"zullen we een terrasje pakken?"

15-09-2014 21:41 55 berichten
Mijn dochter had vandaag haar tweede hockeytraining, en ze vond het zo geweldig, en de trainer zo gezellig, dat ik de trainer een mailtje heb gestuurd met dit compliment. Leek me gewoon aardig.

Krijg ik een mailtje terug of we dit zullen vieren op een terrasje...



Uh nee dus? Ben al 18 jaar blij bij mijn partner, wil geen date, hoe komt die bij dit signaal, wat bedoelt die ermee.



Heb niet gereageerd. Ben benieuwd of en wat jullie zouden replyen. Ik laat het hierbij en doe de volgende training gewoon normaal.
Alle reacties Link kopieren
Zo erg die vrouwen die meteen denken dat ze alles zijn.

Ik weet zeker dat ze het waanidee heeft dat de trainer verliefd op haar is.

Ooooo spannend zaterdag lans de lijn!.als ik jou was zou ik een tena lady zaterdag voor leggen
quote:Very__Cherry schreef op 16 september 2014 @ 09:32:

[...]



Fleurtje zit zelf w.s. hele dagen en nachten op Facebook en whatsapp dus die kan zelf ook wel even namens zichzelf mailen, dat ze het leuk vindt. Goed voor de sociale vaardigheden.

Deze actie doet me zo denken aan die moeders die vroeger midden onder een les de klas binnen kwamen lopen met een broodtrommel en een banaan in hun handen.

Ik vind het niet fout maar wel betuttelend.

Ja, je kunt alles negatief benaderen als je wilt. Fleurtje is misschien wel 6, en heeft helemaal geen middelen tot haar beschikking. Of moeder vindt het gewoon erg fijn dat haar dochter het naar haar zin heeft, en wil graag de trainer een compliment geven, zonder bijbedoelingen. Ik werk zelf ook met kinderen, en ouders die die kinderen ophalen. En hoewel ze het me ter plekke ook kunnen vertellen, krijg i ook weleens een mailtje met een compliment. Of een kaartje zelfs. Ik heb het nooit als betutteld gezien, en weiger dat te doen. Ik neem het compliment dankbaar aan.





( een lekkere vader mee het terras op vragen zou ik dan weer niet doen )

quote:LouisaVuitton schreef op 16 september 2014 @ 09:17:

[...]





Heb je het tegen mij? Ook goedemorgen hoor...

Ja. Ik dacht, je bent vast net wakker

Mosterd was ook een optie geweest maar dat is niet lekker, op de vroege ochtend maar ik vind je wel aardig hoor. Was niet kut bedoeld ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Raar om een mail te sturen (eventueel met een compliment) ??

Op zich niks mis mee.

Met name bij sporten met kinderen wordt er veel over en weer gemaild en geappt omdat dat praktisch is.

Na de training wordt er onderling geëvalueerd m.b.t. tactiek, teambuilding etc.

Dan zijn er ook andere ouders die een praatje willen maken met de trainer over de ontwikkeling van hun kind in de groep/fysiek/techniek etc. Niet iedereen kan de trainer te woord staan.

Organisatorische punten: Waar/ Wanneer/ Hoe laat/ vervoer/ tegen welke ploeg etc.

Contactpersonen, telefoonlijsten etc.

Misschien bedoelde hij een keer met alle ouders wat drinken in combi met een bespreking jaaroverzicht of zo.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mail ook niet raar. Mail ook wel eens wat naar de juf of trainer en ja ook wel eens een compliment. Leuk toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven