(Viva) Internet Liefdeskoppels

16-09-2014 13:49 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier op het forum veel liefdes ontstaan?



Tegenwoordig is het natuurlijk modern en niet gek meer om via internet iets met iemand af te spreken (uiteindelijk). Paar jaar geleden werd daar nog heel gek tegenaan gekeken. Blij dat dat nu niet meer zo is. Toch blijft het goed oppassen dat je niet tegen de verkeerde aanloopt.



''Vroeger'' in mijn puberteit ook wel eens wat afgesproken met iemand die ik via internet kende. Was heel erg spannend! Zeker omdat we toen ook nog geen webcam gebruikte (wij hadden er iig geen). Tegenwoordig heb je natuurlijk skype en videobellen etc, en is het heel anders. Toen had ik alleen foto's gezien, meer niet. Maar dat maakte het ook juist allemaal zo super spannend. Gelukkig was dit allemaal heel erg leuk, en nooit spijt van gehad. Toch zijn er natuurlijk mensen die de verkeerde aan de haak slaan, en het helemaal mis gaat.



Hoe denken jullie over internetdaten? En zijn er mensen die hun leuke of minder leuke ervaringen willen delen?
A smile a day keeps the doctor away
quote:Satchel schreef op 16 september 2014 @ 15:12:

Heeft Boogje geen vivachickie gescoord?



Het gaat hier over liefde hè



Ik heb wel meerdere liefdes via het forum. Allen vriendschappelijk, maar zeker wel liefde.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 16 september 2014 @ 17:50:

Miss I en I
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 16 september 2014 @ 17:59:

[...]





Het gaat hier over liefde hè



Ik heb wel meerdere liefdes via het forum. Allen vriendschappelijk, maar zeker wel liefde.

Hou je ook van mij?



Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 september 2014 @ 18:02:

[...]



Hou je ook van mij?



Je weet toch
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 16 september 2014 @ 18:04:

[...]





Je weet toch
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 16 september 2014 @ 17:17:

Hoi forummers, dat klopt. Xander68 en ik zijn niet meer bij elkaar.

Wat mijn nieuwsgierigheid wel prikkelt, is dat ik Dobbey en Lizzy75 niet ken, maar dat jullie wel iets weten wat noch Xander68 noch ik op het forum heeft geschreven....Wat raar Erwt. Jammer dat jullie uit elkaar zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Justmaartje123 schreef op 16 september 2014 @ 16:53:

[...]





Hop hop, voor de boeg ermee. Reken af met je verleden Arrrrrrrrrrrrrmand.M'n broer is er niet hoor. Die is linksdraaiende joghurt aan het maken op Vlieland met z'n liefje van het Opzij-forum.
Kunnen al mijn VF verloofdes zich even melden?

Met al die nickchanges weet ik niet meer wie ik ook weer allemaal eeuwige trouw heb beloofd....
Ik heb ook een 7mnd durende scharrel (relatie was het niet te noemen hoewel het zeker wel in de buurt kwam) gehad met een forummer die ik heb leren kennen van het 'Brandende Vragen' topic.



Erg leuk om de mensen achter de nick te leren kennen en dan bloeit er soms wat op. Geen contact meer met hem overigens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 16 september 2014 @ 18:37:

Kunnen al mijn VF verloofdes zich even melden?

Met al die nickchanges weet ik niet meer wie ik ook weer allemaal eeuwige trouw heb beloofd....Present!
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:larva schreef op 16 september 2014 @ 15:09:

[...]



Jij heb toch haat/liefde met funksel? :p
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 16 september 2014 @ 17:56:

Ja



Ik heb viva dames gedaan!Namen!!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 16 september 2014 @ 17:56:

Ja



Ik heb viva dames gedaan!pics or it didn't happen
quote:lady-aurora schreef op 16 september 2014 @ 18:56:

[...]



Namen!!!
quote:bananenmilkshake schreef op 16 september 2014 @ 18:58:

[...]





pics or it didn't happen See if he cares.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 16 september 2014 @ 18:37:

Kunnen al mijn VF verloofdes zich even melden?

Met al die nickchanges weet ik niet meer wie ik ook weer allemaal eeuwige trouw heb beloofd....Present! Met deze nick met mij trouwen is beter, dan kun je goedkoop vliegen
Alle reacties Link kopieren
Niet dit forum maar ik heb idd mijn vriend via een forum leren kennen. Nu 9 jaar samen.
Ik vind het maar belachelijk dat hier zomaar, gevist, gehengeld en nog gesekst word ook. En dan ook nog op het wereld wilde web. Bah.
quote:ThunderassMan schreef op 16 september 2014 @ 19:23:

Ik vind het maar belachelijk dat hier zomaar, gevist, gehengeld en nog gesekst word ook. En dan ook nog op het wereld wilde web. Bah.Je bent gewoon boos omdat je niet mee mag doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 16 september 2014 @ 17:17:

Hoi forummers, dat klopt. Xander68 en ik zijn niet meer bij elkaar.

Wat mijn nieuwsgierigheid wel prikkelt, is dat ik Dobbey en Lizzy75 niet ken, maar dat jullie wel iets weten wat noch Xander68 noch ik op het forum heeft geschreven....Wat rot erwt en nog vervelender dat het nu zo openbaar is. En dat ook nog eens door mensen die je niet kent
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 16 september 2014 @ 18:37:

Kunnen al mijn VF verloofdes zich even melden?

Met al die nickchanges weet ik niet meer wie ik ook weer allemaal eeuwige trouw heb beloofd....Hoe kun je mij nu vergeten de beste kikker van stal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En ik had bijna een hele bekende viva forum dame gedate
quote:badmeester schreef op 16 september 2014 @ 19:42:

En ik had bijna een hele bekende viva forum dame gedateWat ben je toch ook een wijf hè. Gewoon namen noemen of zwijgen.
nee nee pas als zij dat goed vind zeg ik t zoveel beschaving heb ik dan ook wel weer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onder mijn oude nick diverse pb's van de "Viva heren" ontvangen. Ik heb geen problemen met het gehengel, maar kwam er snel achter dat het niet een exclusief dingetje is...

Nu wisten de heren van elkaar niet dat ze met mij schreven, maar ze vertelden me wel alle details van hun contacten met andere Viva dames. Ten eerste interesseert het mij geen barst dat er hier een aantal desperate dames rondloopt en ten tweede wilde ik niet dat mijn "privé" met anderen werd gedeeld.



Dus ik heb alle contacten, hoe leuk ook, afgekapt en heb een nieuwe nick genomen. Héérlijk rustig.
Speechless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven