vriendinnen groningen/drenthe

05-08-2014 21:43 56 berichten
Hey meiden



zijn jullie het thuiszitten ook een beetje zat. Het lijkt me leuk om in contact te komen met meiden die net als ik van gezelligheid houden.



een paar trefwoorden: theeleuten (koffie mag ook hoor) bios, muziek, shoppen, terrasje, cultuur, natuur, op de bank hangen en een film kijken of juist actief/creatief bezig zijn, praten en luisteren.



Zelf woon ik (31jr) in de provincie groningen, heb een vriend, ben gek op lezen en wandelen. Owja ik heb een auto en i'm not afraid to use it



het maakt me niet uit waar je vandaan komt, hoe je er uit ziet en wat je leeftijd is, als je gezellig en eerlijk bent hoor ik graag van je



Groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Helaas dit bericht is verwijderd
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elza,

ik had graag ook gereageerd op je vriendinnen oproep Groningen/Drenthe, maar gezien mijn eigen leeftijd (38) en gezien de leeftijd van de overige reagerende meiden lijkt het me beter een eigen topic te plaatsen. Daarom ben ik wel even benieuwd hoe de eerste ontmoeting verlopen is (die is al geweest toch?) en wat is handig om als eerste ontmoeting als activiteit te doen. Gezien jullie met een vrij grote groep zijn, hoe loopt zoiets in de praktijk ?Het zou toch geweldig zijn als je inderdaad op deze wijze een leuke kring opbouwt!

Graag hoor ik van je, groeten Jolanda
Hey Jolanda en Evelien



het prikken van een datum was even lastig maar uiteindelijk gelukt.

we gaan over een kleine 2 weken wat drinken.



Evelien krijgt nog een mail met aanvullende info

Jolanda, als je wilt, wees welkom. als je een mailadres hebt krijg je ook info. mocht je een eigen oproep plaatsen dan hoop ik dat je snel leuke reacties krijgt.



qua activiteit kan je zo creatief zijn als je wilt natuurlijk. wij gaan de eerste keer gewoon wat drinken



maar een higt tea/een wandeling over een blote-voeten-pad of het beklimmen van de martinitoren en elkaar bovenop ontmoeten is natuurlijk ook leuk



groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Kan ik mij nog aansluiten bij de borrel? Mijn naam is Hanna, 30 jaar en woonachtig in Groningen! Het lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en gezellige activiteiten te ondernemen. Ik hoor graag van jullie!



Groetjes!
Hey Hanna



als je een e-mailadres voor me hebt (evt via pb) dan stuur ik je even wat verdere info.



groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht dat jullie eerste ontmoeting al had plaats gevonden, maar nu wil ik inderdaad ook graag aansluiten. Ik heb je een pb gestuurd voor de gegevens.

Groeten Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
En ik ook?
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg dat er steeds meer reacties komen maar eh, welke datum is er nu geprikt dan??

Jolanda, Ik ben overigens 40 *bloos'* dus zelfs nog iets ouder .... In jaren in elk geval :p

Groetjesss
lieve allemaal,

oh ik raak het overzicht kwijt



even kort maar krachtig: de 26e om 20u onder de martinitoren. zijn sowieso al met 5 dames. wie aan wil sluiten is welkom. we zien wel waar we uiteindelijk terrecht komen





groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee om te gaan borrelen. Dan kan ik wel:) Misschien handig om elkaar toe te voegen op facebook. Hebben we een idee wie we allemaal zijn:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Wat een leuk initiatief! Zou ik mij ook nog mogen aansluiten? Ik ben 26 jaar oud en woon net buiten Groningen. Het lijkt me erg gezellig om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen. Mijn mailadres is: yvy1188@gmail.com

Ik hoor graag van jullie!
quote:lorelai_ schreef op 17 september 2014 @ 13:02:

Hoi Allemaal,



Wat een leuk initiatief! Zou ik mij ook nog mogen aansluiten? Ik ben 26 jaar oud en woon net buiten Groningen. Het lijkt me erg gezellig om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen. Mijn mailadres is: yvy1188@gmail.com

Ik hoor graag van jullie!ik heb je vorige week een mail gestuurd met de info. Mocht je nog zin hebben om mee te gaan, dan hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden,



ik heb mijn mailadres en bericht verwijderd het viva forum is niet afgeschermd. Ik ga hier dus geen gegevens op vermelden. Engelina heeft mijn gegevens dus ik zie jullie vast binnen kort
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten! Ik vrees alleen dat er iets mis is gegaan met de info-mail, want ik heb niets ontvangen. Kan iemand mij misschien een privébericht sturen over de afgesproken tijd en locatie? Alvast bedankt!
quote:lorelai_ schreef op 25 september 2014 @ 16:39:

Hoi Meiden,



Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten! Ik vrees alleen dat er iets mis is gegaan met de info-mail, want ik heb niets ontvangen. Kan iemand mij misschien een privébericht sturen over de afgesproken tijd en locatie? Alvast bedankt!



Hoihoi



ik heb een bericht gestuurd met de info, hoop dat je t nog op tijd ziet.



groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden. Deze vrolijke spontane meid uit Assen 44 lentes jong zoekt ook nog gezellige kontakten in Assen en omgeving. Ik heb een paar hele goede vriendinnen, maar die wonen niet in Assen en wil graag mijn kennissenkring uitbreiden met leuke kontakten in Assen en omgeving. Mijn hobbies zijn shoppen, museum, muziek luisteren, bioscoopje pakken. Voor mij maakt leeftijd niet uit en zelf zie ik er niet echt uit als iemand van 44 jaar. Wordt ook vaak jonger geschat.
Gisteren de borrel gehad, zeer geslaagd



op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Wat jammer dat ik dit topic een dag te laat zie!

Ik ben recent naar Groningen verhuisd en zoek nieuwe contacten.

Ik ben 23 studeer in Enschede maar doe mijn afstudeeronderzoek in Groningen. Hobby's zijn shoppen en lezen maar sinds kort ben ik ook verslaafd aan kleuren.



Bij de volgende meet wil ik me graag aansluiten, mijn mailadres is neweve apenstaartje hotmail punt nl
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook erg gezellig om aan te sluiten, maar volgens mij werkt de inbox van hier niet...

Ik kom ook uit provincie Groningen en ben 33 😃
Ik heb net een PB verstuurd naar Engelina en hoop dat het is aangekomen.



Het lijkt me leuk om meiden in het noorden van het land te leren kennen. Momenteel woon ik in het midden van het land en mijn vriend woont in de provincie Groningen. Over een tijdje is het de bedoeling dat ik hierheen verhuis, maar ik ken hier weinig mensen. Deze oproep klinkt me dan ook als muziek in de oren! Ik ben 26 (bijna 27), werk als juf op een basisschool en vind veel dingen leuk: sporten, shoppen, hapje eten, drankje drinken, sauna, reizen, film, muziek, lezen, etc.



Ik hoop snel van jullie te horen! Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hi Elza en andere dames,



Kan ik mij bij de volgende borrel aansluiten? Het lijkt mij leuk om een aantal nieuwe meiden te leren kennen rondom Groningen. Zelf ben ik 34 jaar en houd ervan om naar optredens en concerten te gaan, koken, lekker eten en borrelen. Oh en ik heb geen auto tot mijn beschikking :(



Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ook ik vroeg me af of ik me nog kan aansluiten? Ik ben bijna 25 jaar, hou van films kijken, creatief bezig zijn, sporten, uitgaan, thee leuten, borrelen of gewoon een boek lezen (en er over praten). Ik heb wel een auto tot mn beschikking, mocht dat handig zijn voor uitjes. Ik heb geen idee hoe de private messaging werkt hier op t forum, misschien iemand anders zodat ik mijn mail adres kan doorsturen? Hoop iets te horen zodat ik me er bij aan kan sluiten!
Hey Sunny,



je hebt een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven