Raar of ligt het aan mij?

17-09-2014 10:25 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik net toch meemaakte: ik was in een winkel om een broek te kopen. Ik hield een broek tussen mijn 2 handen om hem goed te bekijken. Komt er ineens een heel luidruchtige vrouw met haar moeder naast me staan en die vrouw begon aan de broek te trekken die ik in mijn handen had. Wilde ze weten welke maat die broek had.



Ik zei dat ik dat niet wist en dat ik de broek vast had. Vervolgens bleef ze maar trekken dus ik reageerde een beetje geirriteerd. Vraagt ze ineens: "ben je altijd zo kattig?". Ik werd nog pissiger dus ik reageerde met een "ik ben jou geen verantwoording schuldig". Vervolgens bleef ze aan de broek trekken en begon me in mijn zij te prikken terwijl ze zei "hallo, ik vraag je wat".



Ik besloot niet meer te reageren en hing de broek weg en liep door. Vervolgens zegt die moeder van haar "weet je wat ze met zo'n mensen moeten doen? afschieten!!". Ik was echt flabbergasted! Ik hoorde ze nog minutenlang doormopperen omdat ik gezegd had dat ik hen geen verantwoording schuldig was.



Ik heb dat nu 2 keer meegemaakt dat iemand een broek uit mijn handen wil trekken terwijl ik de broek vast heb. Is het dan zo gek dat ik dat raar vindt? Dat doe je toch niet?



Ik ben zelf afkomstig uit Limburg en dit speelde zich af in Utrecht, waar ik sinds kort woon. Ligt het aan de mentaliteit of stel ik me aan?
Alle reacties Link kopieren
meen je niet!!! Bi-zar!

Nog nooit meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit meegemaakt. Mens is gek.
Ik vind het ook heel vreemd....

Maar als in Limburg alles beter is, weet ik een goede oplossing! Die conclusie vind ik namelijk ook een beetje vreemd; net alsof dit een typische manier van Utrechts winkelen is
Ja dat is normaal in Utrecht, kom maar niet in Amsterdam want daar schieten ze eerst en pakken dan je broek af!



quote:strikjemetstippels schreef op woensdag 17 september 2014 10:29 Ja dat is normaal in Utrecht, kom maar niet in Amsterdam want daar schieten ze eerst en pakken dan je broek af!Hahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Yep, het is een cultuurverschil. In Amsterdam lopen we vanwege kostenbesparing gewoon een bezet pashokje in en nemen dan de tweedehands broek mee



Nee, serieus, wat een mafklappers!
Ik had gezegd: Geen idee, maar als ik het zo kan beoordelen pas jij hem sowieso niet.



Raar wijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 17 september 2014 @ 10:29:

Ik vind het ook heel vreemd....

Maar als in Limburg alles beter is, weet ik een goede oplossing! Die conclusie vind ik namelijk ook een beetje vreemd; net alsof dit een typische manier van Utrechts winkelen isIk bedoel niet dat alles in Limburg beter is, helemaal niet. Ik bedoel dat de mentaliteit misschien anders is; dat mensen in de randstad vrijer met elkaar omgaan en dat ik misschien niet zo geirriteerd moet raken als iemand aan een broek trekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 17 september 2014 @ 10:29:

Ja dat is normaal in Utrecht, kom maar niet in Amsterdam want daar schieten ze eerst en pakken dan je broek af!



Alle reacties Link kopieren
(Jammer, ik typ langzamer dan Strikjemetstippels )
Alle reacties Link kopieren
Ik had de broek uit haar handen getrokken en haar met stemverheffing flink de waarheid gezegd. In je zij porren ook, wat een raar aso wijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:XDemiX schreef op 17 september 2014 @ 10:25:

Vraagt ze ineens: "ben je altijd zo kattig?".

Een leuke reactie was geweest: 'Alleen tegen mensen die significant niet sporen'.



Maar ja, zoiets bedenk je altijd pas later
You don't have to fit into the format
Bijna hilarisch.

Maar Utrechts? Dat soort gekke mensen wonen overal, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren




En die reactie van @frambloosje :Imao:
De toekomst is niet meer wat het was
quote:ciambella schreef op 17 september 2014 @ 10:36:

Ik had de broek uit haar handen getrokken en haar met stemverheffing flink de waarheid gezegd. In je zij porren ook, wat een raar aso wijf.Ja, ik weet ook niet zo goed hoe ik daar op gereageerd zou hebben. Maar goed dat ze een keurige Limburgse trof.
Het was geen Bananasplit?
Alle reacties Link kopieren
Een tokkie-family
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat bij mij de situatie was geëscaleerd, mijn eerste reactie zou zijn geweest: "Sorry, de Tokkie-uitverkoop is niet vandaag hoor!"
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een maf wijf zeg!

Ik zou haar direct hebben afgeblaft. Opzouten :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op woensdag 17 september 2014 10:44 Ik vrees dat bij mij de situatie was geëscaleerd, mijn eerste reactie zou zijn geweest: "Sorry, de Tokkie-uitverkoop is niet vandaag hoor!"Hahahahaha! Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Zat er geen maatlabel aan dan? Ik weet in winkels altijd precies wat ik uit een rek trek en kan dan ook gewoon antwoord geven op zo'n vraag.
Alle reacties Link kopieren
Dacht ze niet dat je een vekoopster was? Zo niet is het gewoon aso. Moet ze bij mij proberen.......
Alle reacties Link kopieren
Best zielig, misschien kan die vrouw niet lezen en probeert ze dat op deze manier te verbloemen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt toch nergens dat het in Limburg beter is? Misschien denkt ze wel dat ze zelf ook niet goed heeft gereageerd, dat het in Utrecht normaal is dat je dan zegt: 'O, dit is maat 38.'
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven