Werk & Studie alle pijlers

achter de bar werken

17-09-2014 05:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik zou graag achter een bar werken en drankjes serveren in bijvoorbeeld een kroeg, ik zie nergens op internet vacatures hiervoor wie weet hoe ik hier in aanmerking voor kan komen of wie weet waar ik moet zoeken of hoe zo een baantje te krijgen.



Alvast heel erg bedankt!
Je kunt toch gewoon naar verschillende kroegen toestappen om te informeren?
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van spontaan op personeel afstappen en de vraag daar stellen. Zo ben ik altijd aan mijn horecabaantjes gekomen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
In die branche mag je zeer zeker geen sociale fobie hebben. Op een kroeg afstappen dus en jezelf voorstellen!
Alle reacties Link kopieren
Dat soort banen staan niet in de krant. Een kroeg hangt een oproep in het raam. Ga de stad in en kijk rond, stap kroegen binnen en vraag om werk. Wil je wel laat in de avond/nacht en in het weekend werken? Hoe denk je om te gaan met dronken mensen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook bestand tegen vervelende mensen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de kroeg in stappen.

Maar zonder ervaring kom je niet zomaar achter de bar, tenzij het het een plaatselijk dorpscafé is met 3 stamgasten en 5 toeristen.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
En waarom lijkt het je zo leuk om in een kroeg te werken Merel?

Misschien eerst een baantje in een restaurant zoeken om te kijken of horeca überhaupt iets voor je is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de kroeg instappen en je gegevens achterlaten.

In een restaurant bedienen of achter de bar is wel een verschil Himalaya.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg toch 'om te kijken of horeca überhaupt iets voor je is'?

Ze zegt 'drankjes serveren in bijvoorbeeld een kroeg'. Dan kan ze net zo goed in de bediening beginnen, waar wél regelmatig vacatures voor te vinden zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad gewoon binnen lopen.



Zo ben ik eigenlijk aan bijna ál m'n bijbaantjes gekomen. Geen suffe brief en afwachtende houding, gewoon gelijk laten zien wie je bent en wat je wilt betekenen voor hun team.

Een ondernemende houding wordt gewaardeerd in dat werkveld.



Zonder ervaring is het misschien ook een idee om achter de bar te staan in een restaurant? Vond ik persoonlijk erg leuk vrûgah.
Alle reacties Link kopieren
super bedankt voor de informatie!!

ik ga zeker binnenstappen bij verschillende kroegjes

bediening in restaurant heb ik gedaan inderdaad

achter de bar is meer iets voor mij



is het raar als ik mijn cv meeneem?



of gewoon een briefje met daarop mijn adres gegevens?
Alle reacties Link kopieren
CV is niet raar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jij bent toch vrachtwagenchauffeur?
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 17 september 2014 @ 16:30:

Jij bent toch vrachtwagenchauffeur?Multi inzetbaar die Merel
Alle reacties Link kopieren
Kweek een olifantenhuidje, stap een kroeg binnen, stel je voor en vraag of ze werk hebben. Dit herhaal je net zo lang totdat je een baan hebt

Je olifantenhuidje komt je dan nog van pas als je met veel dronken mensen tegelijkertijd te maken krijgt!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven