Nieuwsberichten waarvan je denkt: Hoe dom kun je zijn.

16-09-2014 22:56 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier nieuwsberichten waarvan je denkt "Hoe dom kan een mens zijn".



Ik trap af met deze.



http://www.telegraaf.nl/b ... losie_door_sigaret__.html



Een vrouw is dinsdagavond in Rotterdam gewond geraakt toen ze een sigaret opstak terwijl ze aan een zuurstoffles zat.



Dan moet je al aan het zuurstof en nóg moet dat peukje erbij...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Moet je eens in een ziekenhuis gaan kijken bij t rokersgedeelte.
Zo is iemand die ik ken aan zijn eind gekomen. Zuurstoftank ontploft, op het toilet...
Alle reacties Link kopieren
Haha die las ik ook zojuist en was aardig verbaasd....... Aan het zuurstof en stug door roken.



Er stond ook een artikel over de ambassadeur van Marokko. Over respect(loos) gedrag tegenover Marokkanen in Den Haag.

Vanmiddag zag ik een filmpje van GeenStijl over de Nederlandse taal op vmbo scholen

Nou, de woordenschat was daar niet groot en Respect kwam er al helemaal niet in voor.

Beide erg Dom
Alle reacties Link kopieren
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=138671



Bezorgde bewoners zagen de man met een zwaard dreigen naar spelende kinderen en belden de politie, die snel ter plaatse kwam. Daar bleek de man een Afrikaans wapen in handen te hebben, waarmee hij de berm aan het snoeien was.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik kende ook iemand die rustig een sigaret opstak bij haar zuurstoffles, zodra ze dat deed nam ik de benen, doodeng. Nu woont hier weer iemand die dat doet maar gelukkig niet vlak naast of onder me.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
oh er zijn zoveel zuurstofgebruikers die roken ondertussen ( of moet ik zeggen; verstokte rokers die inmiddels zuurstof erbij nodig hebben ...)





ik werkte in een ziekenhuis en mijn collega vond achter een gordijn een roker met zuurstof in die ondertussen flink met haar deodorant zat rond te spuiten zodat niemand het rook.



vond ik ook aardig dom.
Ik vind het altijd dom als ik een nieuwsbericht lees waarin verhaalt wordt over een automobilist die zijn/haar rijbewijs in mag leveren wegens grove verkeersovertredingen (onder invloed rijden, veel te hard etc).

Hoe stom ben je dan?
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje niet meer gelezen maar een paar jaar terug struikelde je over de berichten van mensen die klakkeloos hun navigatie opvolgden en vervolgens in sloot, weiland of meer belandden omdat de tomtom zei "ga nu rechstaf"
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Ik lees regelmatig dat mensen met hun scootmobiel de sloot in racen....



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
"De vrouw had bovendien rook ingeademd."



Nou dat was toch de bedoeling.



Ik heb me wel eens voor een ziekenhuis gericht op kanker behandeling staan verbazen over het aantal patiënten dat buiten even stond te roken.



Een nieuwsbericht dat ik me blijf herinneren is dat er een verdachte tas was aangetroffen en die mevrouw die legde uit dat het geen bom was want ze had er een schop tegen gegeven en er was niets gebeurd.
Tja, roken is een hardnekkige verslaving...

dat je met de kanker in je lijf nòg blijft roken...dat je eerst een peukie rookt en vervolgens aan het zuurstof gaat...dat zegt toch al genoeg?
quote:teedeekaa schreef op 16 september 2014 @ 23:29:

Al een tijdje niet meer gelezen maar een paar jaar terug struikelde je over de berichten van mensen die klakkeloos hun navigatie opvolgden en vervolgens in sloot, weiland of meer belandden omdat de tomtom zei "ga nu rechstaf" http://www.ed.nl/regio/ei ... uvel-galerie-in-1.2125896

'Auto rijdt fietsenkelder Heuvel Galerie in' bekijken op YouTube

Auto rijdt fietsenkelder Heuvel Galerie in: http://youtu.be/WJfgfrr-hRg
Alle reacties Link kopieren
Ik las pas geleden een artikel over een man in de VS. Hij had na het zien van een spin een gasbrander gepakt...en daarmee per ongeluk heel zijn huis laten afbranden.
In Nieuw-Dordrecht in Drenthe is vannacht een man onder zijn eigen auto terechtgekomen. De politie spreekt van een bizar ongeluk.



De man was met vier vrienden onderweg na een avondje uit toen ze met pech langs de kant kwamen te staan. Het gaspedaal van de auto werkte niet goed meer.



De 22-jarige man uit Klazienaveen klom op neus van de auto, met de motorkap open en probeerde vanuit die positie de gastoevoer naar de motor direct te bedienen.



Met de man voorop de auto en de motorkap open vervolgde het vijftal zijn route. De man achter het stuur keek uit het zijraam van de auto om nog iets te kunnen zien.



Het ging mis toen de wagen in een gat reed dat was ontstaan door wegwerkzaamheden. De eigenaar viel van de rijdende auto en werd overreden. Hij is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.



De bestuurder had te veel alcohol op. Hij is opgepakt en zijn rijbewijs is afgenomen.

http://nos.nl/artikel/695 ... eden-door-eigen-auto.html



Ik las dit laatst op teletekst. Daar stond dat ze allemaal teveel hadden gezopen en dat klinkt ook wel logisch.
Dief doet dutje tijdens inbraak

Een 29-jarige dief in Florida is op heterdaad betrapt, omdat hij tijdens een inbraak een dutje deed. De politie vond hem in diepe slaap op het bed van de eigenaars van het huis.



De sheriff van Nokomis, de stad waar het incident zich voltrok, plaatste de foto's van de vermoeide inbreker op Facebook.

De man had een flinke greep gedaan in de juwelenkist van de vrouw des huizes en was daarna op het bed gaan liggen.

De huishoudster trof de schone slaper bij thuiskomst aan in de slaapkamer en waarschuwde de politie. De man was zo diep in slaap dat hij door de agenten moest worden gewekt. Behalve de foto die in het huis is gemaakt, staat op de Facebooksite ook het 'mugshot' van de dief.

De foto’s van de sheriff werden binnen korte tijd door honderden mensen geliket. Ook werden er veel reacties geplaatst, onder meer van oud-klasgenoten en kennissen van de man.



Foto
http://m.telegraaf.nl/art ... en-aangeboden-op-internet



Lekker handig inderdaad. Overvallers sla je slag: zo'n pak kopen en je bij hoogbejaarden naar binnen lullen :(.
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen zich nog verbazen over bepaalde "stommiteiten" vind ik opvallend. Mensen leven niet alleen maar op verstand, dat weet elke marketeer wel. Mensen zijn gevoelige wezens en daar doet elke reclame een beroep op.



Gevoelens worden oa (onbewust) ingegeven door verslaving en gewoontes/patronen en dat kan hardnekkig zijn, sterker dan het verstand, dat weet dat iets niet goed voor je is.. als je je daar niet in herkent, prijs jezelf dan maar gelukkig!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 17 september 2014 @ 02:20:

http://m.telegraaf.nl/art ... en-aangeboden-op-internet



Lekker handig inderdaad. Overvallers sla je slag: zo'n pak kopen en je bij hoogbejaarden naar binnen lullen :(.Ik vind dit ook niet zo handig van hogerhand. Ze zouden gewoon moeten zeggen dat ze een nieuw pak krijgen bij inlevering van het oude...
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/opmerkel ... ea-probeerde-zwemmen.html
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
quote:Suzy65, 6 uur geleden



Dat mensen zich nog verbazen over bepaalde "stommiteiten" vind ik opvallend. Mensen leven niet alleen maar op verstand, dat weet elke marketeer wel. Mensen zijn gevoelige wezens en daar doet elke reclame een beroep op. 



Gevoelens worden oa (onbewust) ingegeven door verslaving en gewoontes/patronen en dat kan hardnekkig zijn, sterker dan het verstand, dat weet dat iets niet goed voor je is.. als je je daar niet in herkent, prijs jezelf dan maar gelukkig!



En dus mogen we er met z'n allen om lachen?
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug: een Nederlands gezin dat op vakantie ging naar Frankrijk en bij de tol niet genoeg cash bij zich had. Dát vond ik al dom, maar het werd nog erger: bij het pinnen snapten ze de taal niet en tikten verkeerd waardoor het pasje in werd geslikt. En dan met je huiliehoofd in de krant heel verongelijkt gaan zitten doen met je hele gezin, dat het een vakantie 'from hell was'. Serieus: hoe dom ben je nou eigenlijk??
Alle reacties Link kopieren
Uit ervaring weet ik dat bv blijven roken terwijl je het ernstig aan je longen hebt vaak het laatste is waar mensen zelf over kunnen beslissen, je mag en kan al niets meer en dat peukje is dan even "jouw momentje" verstandig? Nee.. Begrijpelijk ? Ik Vjnd van wel

Maar goed roken met zuurstoffles naast je is dan weer niet zo handig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zuurstofflessen, en de neuroloog vertelde er bij dat je niet moet roken als de fles is aangesloten. Hij had idd een keer een patiënt gehad waarbij dat mis is gegaan.



Ik had zoiets van: duhuh...



Maar goed wel een triest verhaal.
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven