Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 16 september 2014 @ 23:50:

[...]



Eens.

Het heeft echter geen kont te maken met wel of niet zwarte piet.



En zwarte piet niet met racisme





Mensen snappen het gewoon niet meer, iedere bevolkingsgroep mag zijn geïmporteerde gebruiken hier voortzetten maar ZP moet weg.



Dat het allemaal wat genuanceerder ligt klopt maar dat krijg je niet uitgelegd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
"Mmmmmmmmmmmm ze hebben wel een punt, onverdoofd ritueel slachten op basis van een geloof zou best ter discussie mogen staan.



Dat dier kan er niets aan doen dat mensen een geloof hebben."



Ooh dat mag ook wel. Maar zoals bieb zegt: heeft geen kont met zwarte piet te maken.



En dat vind ik dan juist erg aan dit plaatje. Gaan domme koeien die rasisme schreeuwen alleen nog maar harder schreeuwen.



Maar goed de hele pietendiscussie wil ik niet zien. Gaat onder de : ik wil dit niet zien knop. En bij niet goede vrienden gaan ze uit mijn vriendengroep.

Heb me vorig jaar al enorm verbaasd hoe dom sommige mensen zijn.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die iets liked en waarbij het ook meteen in je overzicht terecht komt. Helemaal schijtziek word ik van al die filmpjes.



Of dingen die door alles en iedereen gedeeld worden in de hoop dat er ooit wat gewonnen wordt...



Hou daar eens mee op!!



....en adem uit...
Omdat het kan
Ritueel slachten mag wat mij betreft ook best ter discussie. Maar het is geen koehandel hè. Als 'wij' zwarte piet niet meer mogen, mogen jullie niet halal meer slachten. Het rascismepunt gaat ook niet alleen over moslims, maar juist over negers, die niet per definitie moslim zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie sinds vandaag deze voorbij komen. Zal ook wel weer iets geheims zijn.



Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.



En dan ook nog in verschillende talen. Het is dus ook al in het buitenland bekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag die gisteren ook 1 x voorbij komen,ga het niet liken en er ook niks op zeggen want dat soort dingen vind ik echt stom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deedot schreef op 16 september 2014 @ 18:15:

Dit soort plaatjes worden dagelijks met de hele goegemeente gedeeld.

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54C8C0E2[/img]Ach als iemand wat knutselt vind ik dat altijd wel leuk om te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:saartjuhzes schreef op 19 september 2014 @ 10:24:

[...]



Ach als iemand wat knutselt vind ik dat altijd wel leuk om te zien Gelukkig maar, want ik ben te trots op mijn Minion(s) om ze níet op facebook te zetten
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van het radijsje heb ik ook al twee keer voorbij zien komen. Waar gaaaaat dat in hemelsnaam over?
Alle reacties Link kopieren
Die van het radijsje zag ik met een wortel.

Is dit weer zoiets achterlijks???
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:moringa schreef op 16 september 2014 @ 17:03:

Heee een nieuw topic! Ik was de oude al kwijt.



Ik heb trouwens nog een merkwaardig fenomeen. Ik heb iemand op mijn FB die af en toe een of twee woorden post zodat het net niet duidelijk is waar het over gaat.



Ook meld hij regelmatig welke dag het is. "het is maandag" . Doet ie expres, kijken of er reacties op komen.



Dit ergert me niet overigens maar vind het wel merkwaardig



Zo eentje heb ik er ook tussen zitten. Ik heb geen agenda meer nodig, zie elke dag welke dag het is. En ik weet precies wanneer het weekend begint en wanneer het weer maandag is. Vreselijk.



Vanmorgen eentje: 'ik ga even douche'. Nou fijn. Gek genoeg schrijft ze altijd douche i.p.v. douchen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 september 2014 @ 10:28:

Die van het radijsje heb ik ook al twee keer voorbij zien komen. Waar gaaaaat dat in hemelsnaam over?Ook gezien en ik weet niet waar het over gaat. Ik wil het niet weten, dus ik vraag er ook niet naar.
Alle reacties Link kopieren
Mensen lezen ook slecht, dan zet ik een foto online met een beschrijving van wat & waar (vaak geschiedenis) krijg je een vraag / opmerking: mooie foto WAAR IS DIE GENOMEN?



Als ik een goede bui heb antwoord ik: Zie beschrijving.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Die radijzen komen mijn neus uit dus heb ik een iets aangepaste sarcastische versie geplaatst:



Soms .... als ik me verveel (ja ik ben gewoon vervelend dat zal het zijn) dan verkleed ik me als Tyrannosaurus rex en probeer ik mij op te drukken terwijl ik ondertussen kauwgom eet en Kabouter Wesley kijk op Youtube. In mijn onderbroek. Wat een hele kluif is met die korte voorpootjes. Meestal doe ik het in het donker want voor je het weet staat het op Youtube en is dát me toch effe een partij voor schut!! Iemand nog trek in een radijsje toevallig? Hij gilde wel een beetje toen ik hem uit de tuin trok. Flink uit de kluiten gewassen exemplaar. Heel even dacht ik dat het een mens was echt joh ik zweer je. Maar dat kan helemaal niet hihi domme ikkie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, even iets om te lachen dan?

Deze is zó grappig. Die hele pagina is eigenlijk gewoon erg leuk.



https://www.facebook.com/ ... 287175802/?type=1&theater
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu






Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 september 2014 @ 10:28:

Die van het radijsje heb ik ook al twee keer voorbij zien komen. Waar gaaaaat dat in hemelsnaam over?



"Ik heb een spel verloren en jullie nu ook, omdat je op mijn status gereageerd of vind ik leuk gedrukt heb. Het is een spel wat jij moet voortzetten. Als je dit niet doet, betekend dat, dat je geen humor hebt... Dus, schrijf op je tijdlijn: Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben."



Iemand had dit onder haar bericht gezet, volgens mij zou het in een pb moeten, maar dat had diegene blijkbaar niet door ;).



Ik vind 't een suf "spel".
je 'moet' dit op je tijdlijn zetten?

Als je dit niet doet heb je geen humor?



Pardon?



Ik reageer standaard al niet op die onzinberichten en nu weet ik weer waarom.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 21 september 2014 @ 11:43:

Die radijzen komen mijn neus uit dus heb ik een iets aangepaste sarcastische versie geplaatst:



Soms .... als ik me verveel (ja ik ben gewoon vervelend dat zal het zijn) dan verkleed ik me als Tyrannosaurus rex en probeer ik mij op te drukken terwijl ik ondertussen kauwgom eet en Kabouter Wesley kijk op Youtube. In mijn onderbroek. Wat een hele kluif is met die korte voorpootjes. Meestal doe ik het in het donker want voor je het weet staat het op Youtube en is dát me toch effe een partij voor schut!! Iemand nog trek in een radijsje toevallig? Hij gilde wel een beetje toen ik hem uit de tuin trok. Flink uit de kluiten gewassen exemplaar. Heel even dacht ik dat het een mens was echt joh ik zweer je. Maar dat kan helemaal niet hihi domme ikkie.Ik moest echt keihard lachen om dit stukje!
Iemand bekende net op FB dat hij hier ook last van heeft en ik heb voorgesteld om een clubje op te richten wie weet zijn er meer!
Alle reacties Link kopieren
Ah ik heb weer een pareltje. Ik kan m helaas niet plakken maar speciaal voor jullie:



Soms moet je gewoon

Opstaan en weggaan

Zodat de persoon

Aan de andere kant van de wip

Op de grond valt en merkt

Hoe jij diegene hebt gedragen



Pure poesie
Alle reacties Link kopieren
Ps Mijn score is 0 radijzen op mijn tijdlijn, moet ik me zorgen maken?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik maar doen Moringa want nu blijkt dat jij en je vrienden geen humor hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:moringa schreef op 22 september 2014 @ 13:18:

Ah ik heb weer een pareltje. Ik kan m helaas niet plakken maar speciaal voor jullie:



Soms moet je gewoon

Opstaan en weggaan

Zodat de persoon

Aan de andere kant van de wip

Op de grond valt en merkt

Hoe jij diegene hebt gedragen



Pure poesie
Oh god, het is nu weer in om via een app te laten zien hoeveel stappen er zijn gemaakt😩😩😩😩😩😩

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven