Ligt het aan mij?

08-09-2014 10:05 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet in hoeverre het "normaal" is dat mannen hier een topic openen, ik las al wel reacties van mannen, dus hoop dat ik hiermee niets verkeerd doe ofzo.



Ik zit met mijn handen in het haar. Ben getrouwd ben 29 jaar en zit in een zware dip met ons seksleven. Mijn vrouw wilt bijna niet meer vrijen. Hoe ik het ook probeer ze heeft dan gewoon geen zin, is moe, etc. Nu hebben we wel een dochter van 10 maanden misschien dat dat er mee heeft te maken?



In het begin was het vrij regelmatig dat we de liefde bedreven. Nu is dat 1 keer per 2 weken of soms 1 keer per maand. Dat is ook niet meer echt prettig. Daardoor zoek ik het zelf in een andere hoek.



Zelf hou ik van erotiek en probeer via de gekste wegen dan maar iets te verzinnen. Laatst zei iemand dat ik anders moest mensen leren kennen om eventueel erotische dingen via de cam te delen.. Dus ben ik daar mee bezig, alleen ben ik met (onder andere het cammen stukje) zo druk bezig dat de hele erotische gebeuren er om heen verdwijnt. Want zo makkelijk is het niet om vrouwen of stellen te vinden die hier voor in zijn. Dus dan is het ook niet meer leuk, terwijl het op zich best een spannend voorstel is.



Ik heb haar aangegeven dat dit erg belangrijk voor me is en dat ik het graag wil, alleen ziet zij dat anders. Ze zit ook niet helemaal lekker in haar vel, alleen als ze dan een keer zin heeft, dan is dat net als vroeger. En dan denk ik jeeee alles is weer normaal, alleen is dat niet zo.



Is het normaal dat ik andere manieren van erotiek zoek? en zijn er misschien andere oplossingen (om erotiek te zoeken of om het anders aan te pakken met mijn vrouw)?
Alle reacties Link kopieren
Nou we hebben behoorlijk wat gepraat. Ze heeft "gewoon" weinig zin. Wat koop ik daar voor? Verder loopt het allemaal op rolletjes. Ik vraag er ook niet meer na (al is dat echt moeilijk) en we doen gezellige leuke ontspannende dingen, wederom ook hier geen vrijpartij :(



Het zal wel komen omdat ik het graag wil, alleen als ik dan een meisje zie die "luchtig" gekleed is waar ik echt van opgewonden wordt dan fantaseer ik bijvoorbeeld hoe het zou zijn als ze mij diep zou pijpen. Dit lijkt me ook niet best
Alle reacties Link kopieren
quote:surinamer1985 schreef op 17 september 2014 @ 15:48:

Het zal wel komen omdat ik het graag wil, alleen als ik dan een meisje zie die "luchtig" gekleed is waar ik echt van opgewonden wordt dan fantaseer ik bijvoorbeeld hoe het zou zijn als ze mij diep zou pijpen. Dit lijkt me ook niet best

Niks mis met fantaseren

Vergelijk: ik mag in mijn fantasieën iemand vermoorden, ben ik niet strafbaar. Hoe akelig de moord ook is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven