Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
quote:puffinmuffin schreef op 11 september 2014 @ 08:30:

Goedemorgen!

Vanmorgen alvast gewogen, want morgenochtend ben ik niet thuis (en andere weegschaal, dat werkt niet, ben je ineens 4 kilo zwaarder of 5 kilo lichter...). Dus morgen mag de score van 100.9 kg voor mij in de tabel.



MadameBB, ik had donderdag al mijn tussenstand doorgegeven, was vrijdag niet thuis. Ik zie dat ik niet ben bijgewerkt in de tabel, dus dat komt dan deze week wel. Niet mij eruit knikkeren, hoor, ik doe nog steeds mee!



Zaterdag workshop bonbons maken gedaan. Erg leuk om te doen, en na afloop krijg je bijna een kilo (!) zelfgemaakte bonbons mee naar huis. Heb er dit weekend eentje geproefd. De rest gaat deze week naar mijn ouders en komend weekend naar m'n schoonouders





Goed weekend gehad, ik merk dat m'n lijf al begint te wennen aan het 'niet snaaien', dat maakt het meteen een stuk makkelijker. Deze week goed mijn best doen om dan toch eindelijk onder die 100 te duiken!



Goeie week gewenst, dames!
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Alle reacties Link kopieren
Mooi die tabel MadamBonBon! Goed gedaan!



Wauw puffinmuffin, wat goed dat je maar 1 bonbon gehad hebt! Als ik ze in huis zou hebben zou ik er vast meer nemen haha.



Nou ik ben weer helemaal gemotiveerd vandaag! Lekker nog een dagje vrij, maar wel vroeg opgestaan. Nu al bijna mijn hele to do lijstje voor vandaag gedaan dus dat is fijn! Heb al gepland vandaag wat ik ga eten en ga vanmiddag een eind wandelen, dus denk dat dit wel een goede dag wordt.
Zo raar, ik kom deze week weer op meer uit dan vrijdag. Ik denk echt dat ik van wijn veel te veel vocht ga vasthouden. Is elke keer na het weekend. Als ik vrijdag weeg is er dan ineens 2 kilo af en dat kan niet. Dus verlies ik doordeweeks erg veel vocht, wanneer ik niet drink. Ik ga het wijntje maar beperken tot 1 glas op vrijdagmiddag.



Ik kom net terug uit de sportschool. Heb nergens last van dus ben benieuwd. Spierpijn kan nog komen. Hoop er eigenlijk wel op want dan voel je tenminste dat je iets hebt gedaan.

Zit er sterk aan te denken om volgende week weer te gaan.

Als ik dan tussendoor nog 2 x een halfuur op de hometrainer fiets ga en buikspieroefeningen doen moet ik er wel komen.



Hebben jullie er ook weer zin in?

En hoe gaat het met Felice, baan en kind?
Thanx Madame BB



Ik probeer zoveel mogelijk mee/bij te lezen en als het kan ook te reageren, vind het wel fijn om jullie een beetje te leren kennen en goede ideeen van jullie te pikken



Momenteel heb ik voorhoofdsholteontsteking, dankzij stress en slaaptekort. Dat betekend dubbele hoofdpijn want ik probeer ook nog af te kicken van de cola. Gunstig effect is dat mijn eetlust weg is, hopelijk is er dus weer wat af vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
Whoopsie Puffinmuffin. Ik heb je over het hoofd gezien... Ik heb je gewicht meteen bij gewerkt! En ik had niet niet over jou hoor met verwijderen. Er staan een paar mensen in de lijst die helemaal geen gegevens hebben doorgegeven en die ook niet meeschrijven. Behalve Lionlily die heeft geen gegevens maar schrijft wel gewoon mee.



Roosv dat blijkt dan weer hè. Gelukkig gaat het er dan ook weer af dat is wel fijn



O Camry wat balen van je dubbele hoofdpijn Heb je antibiotica gekregen voor de ontsteking?



Ik merk dat ik door de grootste suikerbehoeftedrang heen ben. Het is nog wel licht op de achtergrond aanwezig. 'Balen' dat ik aanstaand weekend de verjaardag van mijn dochter vier. Ik maak cupcakes en die ga ik natuurlijk niet overslaan. Dus volgende week begint de strijd weer opnieuw. Ik maak naturel CC en worteltaartCC.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Wow muffin, maar 1 bonbon van een kilo, weet niet of ik dat zou kunnen



Vandaag een lekker dagje. Ommetje gemaakt tijdens de lunch, en weer lekker back to basic met boterhammen en roggebrood met 30+ kaas. Heb een heerlijk theetje gekocht bij het Kruidvat, dat maakt het drinken makkelijker, genoeg drinken blijft voor mij een aandachtspunt.



Le list!



O: 2 crackers met 30+ kaas, water, thee

T: Banaan, koffie, thee

L: 2 boterhammen met kaas, roggebrood met boter, thee

T: Sultana, koffie

D: Brocolli, champignons, aardappelen en kip

T: Kiwi, thee, stukje pure chocolade



Ik neem zo nog een bakje yoghurt.



Maandag is toch een beetje mijn tv avondje, maar geen vette snacks voor mij. Prima zo
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
MBB Wortelcupcakes lijken me zo lekker!
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Goed lijstje Scarlett! Wortelcc's zijn heerlijk! Lekker luchtig omdat ze gemaakt worden met olie. Als topping maak ik roomkaas met citroen. Erg lekker en erg fout



Ik ben vanavond onverwachts uit eten geweest bij de Griek. Maarrr ik heb het heel netjes gehouden. Mijn lijst van vandaag:



O: havermout, superfoods, banaan, kaneel

T: handje noten

L: boterham met ei en tomaat

T: 2 rijstewafels en een kleine smoothie van kokos en mango

D: gepocheerde zeetong met witte wijnsaus, salade met fetta, witte kool, olijven, geroosterde paprika, tomaat.

T: Griekse Yoghurt met honing en walnoten

Ik heb nog 2 patatjes gepikt voor de lekker en 3 hapjes chocolademousse. Kan dat dan toch niet laten



Hoe is het met iedereen?
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat goed hier! Eindelijk alle bruiloften en uitstapjes achter de rug!

Vandaag lekker gesport



@ crepe, oh sorry ik dacht dat jij ook niet was afgevallen maar zag net op t lijstje van wel! Oeps...naja oeps, blij voor je!



@MBB, eet je altijd al zo gezond?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Puffinmuffin zo goed dat je maar 1 bonbon hebt gegeten! Lijkt mij ook leuk om te doen, zo'n workshop.



Beterschap Camry Voorhoofdholteontsteking is echt heel vervelend. Wel proberen om gezond te blijven eten hoor!



Alvast gefeliciteerd met je dochter MBB! Op de verjaardag van je dochter mag je wel genieten van zelfgemaakte cupcakes



Ik doe het zelf niet zo goed dit weekend + maandag.. en daar baal ik wel van want het was deze week vooral gebrek aan discipline. Vrijdagavond heb ik wat gesnaaid omdat ik dacht 'ik ben een halve kilo afgevallen ik heb het verdiend'. Daarnaast nog gebruncht bij familie en gisteravond weer wat chips gegeten. Het komt ook omdat ik een rare week heb met bedrijfsuitjes/relatiedagen etc. Maarrrr... nu ga ik weer streng om nog enigszins resultaat te hebben vrijdag.



Vandaag eet ik:



O: boterham + gebakken ei, boterham met sandwichspread

L: Boterham met appelstroop, boterham met sandwichspread

T: Banaan

D: Groenten (Weet nog niet wat) + gebakken burger

T: magere kwark



Ik kan de burger beter vervangen door mager vlees, maar dit lag nog in de vriezer en ik moet zuinig aan doen.



Fijne dag allemaal!
Hier gaat ook alles goed. Gister gesport en vandaag gezonde spierpijn. Ga een abonnement op de sportschool nemen en voorlopig beginnen met elke week een ochtend sporten.

Vanmorgen hele ochtend in huis geboesterd dus ook veel bewogen. Vanmiddag als dochter uit school komt en geen speelafspraak heeft met man naar de dierentuin. Hij heeft per oktober een nieuwe baan en nu dus vrij. Die gaan we gebruiken om flink het huis aan te pakken. Kids hebben zoooveel speelgoed en wij te weinig opbergruimte. Het is hier dus altijd een flink rommeltje met overal en nergens speelgoed.

En met een aantal katten die in en uit lopen is bijhouden ook een must haha :p



Qua eten heel goed! Gisteravond lekker niks gesnaaid. Ben dan zo trots op mezelf want dat is echt mijn valkuil. En ik ben niet de enige als ik iedereen zo begrijp.



Wat boffen we met het weer he? Echt heerlijk. Nog even lekker de zon in voor die donkere grauwe winter weer begint.....
Alle reacties Link kopieren
Dat jij op je nuchtere maag een gebakken ei kan eten Fishie. Dat vind ik echt stoer! Zou mij echt niet lukken.



Jane-Ice nee ik heb tijden verre van gezond gegeten (vooral in mijn zwangerschap) en nu merk ik dat ik het allemaal echt heel lekker vind dus voelt het niet als heel gezond. Daarbij ben ik ook écht van plan om die 10 kilo af te vallen. Dus is dit wel de juiste weg voor mij. Ik heb dit weekend dan de verjaardag van dochter. En in oktober gaan we een, culinair, weekend weg dus op dat soort dagen ga ik ook echt niet op mijn lijn letten. Trouwens dit is gewoon een levensstijl en niet zozeer op dieet. Ik hoop dat ik dit kan volhouden en terug ga naar een gezond gewicht en lijf.



Jane-Ice zet 'm op!!
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Roos wat goed!! Fijn dat het zo lekker ging gisteravond! Trots op jou!



We boffen enorm met dit weer. Ik ben voor het eerst van mijn leven eens een keer goed verkleurt. Ik ben altijd zo'n enorme bleekscheet



Wij zijn van de week ook langs de I kea geweest om een opberg systeem te kopen want het liep hier ook de spuigaten uit.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlett_ schreef op 15 september 2014 @ 20:49:

Wow muffin, maar 1 bonbon van een kilo, weet niet of ik dat zou kunnen



Gelukkig was het geen bonbon van een kilo, hoor! (hihi...)



Helaas gisteren gezwicht voor een zakje snoep... Dus de rest van de week dan maar extra opletten en snel die bonbons uitdelen! (Ze liggen ook nog op een schaaltje van chocola... Ze zijn heel mooi ingepakt, dus dat laat ik maar zo, als extra hindernis)
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Alle reacties Link kopieren
Wauw Puffinmuffin, wat goed van die bonbon! Dat lijkt me vreselijk! Zo'n leuke en lekkere workshop en niet snoepen! Jij held!



En wat wordt er fanatiek gesport! Goed hoor!



Ik probeer zo goed mogelijk op mijn eten te letten en vooral de tussendoortjes gezond te houden. De ene dag gaat het me beter af dan de andere... En af en toe ga ik eens extra vroeg naar bed. Wel zo veilig
Alle reacties Link kopieren
Je had het goed gezien hoor Jane-Ice, ik woog vorige week 87,2 maar de week daarvoor 89 nogwat. Dus deze week wel aangekomen maar m'n begin gewicht was eigenlijk 89
Oeepppssss... Snaaidrang! Heb trek en we kijken een leuke film, Miss Congeniality..

Manlief zit paprika chips weg te stouwen.

Inhouden inhouden...
Alle reacties Link kopieren
*wappert streng met vinger* GEEEEN CHIPS!!!

Neem dan een augurkje in een plakje ham, ook lekker



Of een toastje met iets magers er op
Geen ham voor mij

Toastjes niet in huis.

T worden n paar olijfjes. Dank voor het wapperen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooooh Chipsssssss! Jammie! Oeps....



MMB, goed bezig hoor met je eetgewoontes!



Vandaag weer gesport, sport sowieso 3x per week sinds een aantal maanden maar in de zomer was ik gestopt ( 6 weken )

Sindsdien niet meer zo fit



Ik eet gewoon heel slecht, ik snaai amper...

Maar goed hopelijk lomt het goed want ik lees veel gezonde

maaltijden.



Nou dames zet hem op met zn allen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jeujjj weer een avond niet gesnaaid!
Ik ook niet! Alleen wat olijfjes en een paar doppinda'tjes!

En nu, goodnigt sleep tight
Alle reacties Link kopieren
Muffin, een bonbon van een kilo daar kan ik alleen van dromen, haha! Goed idee trouwens.



Hier gaat het ook nog steeds goed. Appeltaart afgeslagen op werk en 5 km hardgelopen.



Wel een dag met veel frustratie, afspraken die niet doorgingen etc. geen emotie eetaanval gelukkig.



de Lijst



O: 2 crackers met 30+ kaas, thee, water

T: Banaan, koffie, thee

L: 3 boterhammen met ijsbergsla en colesla, roggebrood

T: -

D: Broccoli, chipolataworstjes, ijsbergsla, paprika, aardappelen

T: Thee met 2 stukjes pure chocola, bakje magere fruityoghurt
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Slapen en lijnen gaat ook heel goed samen Roos! En doppindaatjes, heerlijk knullig, lekker bezigheidstherapie.



Hoe is het met jullie dan?



Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Pff zie het voor je: je hebt een vergadering en voor je staat een grote schaal met bonbons, roze koeken en stroopwafels. Het water loopt je in de mond maar... je hebt al overtollige kilo's genoeg. Je gaat op je handen zitten en probeert je aandacht op het overleg te vestigen. De roze koeken beginnen te roepen, de bonbons (precies je favoriete) liggen sexy te wezen op dat bord en de geur van de stroopwafels hangt om je neus als een orgastisch parfum. De roze koeken beginnen te schreeuwen en zijn alle gene voorbij, de bonbons dansen wulps over het bord en het stroopwafelparfum wordt een dominante walm die je tot waanzin brengt.



Nou dat had ik dus vanavond. Maar ik heb het kunnen weerstaan. Ik was sterk, ik was krachtig. Pffff overleefd....



Wat heb ik dan wel gegeten vandaag:

O: smoothie met muesli, mango, amandelmelk en yoghurt

T: -

L: 2 boterhammen met huttenkase, rookvlees en komkommer

T: Handje noten en 2 rijstewafels

D: pasta bologese

T: yoghurt met abrikozen en munt



Goed allemaal van het niet snaaien!!



Ik ga snel naar bed. Morgen weer voor het eerst de benen aanzetten en hopelijk een rondje hardlopen.



Truste!
Maar ik heb niet gechipst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven