is sinds de lancering van de huidige site het geval. Omdat we dit jaar nog zullen overstappen naar het vernieuwde forum (waarin deze functie niet meer aanwezig zal zijn) gaan we dit ook niet meer aanpassen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA





Dank je



Welke functie gaat er uit? De pb- functie of die van de berichten via het profiel?



Krijgen we ook een nieuwe kleur?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Virus-alert in dit topic:

Van geboorte tot de dood: het leven van een vrouw, snelgesch
Spreuken 18:2
Kun je bij een nieuw forum wel blijven werken met de iphone ap??
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 15 september 2014 @ 15:09:

Virus-alert in dit topic:

Van geboorte tot de dood: het leven van een vrouw, snelgeschHeb ik ook al gemeld. Mods, ik begrijp jullie laatste reactie naar mij niet: dat de ene computer het wel oppakt en de andere niet. Dat kan toch gewoon betekenen dat niet iedereen een goede virusscanner heeft? Waarom niet gewoon het topic verwijderen, aangezien er al meerdere mensen aangeven dat hun computer een virus heeft gevonden. TS reageert zelf ook niet meer, dus dat geeft mij ook al te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva, 4 minuten geleden

Kun je bij een nieuw forum wel blijven werken met de iphone ap??

En heel graag ook ZONDER de waardeloze app vol met bugs
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
'Alleenstaande moeders in de bijstand' is een oproepje voor een onderzoek.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Hulp nodig met studie!" is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoekje.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven