Entertainment alle pijlers

Masterchef Australia 2014

25-08-2014 18:02 1748 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee?



George is afgevallen!
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:MevrouwJack schreef op 16 september 2014 @ 18:08:

[...]



Oke, leuk en voor wie zijn we? Ik heb hier nog echt favorieten merk ik.Ik heb nog niet echt een favoriet
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 16 september 2014 @ 18:19:

[...]





Ik heb nog niet echt een favoriet+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tracy is m'n favoriet. En in deze is het de brunette.
Ik ook nog niet een favoriet, groep is nog te groot.
Mooi gerecht
Heeft Kylie Kwong de rol over genomen van Matt Moran? Die vond ik altijd zo leuk
Ik ben deze keer hartstikke blij dat ik niet hoef te proeven, ik vind te gepeperd eten niet lekker.

En die vis met die graten die je in het voorstukje zag lijkt me ook helemaal niks, ik haat graatjes in mijn eten!



Geen echte favoriet, wel een lichte voorkeur voor Sarah.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Matt Moran ook leuk, Kylie nog een beetje mwah
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 16 september 2014 @ 18:39:

Ik ben deze keer hartstikke blij dat ik niet hoef te proeven, ik vind te gepeperd eten niet lekker.

En die vis met die graten die je in het voorstukje zag lijkt me ook helemaal niks, ik haat graatjes in mijn eten!



Geen echte favoriet, wel een lichte voorkeur voor Sarah.Ik ben gek op pittig eten. Graatjes hoeven voor mij ook niet. 1 keer bijna gestikt in een graat dat was geen leuke ervaring.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 16 september 2014 @ 18:34:

Heeft Kylie Kwong de rol over genomen van Matt Moran? Die vond ik altijd zo leuk Matt is ook leuk .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nou de jury weet denk ik wel vrij snel wie wat gemaakt heeft deze keer
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik houd ook wel van pittig, maar graten vind ik echt vreselijk. Dat gepeuter is irritant, laat staan als je toch iets in je mond krijgt.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Jammer hoor voor Tash.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Haai
Hi!
Alle reacties Link kopieren
Kolere!! Wat een gave aflevering

En nou moet ik sporten



Ik neem hem even op en kijk hem later terug



TOETJESSSSSSSSSSSSSSSSS
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geweldig al die toetjes.
leuke opdracht dit keer
Hmmmm Toetjes
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor, zoals zo'n jong meisje even de leiding neemt.



Een toetjesmaaltijd
Tjezus, wat vals
Cool!
ik vind het er niet echt smakelijk uitzien :(
Wel creatief.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt me nog niet echt om enorm enthousiast te worden van deze serie. Meestal kon ik niet wachten tot een nieuwe serie begon, maar ik volg het nu een beetje met een half oog merk ik.
Tjezus, wat vals
Misschien ook omdat de groep nog zo groot is? Ik was over eerdere groepen ook enthousiaster. Ik vind het nu te tam en de gerechten staan nog ver bij me weg. Hoop dat het nog leuker gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven