Wat moet ik doen??

17-09-2014 11:27 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een date gehad met een getrouwde man. We hebben wat gekletst en wat gedronken. Ivm zijn werk is hij heel vaak druk en komt ie ook weinig op de App. Ik zou de dag erna weer met hem afspreken, maar hij kon toen helaas niet komen. Heb hem toen nog een app gestuurd van wanneer dan wel? Waarop hij zei volgende week. Daarna nog 1x een app gehad. Heb hem eergisteren nog een app gestuurd.. Maar helaas niks ontvangen. Hij is overigens wel online geweest. Ik ben nooit iemand die gelijk terug appt en raak ook niet snel attached aan een man. Maar dit voelt wel anders dan normaal. Krijg hem niet uit mijn gedachte.. Pfff

Wil graag tips van jullie. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 11:49:

[...]

Ik wil ook geen getrouwde man. Maar krijg m op 1 of ander manier niet uit mijn hoofd.Lekker he drama, geeft je het gevoel dat je leeft of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zijn vrouw opzoeken en vertellen dat ik, hoe dan ook, met haar man moet neuken omdat ik hem niet uit mijn hoofd kan zetten. En hiervoor toestemming vragen. Tis wel ff netjes.



!@#$%^&*()
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 11:49:

[...]





Ik wil ook geen getrouwde man. Maar krijg m op 1 of ander manier niet uit mijn hoofd.



Tuurlijk TO
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een date gehad met een veel oudere getrouwde man. Herken dit. Hij gaf me 100x complimenten hoe leuke en mooi ik was. Stuur hem nu soms een foto en maak m dan gek;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 17 september 2014 @ 11:51:

Ik zou zijn vrouw opzoeken en vertellen dat ik, hoe dan ook, met haar man moet neuken omdat ik hem niet uit mijn hoofd kan zetten. En hiervoor toestemming vragen. Tis wel ff netjes.



!@#$%^&*()Oudere mannen wil graag pronken met jonge vrouwen he;)
Alle reacties Link kopieren
quote:selene1989 schreef op 17 september 2014 @ 11:54:

Ik heb ook een date gehad met een veel oudere getrouwde man. Herken dit. Hij gaf me 100x complimenten hoe leuke en mooi ik was. Stuur hem nu soms een foto en maak m dan gek;)





Ik zou werken aan je onzekerheid als je complimenten nodig hebt van een fossiel om jezelf beter te voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:selene1989 schreef op 17 september 2014 @ 11:54:

Ik heb ook een date gehad met een veel oudere getrouwde man. Herken dit. Hij gaf me 100x complimenten hoe leuke en mooi ik was. Stuur hem nu soms een foto en maak m dan gek;)

Er word er hier maar een gek, en dat ben jij.

Wereldkapotmaker..

.

Kom je nog wel achter...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je krijgt m niet uit je hoofd omdat je dat niet wilt, waarschijnlijk voed je je eigen gevoel voor hem, misschien fantaseer je er al over etc..daarmee maak je t veel te groot en te belangrijk.

stop daar gewoon mee.

gewoon verder gaan met je leven, dump dat sneue stuk vreten, dan verdwijnt ie vanzelf uit je hoofd.

en als dat niet helpt zal ik je vertellen hoe t voelt om de belazerde vrouw te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je moet m gewoon pakken als je hem wil.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Ik zal hem niet meer appen na vandaag..
Alle reacties Link kopieren
quote:selene1989 schreef op 17 september 2014 @ 11:55:

[...]





Oudere mannen wil graag pronken met jonge vrouwen he;)Nee, niet pronken: stiekem neuken willen ze. Pronken doet ze overal met zijn eigen vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:selene1989 schreef op 17 september 2014 @ 11:54:

Ik heb ook een date gehad met een veel oudere getrouwde man. Herken dit. Hij gaf me 100x complimenten hoe leuke en mooi ik was. Stuur hem nu soms een foto en maak m dan gek;)Dat doet deze man ook. Maar denk dat ie gewoon bang is om verliefd te worden ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 17 september 2014 @ 11:56:

Je krijgt m niet uit je hoofd omdat je dat niet wilt, waarschijnlijk voed je je eigen gevoel voor hem, misschien fantaseer je er al over etc..daarmee maak je t veel te groot en te belangrijk.

stop daar gewoon mee.

gewoon verder gaan met je leven, dump dat sneue stuk vreten, dan verdwijnt ie vanzelf uit je hoofd.

en als dat niet helpt zal ik je vertellen hoe t voelt om de belazerde vrouw te zijn.Pfff. Het is zoo lastig:(
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 12:02:

[...]





Dat doet deze man ook. Maar denk dat ie gewoon bang is om verliefd te worden ofzoJe moet hem lekker gek maken. Verleiden en in bed trekken;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 17 september 2014 @ 12:01:

[...]





Nee, niet pronken: stiekem neuken willen ze. Pronken doet ze overal met zijn eigen vrouw.Nou eehh. Sommige mannen voelen zich heerlijk naast een mooie vrouw te lopen;)
Alle reacties Link kopieren
quote:selene1989 schreef op 17 september 2014 @ 12:09:

[...]

Nou eehh. Sommige mannen voelen zich heerlijk naast een mooie vrouw te lopen;)



Mannen vinden hun echtgenote meestal mooier dan hun minnares // Ontrouw



Mannen gaan niet vreemd omdat het bordje buiten de deur mooier is opgemaakt.



Ergo: overspelige heren vinden hun eigen partner vaak veel knapper dan degene met wie ze het buiten de deur erbij doen……..



Dat blijkt uit onderzoek van cheatingwebsite VictoriaMilan.nl onder 4538 leden.



Een kwart van de mannen vindt zijn minnares mooier, maar 42,8% vindt zijn of haar vaste partner veel mooier en ook nog eens interessanter.



Het voordeel van de minnares is dan weer dat zij ze zorgzamer is, beter luistert en gepassioneerder tussen de lakens.



http://relatie.blog.nl/on ... -scharrels-en-minnaressen
Alle reacties Link kopieren
Jeetje je hebt 1 date gehad en kan hem nu al niet meer uit je hoofd zetten. En dan is 'ie ook nog eens bezet... Wil jij een man delen? Nee toch? Begin er dan ook niet aan.



Weet niet hoe oud je bent maar waarom zijn de vrouwen van tegenwoordig toch zo snel hoteldebotel.... die mannen hoeven tegenwoordig maar te lachen en een uur niks van zich laten horen en de gillende keuken meiden komen tevoorschijn. :/
Die mooie vrouw heeft natuurlijk helemaal niet in de gaten dat ze gewoon gebruikt wordt om zijn geknakte ego op te krikken, en zijn zak te legen, en met kerst zit die mooie vrouw alleen thuis sneu te zijn, omdat meneer zijn complimenten en liefde dan aan zijn gezin geeft ipv jou.

Tja als je daar genoegen mee neemt...
Alle reacties Link kopieren
Heftig hier...zeker als je bedenkt dat ik de 'vrouw' in het verhaal ben...niet met deze klootzak...hoop ik tenminste
Alle reacties Link kopieren
quote:lola64 schreef op 17 september 2014 @ 12:28:

Heftig hier...zeker als je bedenkt dat ik de 'vrouw' in het verhaal ben...niet met deze klootzak...hoop ik tenminsteMoppie toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 17 september 2014 @ 12:28:

[...]





Moppie toch... Misschien is dat wel deze man???
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 17 september 2014 @ 12:28:

[...]





Moppie toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:lola64 schreef op 17 september 2014 @ 12:28:

Heftig hier...zeker als je bedenkt dat ik de 'vrouw' in het verhaal ben...niet met deze klootzak...hoop ik tenminsteWaar woon jij dan?
Alle reacties Link kopieren
Getrouwd is afblijven.



Zet het uit je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven