Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed-dilemma's?

01-09-2014 11:45 106 berichten
Knellende bandjes, slechtzittende cups, ondergoed dat vanaf mijlenver nog door je kleding te zien is… het vinden van een perfect lingeriesetje is geen makkelijke klus, zo zullen jullie ongetwijfeld weleens ervaren hebben.



Voor een blog zijn we op zoek naar ondergoed-dilemma's. Baal jij er bijvoorbeeld van dat er bijna geen classy en poeha-loze lingerie te vinden is voor een fijne prijs? Of ben je het beu om tientallen winkels af te struinen voordat je een perfect zittende beha gevonden hebt? Laat het in dit topic weten! In een blog verzamelen we de dilemma's, een ondergoed-expert zal advies geven hoe je dit 'probleem' kunt oplossen. We zijn erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Met een drukker of klittenband. Ik heb ze met een drukker, zelfs met fietsen voel je daar niks van. En het blijft prima op zijn plaats. Ik heb eerst een soort proefpakket besteld met allerlei merken en toen gekozen welk merk me het beste lag.

Dat kan bijvoorbeeld hier: www.cutecotton.nl
Ik koop mijn 'doordeweekse' ondergoed zonder kantjes en randjes doorgaans bij Zeeman, goed en goedkoop. Vind ik het mooiste en lekkerste zitten onder kleding en gezien de prijs heb ik geen moeite met weggooien als het niet meer mooi zit. Jammer vind ik dat ze alleen zwart, wit en huidskleurig hebben, ik zou dit basic ondergoed het liefste in alle kleuren van de regenboog kopen.



De wat meer frivolere varianten koop ik bij de normale lingeriezaken, maar eigenlijk nergens echt naar mijn zin. Vaak slechte kwaliteit kant en een slechte pasvorm, zeker na een paar keer wassen. En schreeuwend duur.



Wat ik mis, zijn bh-bandjes die ik gewoon weg kan werken onder (zomer)tops, want ik vind zichtbare bandjes lelijk. Dus halterbandjes voor onder halters, tankbandjes onder tanktops en superdunne bandjes voor spaghettitops.



Strapless vind ik meestal geen succes. Die doorzichtige bandjes vind ik ook verschrikkelijk. Je hebt wel losse bandjes die bijvoorbeeld kruiselings kunnen, maar die zijn dan altijd te kort.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 september 2014 @ 13:54:

Ik wil vooral meer keuze in katoen. Ben allergisch voor alles wat geen katoen is, en dat beperkt de keuze enorm.



Ik ben het eens met Dreamer en heb hetzelfde probleem.

Als ik iets anders draag dan katoen kan ik 2 dagen later naar de huisarts.



Katoen en toch een sexy ontwerp is blijkbaar niet iets waar ondergoedverkopers in willen investeren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat doen jullie eigenlijk met bh's die niet meer passen?



Ik ben laatst in een half jaar tijd van een C-cup naar een D-cup gegaan en ik vind het zonde om mijn "oude" bh's weg te gooien, maar op marktplaats zetten vind ik ook niet prettig. Ik heb ze maar naar de kringloop gebracht...
Ik vind het trouwens zó vervelend dat ze bij de hunkemöller zoveel bh's hebben met zo'n plakrand zodat je de beha ook strapless kunt dragen... Zit voor geen meter en ik krijg er irritatie van. Als ik een strapless bh wil dan koop ik die wel gewoon!
Voorheen nooit problemen gehad met strings. Maar tegenwoordig lijkt het alsof het kruidgedeelte steeds smaller wordt. Of je een M of een L past maakt niet uit. Ik wil gewoon een breder kruidgedeelte zodat het mooi blijft zitten.



Heel irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven