Gezellige meiden omg. Nijverdal

03-06-2012 11:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik, 26 jaar, getrouwd en 2 kinderen, zoek gezellige meiden die houden van koken, bordspelletjes, wandelen, kletsen en leuke dingen doen met/voor de kinderen. Ik heb een auto en een rijbewijs, dus de omgeving mag best ruim zijn.



Lijkt het je wat, laat dan iets van je horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

geen idee of je oproep nog steeds geldt maar ik woon sinds kort in Nijverdal en mij lijkt het leuk om kennis met je te maken

Mijn naam is Margriet, ben 26 en woon dus sinds kort in Nijverdal

Dus mocht jij nog interesse hebben dan hoor ik graag van je.

Groetjes Margriet
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik lees net je berichtje. Mijn naam is henrieke, 30, uit Nijverdal, moeder en ik heb toevallig net een oproepje geplaatst voor een eetclub die ik graag wil opzetten. In eerste instantie 1x in de maand bij elkaar eten en borrelen en vanuit daar verder kijken. Lijkt het je wat?... Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Weet niet of dit topic nog up to date is. Ben zelf 26 en sinds kort in Wierden komen wonen. Ben ook nog een beetje zoekende naar leuke meiden voor wat gezellig dingen in de omgeving!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zebrastreep.



Ik woon in de omgeving van Wierden. Ben 31 aar oud..

Mocht je meer willen weten mag je me gerust n privé berichtje sturen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Sorry, te snel gereageerd. Ik las alleen de onderste reactie. Ik had niet gezien dat de oproep van tiwik was!! 😁
Hoi,



Ik woon in Almelo, ben 39 (lijk jonger!) en het lijkt mij ook erg leuk een groepje meiden te hebben waarmee je zo nu en dan wat kunt doen. Ik werk wel, maar momenteel even wat minder door een burnout. Ben mijn leven een beetje leuker aan het maken nu haha....



Eetclub is ook een goed idee zeg!



Ik hoor graag wat meer van jullie en of jullie al es afgesproken hebben!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik was dit topic nogal uit het oog verloren, sorry! Inmiddels kunnen jullie me een PB sturen als je nog interesse hebt.



Groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven