Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook irritant vind: reclames met pratende wc's, pratende afwasborstels, mensen die met een duikbril in de wc gaan kijken naar bacterieen, etc...



zo kinderachtig. Zijn er echt mensen die dat soort reclames grappig vinden?
Alle reacties Link kopieren
12 pagina s gevuld met 99% herkenning. Ik ben echt contactgestoord
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Maten in kleding die nooit overeen komt.De ene maar M is de andere maat M niet, zelfs niet in [dezelfdeb][/b]winkel



Bi de Wibra en Zeeman moet je zeker geen overgewicht hebben, dan kun je er helemaal geen passende kleding kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 16 september 2014 @ 23:18:

Maten in kleding die nooit overeen komt.De ene maar M is de andere maat M niet, zelfs niet in [dezelfdeb][/b]winkel



Bi de Wibra en Zeeman moet je zeker geen overgewicht hebben, dan kun je er helemaal geen passende kleding kopen Ik snap nooit zo goed dat mensen altijd naar de maat kijken..... zo van: ik heb maar M, dus moet en zal ik maat m dragen..... Je houdt een kledingstuk toch voor je en dan zie je toch wel een beetje of het zal gaan passen? Ik heb kleding in maat s, m, l en xl.....( oke, vaker mat l dan s, maar goed, daar gaat het niet om )
- Kletsnatte, opgefrommelde vaatdoeken, zomaar ergens op het aanrecht gesmeten. Bah!



- Ouders die met een kind achterop door rood fietsen.



- Mensen die fluiten. Vooral met hoge uithalen en trillers.



- Huisgenoten die meteen gaan zeiken dat je vergeten bent om een nieuwe wc-rol op te hangen, maar altijd één laatste velletje laten hangen zodat ze het zelf niet hoeven te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en wat ik ook echt irritant vind: als je een winkel binnengaat en je ziet dat er iemand achter je aan komt die ook naar binnen wil, dan houd ik vaak de deur even vast tot diegene er is. Wat ik dan HEUL irritant vind en ook een beetje aso is dat mensen dan gewoon doorlopen en niet de deur even aanpakken van je zodat jij hem los kunt laten...... Als je ziet dat iemand de deur voor je openhoudt, dan pak je hem toch even over in plaats van erdoorheen te lopen?..beetje lastig omschreven, maar iemand die begrijpt wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Net terug van een informatie avond van de middelbare school van oudste, altijd een moeder die overal vragen over stelt, als ze dan antwoord krijgt, zeggen: " Dat begrijp ik maar "en dan komt weer een vraag?! Nee trut je begrijpt het dus niet, en zou je misschien op kunnen letten zo moeilijk is het allemaal niet
Alle reacties Link kopieren
Nagellak die je halverwege kan weggooien omdat het kwastje de inhoud niet meer raakt en uitdroogt..



Ongevraagde verkooptelefoontjes op je mobiel met een geblockt nummer, waar je allerlei toeren voor moet uithalen om ze niet te willen. (ik laat ze tegenwoordig niet eens meer uitpraten, zeg meteen dat het zinloos is en ik er geen behoefte aan heb, dan moet ik nog blijven hangen voor het "recht" op bel-me-niet-register, wat ik ook niet afwacht).



Slachtofferige en/of claimende mensen die verwachten dat iedereen om hun issues heenloopt of ze voor hun oplost, zonder er zelf moeite in te steken.



Mensen die vinden dat hun eigen smaak, normen en/of gewoontes DE normaalwaarde zijn, ook voor anderen..



nieuwe dingen die verzonnen worden maar jou op kosten of moeite jagen, zoals ov-chip 20 euro extra tegoed erop moeten hebben of een papieren kaartje van een euro duurder per keer, als je vrijwel nooit met de trein gaat..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Harde randjes aa kaas

Mensen die ongi zeggen of dinnetje of hihi

Mensen die moeten kotsen van drank

Mensen die in de weg staan of plots stilstaan waardoor je iemand ineens aanraakt zonder het te willen

Mensen die alleen nog maar kunnen praten over hun eigen kind

Mensen die in je persoonlijke ruimte komen.... doe je een stap terug, dan schuiven ze weer vrolijk aan, jak!!!

Mensen die verkondigen dat ze o zo tolerant zijn, maar het niet zijn





Ik erger me vaak aan mensen....
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan ontzettend veel dingen, meeste ervan ook al hier genoemd;

- Eigenlijk alle menselijke geluiden, hard/piepend ademhalen, neus ophalen, smakken, hijgend praten, fluiten, mompelen en ga zo maar door. Ik vind eigenlijk dat een persoon gewoon volledig stil moet zijn totdat hij/zij praat. En dan moet het ook gewoon praten zijn. Piepende stemmen kan ik ook niet tegen. Eigenlijk mag iemand alleen geluid bij mij in de buurt maken als ik seks met deze persoon heb.

- muziek door de oordopjes van een ander horen.

- mensen die praten met een slijmpje tussen hun lippen. Ik ga dan altijd heel opvallend mijn mond afvegen of ik maak de beweging in de hoop dat ze het snappen.

- mensen die in een volle metro gelijk voor de deur gaan staan

- mensen die na het uit checken gelijk buiten de poortjes stil staan

- slenterende mensen

- mensen die asociaal zijn, als in niet opstaan voor ouderen, voorkruipen bijnde kassa, muziek luisteren zonder oortjes enzovoorts.

- scheefhangende schilderijen

- zachte handen bij mannen, en een slappe handdruk met iedereen (als ik een sollicitatie gesprek afneem en de sollicitant geeft me geen goede handdruk gaan er meteen een paar punten van de gehele sollicitatie af).

- mensen die niet kunnen koken en ik erbij ben als ze koken, dan ga ik liever in de woonkamer zitten of ik grijp in.

- mijn huisgenoot die met een vork in mijn creuset roert en dat gewoon blijft doen ondanks dat ik er wat van gezegd heb.

- een ongeorganiseerde boekenkast

- wc papier de verkeerde kant op opgehangen

- een natte bad mat

- een klok die stil staat of achter/voorloopt en niemand die daar wat aan doet.

- overmatig spatiegebruik. En dat is nu juist iets wat ikzelf de laatste tijd doe aangezien in het Engels alles met een spatie ertussen gaat en ik doorgaans alleen Engels spreek, hoor en lees.



Nou ik kan nog wel even doorgaan. Ik vind heel veel irritant. Maar toch ben ik best normaal verder volgensmij.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Met dank aan de kraamhulp die een paar maanden geleden in mijn huis rond dwaalde:



De gootsteen is geen afvalbak. Wat restjes hagelslag horen daar dus niet.



Was opvouwen moet op mijn manier. Ben er toe in staat de handdoeken opnieuw op te vouwen als man me heeft geholpen.



Als mijn servies / bestek ergens ligt, is dat de vaste plek. Kan er echt niet tegen als de messen in het lepels-vak liggen.



Wc rol hoort niet met papier aan de muur.



Op dit moment de eigenwijsheid van mijn peuter. Links is links lieverd. Niet omdat ik het zeg, maar omdat het zo is!



Mensen die bij mij thuis het toilet gebruiken en niet de stopknop weten te gebruiken. En ook dat ze hun handen niet wassen bij de wasbak in de toiletruimte, maar twee deurkrukken vasthouden om dat in de keuken te doen



Me in plaats van mijn. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:marietje40 schreef op woensdag 17 september 2014 07:47

...



Me in plaats van mijn. Vreselijk!



+1

+2

+3

...

anoniem_150202 wijzigde dit bericht op 17-09-2014 08:01
Reden: teveel gequote
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stickers op producten die ik gekocht heb en er niet makkelijk af te halen zijn.

Het woord "dames" en mensen die dat woord gebruiken.

Ouders die op hun smartphone zitten te kijken terwijl ze met hun kind in de speeltuin zijn.

Slome bakfietsmoeders die het fietspad blokken.
Alle reacties Link kopieren
Als je in een winkel een vraag stelt over een product, en zo'n verkoper gaat dan het etiket lezen. Alsof je dat zélf niet al gedaan had. *Bonk*bonk*bonk*bonk*
Alle reacties Link kopieren
quote:Chart schreef op 17 september 2014 @ 02:06:



Mensen die verkondigen dat ze o zo tolerant zijn, maar het niet zijn





Ik erger me vaak aan mensen.... Kijk, da's nou oprechte tolerantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:redchili schreef op 15 september 2014 @ 18:45:

[...]





Kom dan maar niet hier



#Ik heb een hekel aan fluitende mensen

#Schilderijen, foto's die scheef hangen (ook bij anderen hang ik ze stiekem recht)

#Een schoon aanrecht maar vieze vloer, het is bij mij of beiden vies, of beiden schoon.

#Oneven aantallenHuh? Ben jij familie?? Heb echt exact hetzelfde....
Alle reacties Link kopieren
Doeg of doei zeggen.

nog erger toedels



Mensen die een "lekker bakkie doen".



Radioreclames waarin je mensen hoort slikken en kauwen. Getver!
ik krijg kromme tenen als ik zie dat iemand mijn pak Bastognekoeken of beschuit open heeft laten staan.... grrrrr
Alle reacties Link kopieren
[quote]Suzy65 schreef op 17 september 2014 @ 00:05:

Nagellak die je halverwege kan weggooien omdat het kwastje de inhoud niet meer raakt en uitdroogt..



Ongevraagde verkooptelefoontjes op je mobiel met een geblockt nummer, waar je allerlei toeren voor moet uithalen om ze niet te willen. (ik laat ze tegenwoordig niet eens meer uitpraten, zeg meteen dat het zinloos is en ik er geen behoefte aan heb, dan moet ik nog blijven hangen voor het "recht" op bel-me-niet-register, wat ik ook niet afwacht).



Slachtofferige en/of claimende mensen die verwachten dat iedereen om hun issues heenloopt of ze voor hun oplost, zonder er zelf moeite in te steken.



Mensen die vinden dat hun eigen smaak, normen en/of gewoontes DE normaalwaarde zijn, ook voor anderen..



nieuwe dingen die verzonnen worden maar jou op kosten of moeite jagen, zoals ov-chip 20 euro extra tegoed erop moeten hebben of een papieren kaartje van een euro duurder per keer, als je vrijwel nooit met de trein gaat..[/quote]



Dit dus. En dat ze er dan bij zeggen "om u béter van dienst te kunnen zijn..."
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Waar ik ook niet tegen kan: Als je een filmpje of liedje op youtube wil gaan bekijken en hij wordt niet meteen goed geladen.... Zodat je de hele tijd moet wachten (of balkje stukje terugzetten) voor eerst dat laadbalkje verder vooruit staat. Heel irritant. Wil gewoon metéén aan een stuk door kunnen kijken/luisteren.
- Dingen die niet goed staan in winkels/bibliotheek. Die móet ik dan goed terugzetten.

- Kruimels.

- Vieze handen, of ze nu een beetje plakken of zweten of ik heb net geld in m'n handen gehad ofzo, ik voel me pas weer goed als ze gewassen zijn.

- Afspraken die op het laatste moment worden veranderd/niet doorgaan.
quote:GateKeeper schreef op 15 september 2014 @ 19:01:

Ok een hele rare, maar ik heb er een broertje dood aan als ik het toilet net schoon gemaakt heb en iemand gaat gelijk naar het toilet



Mijn toilet moet minimaal een uur schoon zijn. Moet je voor die tijd dan plant je je kont maar in de wasbak of leg je er maar een knoop in.



Ik ben vreselijk ik weet het Bij Obsessive Cleaners o.i.d. op TLC was een keer iemand die haar man verplichtte in de tuin te plassen. Doe jij dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Mensen op tv die met hun mond vol praten.

Mijn collega die al-tijd de wc deur open laat staan.

Kauwgom kauwen.

Mensen die spugen op straat.
quote:Jeetjemina schreef op 15 september 2014 @ 19:43:

- Een verhuisdoos in elkaar vouwen. Van het karton wat over elkaar schuift krijg ik rillingen.

Dat heb ik bij de lades van de vriezer! Wat een rotgeluid!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt verschrikkelijk vind is als iemand de restanten nagellak met haar andere nagels van de nagels aan het pulken is. Brrrr daar krijg ik echt de kriebels van



Verder vind ik irritant:



- Knetterende brommertjes;

- Mensen die langzaam lopen en ineens voor je neus stil gaan staan;

- Mensen met rare / harde / zachte stemmen;

- Hele overheersende types;

- Mensen die 80km/p rijden op de snelweg;

- Mensen die smakken en met open mond eten;

- Mensen die heel aso met open mond op kauwgom kauwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven