Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt dat gevoel met momenten. Heb dat zelf met werk. Ik kan het soms moeilijk vinden dat ik misschien nooit een echte baan zal hebben. Ik was vandaag even in mijn oude dorp en kwam de vader van een jeugdvriendin tegen. Zij was altijd een spontane, vrolijke meid die nooit zorgen had. Ze had om de haverklap een nieuwe baan, waar ze ook vaak ontslagen werd. Ze kon veel, maar was erg laks. Ze is zo handig in de praktijk en kan zichzelf goed verkopen. Nu is ze zwemlerares. Nu heeft ze toch haar droombaan. Als kind kon ze al heel goed zwemmen. Ben oprecht blij voor haar dat ze haar draai gevonden heeft. Maar stiekem vind ik het toch een beetje pijnlijk dat het anderen zo makkelijk af gaat. Terwijl ik wel wil, maar niet aan de eisen kan voldoen. Dan wenste ik dat ik haar was.
Lees net op de Telegraaf dat drie jongens een meisje voor een rijdende trein hebben geduwd in Groningen.

KUTKINDEREN !!!!!!!!!!!!



Wat bezielt dat volk en wat voor kansloze acties gaan die gastjes nog meer uithalen? Lekker opgevoed ook....



Maar gelukkig krijg je er heel veel voor terug.
Alle reacties Link kopieren
Ja kinderen die geen respect hebben, dat krijgen die ouders terug! Je zou maar ouder van zo'n kind. Dan wordt jij er op aangekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op huwelijksreis, lig as we speak I write in ons luxe bad op de veranda. Heerlijke rust en luxe hier!
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk voor je EssentialBliss!! Geniet ervan samen!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Lagoon!



@Silver, wat verschrikkelijk. Helaas zijn er vreselijke mensen op deze wereld, zowel kinderen als volwassenen.
I choose happy!
Geniet ervan EB! Heerlijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd EB, en geniet van jullie huwelijksreis!!!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss, 10 uur geleden

Ik ben op huwelijksreis, lig as we speak I write in ons luxe bad op de veranda. Heerlijke rust en luxe hier!

Heel naar. Echt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nog even over dat potentiele partner met kind-gedoe: nogmaals ik zou iemand echt niet perse afwezen als hij een kind zou hebben als ik echt verliefd zou zijn. Echter 7 dagen per week 24 uur per week zo'n kind om hem heen, dan zou ik toch wel even achter mijn oren krabben.



Ok even een vraagje. Volgens mij heb ik er vaker over gemopperd, maar goed.

Ik heb bijna-buren (zit 1 huis tussen) en die hebben sinds een jaar een kind. Allemaal leuk en aardig, maar ze zitten de hele godganse dag te kirren tegen dat kind. (ik vraag me echt af of zo'n kind soms ook niet denkt 'hou je b** es een x dicht ...)

En dat doen ze dus ook leuk in de zomer als er meer deuren open staan en mensen buiten zitten.

En het komt ook wel eens voor dat ze leuk een hele cd met van die kinderliedjes mee loopt te bleeren. (met deuren open)

Nu zing ik heel toevallig al ene jaar of 10 opera (amateur), erg verleidelijk om er een x een boze aria tegenaan te gooien om duidelijk te maken dat ik het irritant vind .

(heb ik nog niet gedaan want ben ik te schijterig voor, maar verleidelijk is het wel)



Ok mijn vraag is: is dit toch wel een beetje aso om geen rekening te houden met het feit dat meer mensen buiten zitten of zeur ik?

(gister weer, dan hebben ze bezoek en dat zitten ze uren tegen dat kind te kirren dat ze zo knap is en wat ze allemaal kan etc )
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je er gewoon eens langs gaan i.p.v. jezelf er over op te vreten en niks te doen. Veel mensen zijn verrassend meewerkend als je op een fatsoenlijke en vriendelijke manier laat weten dat ze geregeld overlast voor je veroorzaken.



De andere optie is niets te doen en te blijven zeuren.



En bedankt dames, we genieten ten volle.
I choose happy!
Blijven genieten EB!



Zojuist ging ik boodschappen doen, stond er een moeder met kind van dik een jaar in de rij. Dat blaag de hele tijd "ijsje, ijsje mama, ijsje" roepend.

Want moeder had heel slim de waterijsjes midden in het zicht gelegd. Kreeg ik nog een stralende lach van het zeurblaag en heb met mijn meest boze gezicht teruggekeken.

Zo... ben een beetje chagrijnig geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Marilyn de zomer is bijna voorbij. En jij kan het wel irritant vinden hoe de buurvrouw tegen haar kind praat maar dat bepaald ze zelf toch? Als ze echt veel lawaai maken in de vorm van schreeuwen, veel huilen ja dan zou je iets kunnen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Oh EB ik ben jaloers! Veel plezier nog
Ja heb je idd. wel gelijk in. ... (een beetje zeuren is overigens toch niet zo erg.... doen we gier allemaal toch wel is )
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geloof ik niet snappen dat een aria 'tegen' mij of mijn geluid bedoeld is.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wou dat jij mijn buurvrouw was Marilyn82! Zou dolblij zijn als ik een buurvrouw zou hebben die de hele dag aria's zingt. Prachtig vind ik dat.



Maar die heb ik helaas niet, wel een buurman die dikwijls reggae-muziek draait op volle oorlogssterkte
Vind opera (vooral de vrouwelijke stem) net kattengejank, zou er gillend gek van worden, net zoals van krijsende kinderen.
quote:infinity schreef op 17 september 2014 @ 19:47:

Ik zou geloof ik niet snappen dat een aria 'tegen' mij of mijn geluid bedoeld is.

Nou en, hoeft ook niet....



Blus lagoon: ja ik vind het ook mooi, vandaar dat ik het ook doe.

Het is overigens wel hard werken hoor, haha...
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 17 september 2014 @ 23:12:

[...]



Nou en, hoeft ook niet....



Blus lagoon: ja ik vind het ook mooi, vandaar dat ik het ook doe.

Het is overigens wel hard werken hoor, haha...



Dat geloof ik meteen! Vind het erg knap dat je klassiek kunt zingen, ik vind het prachtig.



Elninjoo, kindergekrijs heb ik in mijn buurt gelukkig geen last van! Daar heb ik mijn buurt ook speciaal op uitgekozen

Dan echt tien keer liever de reggae van mijn buurman!
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op woensdag 17 september 2014 23:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="infinity in "Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-"" class="messagelink">infinity schreef op 17 september 2014 @ 19:47</a>:</b>

Ik zou geloof ik niet snappen dat een aria 'tegen' mij of mijn geluid bedoeld is. </div></blockquote>

Nou en, hoeft ook niet....



Blus lagoon: ja ik vind het ook mooi, vandaar dat ik het ook doe.

Het is overigens wel hard werken hoor, haha... Oh, ik dacht dat je de neiging had om expres een boze aria te gaan zingen om te laten merken dat je het irritant vindt. Vandaar mijn reactie dat ik niet de link zou leggen tussen jouw geluid en mijn geluid. Maar ik neem aan dat je sowieso thuis oefent en je buren dit kunnen horen?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 01:20:

[...]



Dan echt tien keer liever de reggae van mijn buurman!Ik heb liever helemaal geen last van mensen die in de omgeving wonen
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 18 september 2014 @ 09:54:

[...]



Ik heb liever helemaal geen last van mensen die in de omgeving wonen Dat is natuurlijk helemaal ideaal maar leefgeluiden kun je niet ontwijken. Dan liever volwassen-overlast dan kinder-overlast
quote:infinity schreef op 18 september 2014 @ 07:18:

[...]





Oh, ik dacht dat je de neiging had om expres een boze aria te gaan zingen om te laten merken dat je het irritant vindt. Vandaar mijn reactie dat ik niet de link zou leggen tussen jouw geluid en mijn geluid. Maar ik neem aan dat je sowieso thuis oefent en je buren dit kunnen horen?

Ja zo bedoelde ik het ook hoor! Meer voor de grap hoor.

Zo vervelend vind ik het ook weer niet hoor, het is vooral dat ik best wel een hekel heb aan dat gekir. (ik vind kinderen niet perse heel erg irritant, een beetje, maar ik heb echt niks met baby's. Nooit gehad...)

Bovendien heb ik niet de stem voor boze aria's en heb ik ze niet echt in mijn repertoire, maar goed dat weten zij niet...



Ja ik studeer inderdaad wel regelmatig, maar dit doe ik uiteraard binnen, boven op zolder.

Of ze het horen als ik op zolder ben, ik denk het niet. Sowieso hoor je het alleen als je in de tuin staat, maar ik denk niet dat ze het beneden in de tuin horen als ik op zolder zing.

Mijn directe buren zouden het misschien wel kunnen horen (al zijn ze niet op zolder neem ik aan) maar die weten dat ik zing.

Bovendien studeer ik vaak overdag als ze er niet zijn.
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 12:14:

[...]





Dat is natuurlijk helemaal ideaal maar leefgeluiden kun je niet ontwijken. Dan liever volwassen-overlast dan kinder-overlast Dus zo'n zeurkous ben ik niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven