Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net eens in me kast gekeken en ik heb ook nog een zwart kanten jurkje net over de billen en het is niet superstrak maar staat netjes. En als ik daar zwarte pumps onder doe is dat wel oke denk ik? Ik doe daar een string of broekje onder en een bh ook of juist niet?
quote:bloempje91 schreef op 14 september 2014 @ 21:08:

http://www.pabo.nl/hello- ... yCode=1.1.13&pageSize=40#Neem jij dat jurkje maar. Dan neem ik wel wat erin zit.
Netjes? Dat is niet de bedoeling hoor



Beha kan maar vind ik zelf ook onhandig. Steeds dat ding aan en uit.

Heb je een beetje goede borsten?



Wat vind je hier van?
Alle reacties Link kopieren
Haha ja netjes was een verkeerde bedoeling; -) ja ik heb cup 80 B dus niet al te groot. Dan laat ik de bh maar achterwegen. Ik zal even kijken of ik een foto kan vinden van een jurkje van wat ik nu heb. Die je net liet zien is ook leuk
Alle reacties Link kopieren
http://m.christineleduc.n ... y_id=10735&offset=0&page= dit heb ik nu ongeveer in de kast hangen. Alleen ik heb rechte bandjes en iets ander motief.
Nah. Dees: http://www.pleasurements. ... rt-sleeve-dress-black-861



Die staat echt zo goed met mijn liefje erin.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje91 schreef op 14 september 2014 @ 23:04:

http://m.christineleduc.n ... y_id=10735&offset=0&page= dit heb ik nu ongeveer in de kast hangen. Alleen ik heb rechte bandjes en iets ander motief.Kan prima hoor!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ff een vraagje mbt het dragen vd lingerie in de pc.

Wat voor schoeisel dragen de dames? Ik voel mezelf het meest sexy met een mooi paar laarsen maar twijfel tussen laarsen en pumps , de pumps die ik heb zijn gewoon casuel en niet per se sexy maar de laarsen die ik heb zijn wel sexy maar dat is mischien to much of erg warm dus zit te twijfelen, wat kleding aangaat draag ik een kanten jurkje met hold up kousen. Wat word er het meest gedragen of wat dragen jullie?

en mag je een tasje bij je dragen voor bv make up en kougum enzo?



Groetjes woman
Alle reacties Link kopieren
quote:woman1977 schreef op 17 september 2014 @ 00:01:

Ik heb ook ff een vraagje mbt het dragen vd lingerie in de pc.

Wat voor schoeisel dragen de dames? Ik voel mezelf het meest sexy met een mooi paar laarsen maar twijfel tussen laarsen en pumps , de pumps die ik heb zijn gewoon casuel en niet per se sexy maar de laarsen die ik heb zijn wel sexy maar dat is mischien to much of erg warm dus zit te twijfelen, wat kleding aangaat draag ik een kanten jurkje met hold up kousen. Wat word er het meest gedragen of wat dragen jullie?

en mag je een tasje bij je dragen voor bv make up en kougum enzo?



Groetjes woman



Ik draag altijd hoge hakken, die hoeven niet duur te kosten hoor. Je kunt goedkope kopen, die alleen voor die gelegenheid gebruikt. Geen hele goede kwaliteit, maar ach: je gaat er vast niet elke week heen en het is er niet erg licht.

Waarom neem je niet allebei mee, je krijgt een kastje en als je je in de een niet comfortabel voelt, wissel je ze gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Als zeer ervaren parenclub bezoekster is het msch nuttig hier iets te plaatsen voor degenen die nieuw in deze wereld zijn.



De grote vraag voor velen is blijkbaar: naar welke club gaan we? Nou, als je absoluut geen single mannen om je heen wilt (kan heel vermoeiend zijn haha) dan kun je alleen maar naar of de Fun4two of de Fata Morgana (in Muiden langs de A1). De rest laat single mannen wel toe, ook als ze soms aangeven op hun site dat dit bij uitzondering of zoiets gebeurt (jaja..).



In de Fun4two zijn de bezoekers iets jonger en dus ook afstandelijker, in de Fata Morgana komen meer hartelijke en open minded mensen die wat gemakkelijker contact leggen (zonder druk hoor). De Fata is dus absoluut een aanrader, maar dan wel alleen op zaterdagavond want de andere avonden is het er vrij rustig. Als jullie ook roken dan is de Fata echt een must want daar is de rokersruimte 100x groter en gezelliger en comfortabeler (klein sta-hokje in de Fun!).



De sfeer in de Fun4two is de laatste jaren ook wat veranderd, ook omdat er nu andere eigenaren zijn (Bobby en Linda) die en beetje de gastvrijheid en vriendelijkheid missen van hun voorgangers. Het is er wat killer, strenger, zakelijker en afstandelijker geworden.



Maar voor beginners is de Fun4two nog steeds een geschikte plek om dit wereldje te ontdekken. Maar de Fata Morgana zou ik zeker als 2e proberen! De rest van de clubs is 2e rangs... sorry maar dat is gewoon zo. Mystique oubollig Brabants, Showboat stikt van de single mannen en vooral veel allochtonen, Amourette kneuterig en alleen op woensdag de moeite waard, Monique stil en te ver weg, Partyplayers laag niveau, vaak kinky hard core, en ook veel single mannen, Temptation heel klein en saai.



Dames nog even over jullie outfit: sexy outfits zijn wel een must in Fun en Fata, anders voel je je niet echt op je gemak. Geen setjes van de Hunkerbunker, neem beter iets van de tientallen websites met sexy outfits, niet duur en heel veel keus. Mannen: geen slippers argggghhhhh... :-)



Als je nog vragen hebt be my guest! En veel plezier (niets moet alles mag dus feel free & relaxt!).
Alle reacties Link kopieren
Is idd wel een idee om beide mee te nemen dan als er toch kluisjes zijn
Sanne, in mystique mogen in het weekend geen single mannen binnen.

Hunkerbunker?

Mannen geen slippers?

Nah. Oke. Ik denk er anders over. Ik vind die lullige sneakertjes met sokjes dan weer niet kunnen. Ieder zo zijn smaak.



Woman, ikzelf vind laarzen (overknees) heel gaaf maar het is wel erg warm, daar komt bij dat ik met laarzen ook tegelijk een sokken probleem heb.

Kousen vind ik enorm onhandig ivm aan-en uitkleden en stroefheid na bad of douche.



Open pumps met bv een bandje om je enkel vind ik zelf erg leuk. Mooi gelakte teennagels om het af te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sannevdb schreef op 17 september 2014 @ 11:06:

Als zeer ervaren parenclub bezoekster is het msch nuttig hier iets te plaatsen voor degenen die nieuw in deze wereld zijn.



De grote vraag voor velen is blijkbaar: naar welke club gaan we? Nou, als je absoluut geen single mannen om je heen wilt (kan heel vermoeiend zijn haha) dan kun je alleen maar naar of de Fun4two of de Fata Morgana (in Muiden langs de A1). De rest laat single mannen wel toe, ook als ze soms aangeven op hun site dat dit bij uitzondering of zoiets gebeurt (jaja..).



In de Fun4two zijn de bezoekers iets jonger en dus ook afstandelijker, in de Fata Morgana komen meer hartelijke en open minded mensen die wat gemakkelijker contact leggen (zonder druk hoor). De Fata is dus absoluut een aanrader, maar dan wel alleen op zaterdagavond want de andere avonden is het er vrij rustig. Als jullie ook roken dan is de Fata echt een must want daar is de rokersruimte 100x groter en gezelliger en comfortabeler (klein sta-hokje in de Fun!).



De sfeer in de Fun4two is de laatste jaren ook wat veranderd, ook omdat er nu andere eigenaren zijn (Bobby en Linda) die en beetje de gastvrijheid en vriendelijkheid missen van hun voorgangers. Het is er wat killer, strenger, zakelijker en afstandelijker geworden.



Maar voor beginners is de Fun4two nog steeds een geschikte plek om dit wereldje te ontdekken. Maar de Fata Morgana zou ik zeker als 2e proberen! De rest van de clubs is 2e rangs... sorry maar dat is gewoon zo. Mystique oubollig Brabants, Showboat stikt van de single mannen en vooral veel allochtonen, Amourette kneuterig en alleen op woensdag de moeite waard, Monique stil en te ver weg, Partyplayers laag niveau, vaak kinky hard core, en ook veel single mannen, Temptation heel klein en saai.



Dames nog even over jullie outfit: sexy outfits zijn wel een must in Fun en Fata, anders voel je je niet echt op je gemak. Geen setjes van de Hunkerbunker, neem beter iets van de tientallen websites met sexy outfits, niet duur en heel veel keus. Mannen: geen slippers argggghhhhh... :-)



Als je nog vragen hebt be my guest! En veel plezier (niets moet alles mag dus feel free & relaxt!).



Je mag dan ervaren zijn maar je info is niet helemaal correct. Lees even dit topic door en dan kom je van zelf verhalen tegen van mensen die toch ook al wel langer in het wereldje zitten en andere ervaringen hebben.

Als we verder weg gaan kiezen we eerder voor de Fun of een Belgische club zoals Acanthus of Eroxx. Bornedries is trouwens ook een mooie club.Van de Fata horen we juist mindere berichten. Het klopt niet dat alleen Fata en Fun avonden heeft voor alleen stellen. Dat hebben de meeste clubs meestal de zaterdagavond. Dat staat op de site vermeld.

Bij ons in de buurt ligt een kleinere club 7sins Maaseik en die is wel degelijk mooi en stijlvol. Niet zo groot en kleinere publiek dus je bent wel iets meer afhankelijk van wat voor soort mensen er die avond binnen zijn. Er zijn meerdere kleine clubs waar mensen zich prima thuis kunnen voelen. Het is een kwestie van uitproberen wat je voorkeur heeft.

Om alles buiten de Fat en Fun als 2e rangs weg te zetten is een beetje kort door de bocht. Daar zal zeker niet iedereen mee eens zijn. Ik hoor hier ook van mensen die het prima naar de zin hebben in de Mystique.

MMMM....ik vind leren slippers voor heren prima. Mooier als die lompe boots. Zo zie je maar, smaken verschillen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:woman1977 schreef op 17 september 2014 @ 00:01:

Ik heb ook ff een vraagje mbt het dragen vd lingerie in de pc.

Wat voor schoeisel dragen de dames? Ik voel mezelf het meest sexy met een mooi paar laarsen maar twijfel tussen laarsen en pumps , de pumps die ik heb zijn gewoon casuel en niet per se sexy maar de laarsen die ik heb zijn wel sexy maar dat is mischien to much of erg warm dus zit te twijfelen, wat kleding aangaat draag ik een kanten jurkje met hold up kousen. Wat word er het meest gedragen of wat dragen jullie?

en mag je een tasje bij je dragen voor bv make up en kougum enzo?



Groetjes woman



Inderdaad een goed idee om beiden mee te nemen. Na de dresscode draag ik meestal mijn laarzen met heel hoge hakken. Aangezien ik kousen een hele toestand vind (aan- uittrekken) is dit een goed alternatief om me sexy gekleed te voelen. Later op de avond kan ik nog wel eens mijn heels pakken want ook laarzen is wel lastig met aan en uit doen. Later op de avond is het trouwens ook wel lekker om een nog sexyer outfit / lingerie setje aan te doen en dan met high heels.

Bij de gangbare schoenzaken kom je soms hele leuke tegen voor een paar cent. Geen goede kwaliteit inderdaad maar ik draag ze alleen maar even in de club.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Welke club de leukste/beste/gezelligste/geschikste/enz. is...?

Geen idee.

Het heeft wel veel met perceptie te maken. Dat blijkt wel uit de bovenstaande berichten.

Wat de een chique vindt, vindt de ander weer ordi.

Voor ieder wat wils.

Qua drukte denk ik dat in Nederland Fata en Fun eruit springen.

Dit zijn ook de enige clubs die geen single mannen toelaten op alle dagen (correctie: er zijn wel eens avonden dat je een extra persoon mee mag nemen als stel. Dus puur stellen-clubs zijn er theoretisch niet)

Zaterdagen zijn in alle clubs de druktste avonden. Net zoals in cafes en restaurants zaterdagen het drukst zijn.

Waar mensen hartelijker, vriendelijker zijn? Geen idee. Wij hebben wel eens een avond in de Fata gehad dat we met bijna niemand contact kregen. En zo'n zelfde avond hebben we ook in de Fun gehad.

En of de nieuwe eigenaren van de Fun zakelijker en killer zijn. Wij vinden van niet. Nu vonden wij die Laurens wel een mega-eikel dus dan doe je het in onze ogen al snel beter. Wel denken we te merken dat de nieuwe eigenaren strenger zijn tegen mensen die zich misdragen.

Waar het leukste publiek komt, verschilt per keer. Soms kan een bepaalde kliek een avond domineren. In de Fata hebben we een keer meegemaakt dat er een grote groep pillenslikkers binnen was. Niks mis mee, maar dit waren en zoveel dat je je een beetje geïntimideerd voelde. Of dat het zogenaamde "Open minded en hartelijk" is waar Sannevdb op doelt? Dan heb ik liever mensen die iets bekrompener zijn.



Kortom: Er zijn geen absolute waarheden over een club.

Wat kleine richtlijnen. Doordeweekse dagen en zondagen zijn minder druk. Zaterdag het drukst.

Fata en Fun zijn het duurst en dan zou je kunnen denken dat ze een iets beter publiek trekken, maar ook dat is relatief.

Leeftijden zijn lager op zaterdagen (waarschijnlijk omdat er meer uitgaanspubliek komt) en de actie is relatief lager. Dat hebben we bij de Fun gemerkt en bij de Fata. Voor de rest nauwelijks verschil gemerkt in soorten of karakter van publiek.

Leuke mensen ontmoet in Fun, Fata, Mystique en zelfs in Showboat (en dat vinden we echt de slechtste club die we ooit bezocht hebben. Niet alleen in NL maar ook daarbuiten. Maar wederom: Dat vinden wij. Anderen vinden hem top)
Kees, gewoon even om je mening te horen hoor, ben je wel eens in Amourette geweest? En zo ja, vind je deze club beter dan de showboat?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat hebben mannen nu aan? Voor vrouwen is er zat keus uit sexy/leuke jurkjes, maar voor mannen toch alleen een onderbroek?



Dus dan is het kiezen tussen boxershort (meh) of slip? Of trekken mannen meteen alles uit?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen zie je mannen in boxershorts. Je vindt echter ook de sexy exemplaren op sites (sexy lingerie heren). Een getailleerd strak zwart t-shirt wordt ook nog wel gedragen of de speciale die je ziet op de site.

In duitsland zie je veel meer leer, som schotse rokken, veel boots en zware laarzen.

Voor inspiratie, ga de sites maar eens na.
It's never too late start living!
Ik vind een slip eigenlijk niet kunnen of is dit weer een gevalletje smaak-mening?

Ik ken echt geen mooie, seksy slips, behalve de grotere varianten die dan toch weer richting boxer gaan.



Je hebt waanzinnig mooie boxers trouwens, de doodgewone zwarte boxer vind ik ook saai.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal.



Wat een leuke verhalen !!

Zelf heb ik totaal geen ervaring met parenclubs.

maar ik ben wel een liefhebber van kinky en fetisch feesten.

En ik bezoek ze ook regelmatig.

Want ik vind dat soort feesten erg leuk,leuke sfeer en het respect staat hoog in het vaandel.

Ik voel me erg thuis op dit soort feesten.

Ik vind veel feesten leuk,ik bezoek bitch en kinky on the beach en wasteland, en toxic is ook een heel leuk feest,en het is wel kleinschaliger dan bitch .

Op veel feesten hebben idd speel ruimtes en darkrooms,en bij de darkrooms mogen mannen vaak alleen niet binnen,wel stellen zijn toegestaan,ik ga vooral om te dansen en wat te flirten en te kletsen,en je leert veel leuke mensen kennen,en veel mensen zien er prachtig uit.



Dit soort feesten kan ik veel mensen aan raden.

Voor iedereen heel veel plezierrrrrrr !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7373 schreef op 17 september 2014 @ 18:37:

Hallo Allemaal.



Wat een leuke verhalen !!

Zelf heb ik totaal geen ervaring met parenclubs.

maar ik ben wel een liefhebber van kinky en fetisch feesten.

En ik bezoek ze ook regelmatig.

Want ik vind dat soort feesten erg leuk,leuke sfeer en het respect staat hoog in het vaandel.

Ik voel me erg thuis op dit soort feesten.

Ik vind veel feesten leuk,ik bezoek bitch en kinky on the beach en wasteland, en toxic is ook een heel leuk feest,en het is wel kleinschaliger dan bitch .

Op veel feesten hebben idd speel ruimtes en darkrooms,en bij de darkrooms mogen mannen vaak alleen niet binnen,wel stellen zijn toegestaan,ik ga vooral om te dansen en wat te flirten en te kletsen,en je leert veel leuke mensen kennen,en veel mensen zien er prachtig uit.



Dit soort feesten kan ik veel mensen aan raden.

Voor iedereen heel veel plezierrrrrrr !!! Dan hebben we elkaar vast wel eens voorbij zien lopen. Tot ziens op de volgende volstrekt onbewuste ontmoeting. Ik zal even groeten:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 15:41:

Kees, gewoon even om je mening te horen hoor, ben je wel eens in Amourette geweest? En zo ja, vind je deze club beter dan de showboat?

Nee, die hebben we nog nooit bezocht.

En als ik tussen de regels doorlees, missen we daar niet veel aan.

Of hebben we het mis?
In mijn optiek mis je daar niet zoveel aan inderdaad Kees, daarom was ik ook benieuwd of je het vergelijk kon maken. Showboat en Amourette behoren naar mijn idee tot de "sleazy clubs" als je begrijpt wat ik bedoel. En dan vind ik persoonlijk de boot toch nét even leuker.



Bedankt voor je antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 september 2014 @ 18:43:

[...]





Dan hebben we elkaar vast wel eens voorbij zien lopen. Tot ziens op de volgende volstrekt onbewuste ontmoeting. Ik zal even groeten:-)



Ja wie weet !!

ja dan zal ik ook groeten en wie weet even wat bij kletsen. :

Ik ga naar Toxic en wasteland,en mischien naar Bitch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 18:14:

Ik vind een slip eigenlijk niet kunnen of is dit weer een gevalletje smaak-mening?

Ik ken echt geen mooie, seksy slips, behalve de grotere varianten die dan toch weer richting boxer gaan.



Je hebt waanzinnig mooie boxers trouwens, de doodgewone zwarte boxer vind ik ook saai.Een strakke boxer is wat ik dagelijks aanheb, dus dan zou daarvoor gaan. Al zou ik dan wel een leukere moeten uitzoeken, de mijne zijn bijna allemaal zwart.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven