Medische molen rondom zwanger worden....

23-01-2014 14:32 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, naar aanleiding van een leeggelopen topic over PCOS, open ik dit topic.

Om al het lief en leed te delen rondom de medische molen van het zwanger worden.





Iedereen is welkom om mee te schrijven.



NaamLeeftijdLft partner# kindjeMM hoe/sindsbijzonderh.Naffie27331ejan'13okt'11 gestart kinderwens, cystesmater_matuta331ejan'14eind '11 gestart kinderwensGewoonDaantje26261ejan'14botafwijkingnootje3333esept'13PCOSbb1431321emei'13PCOS

sept'12 start kinderwensjoseee8429321edec'13jan'13 start kinderwensLoessie4426361ejan '14PCOSmisstinkerbell40partner2eokt '134x IUI, 1x IVF, zwanger puur natuurPetra2528291emaart '14PCOS



tabel kun je wijzigen met

naam: Medischemolen2014

wachtwoord: medischemolen2014.
anoniem_194195 wijzigde dit bericht op 23-06-2014 11:57
Reden: zwanger
% gewijzigd
@bb Goed zo, spannend weer!



Hier nog geen bloeding.. mn geduld is al op haha terwijl het nog wel een week kan duren...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies,



Ik schrijf al een tijdje mee met het topic niet zwanger na 6 maanden of langer en het is duidelijk dat mijn man en ik ook de medische molen in moeten gaan.



Wij proberen al meer dan 1,5 jaar op de natuurlijke weg zwanger te raken, maar helaas is dit uitgebleven. Ik ben nooit eerder zwanger geweest en mijn man heeft kinderen uit een eerder huwelijk. Inmiddels hebben we de eerste testen gehad en het lijkt zo te zijn dat bij mij alles normaal functioneert. Man heeft echter weinig zaad, hetgeen waarschijnlijk deels te maken heeft met zijn leeftijd. Wij komen in beginsel in aanmerking voor IVF. Voordat het zo ver is moet mijn man nog een keer zijn sperma laten onderzoeken.

Ik hoop van harte dat ik binnen een jaar zwanger mag zijn en we binnen 1,5 jaar een kindje kunnen hebben. Ik herken veel van wat jullie schrijven en ook de maandelijkse teleurstelling als het weer niet gelukt is. Inmiddels ga ik er gemakshalve van uit dat het niet meer lukt op de natuurlijke weg. Nog altijd hoop ik daarom dat het via IVF lukt. In november weten we meer...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Vwb tabel: Mijn leeftijd is 31. Die van mijn man 57 (commentaar hierop wordt niet op prijs gesteld - wij hebben bewust voor elkaar gekozen). Kindje is 1e en we proberen sinds maart 2013. Medische molen sinds April 2014.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
@loessie: ja, geduld.. Lastig hè! Ik voel nu alweer dingen, slaat nergens op natuurlijk! Ik wacht maar geduldig af..



@Baggal: welkom hier, maar balen van de reden natuurlijk. Hopelijk blijkt IVF voor jullie de oplossing. Je kunt zelf trouwens de tabel aanpassen (zie onderaan het startbericht voor de inloggegevens).



Hier in de wachtstand, lastig hoor..
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



@BB14: spannend weer dat wachten. Ik duim voor jullie voor eindelijk een positieve test.



@loessie is er bij jou al een bloeding gekomen en kan je nu beginnen met prikken. Spannend!



@baggal welkom en ik hoop dat ivf voor jullie de uitkomst biedt en dat het snel raak mag zijn.



@naffie fijn dat alles goed was met de 20 weken echo. Wat gaat het toch snel he!



@jossee met jou ook alles goed?



@hier Ik ben ondertussen alweer bijna 29 weken zwanger van ons meisje. Gaat wel redelijk goed. Wil hier niet klagen. Ben blij met de zwangerschap maar ondertussen ook een darmhernia die het me niet makkelijk maakt. Maar goed nog 11 weken en we mogen ons wondertje verwelkomen. Ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak zal zijn. Ik denk vaak aan jullie en blijf jullie natuurlijk volgen.
@baggal Welkom!



@nootje Lief! Je mag best klagen hoor.. een darmhernia?? Brr nog nooit van gehoord maar klinkt pittig, sterkte!



De bloeding is vandaag gekomen Zaterdag voor het eerst spuiten! Spannend...
Alle reacties Link kopieren
Loessie spannend!!! Eindelijk! Nu kunnen jullie er weer echt voor gaan! Ik duim voor je !!

Heb je al een afspraak voor de uitslag van de HSG?



Baggal welkom! Wat balen dat je nu nog weer tot november moet wachten. Maar voor je het weet, is het zover!



BB ook weer op de wachtbank, niks aan hé! Ik zit er ook op, 7d na eisprong nu, nog 1 weekje wachten. We hebben het wel goed benut! Haha. De eerste keer was ik na 4 rondes zwanger, de tweede keer gelijk opnieuw. Helaas ging het mis. Nu is het ook de 4e ronde, dus ik heb goede hoop! Alleen voor mijn idee heb ik nu minder kansen sinds ik die cystes allemaal heb.

Ik zit te twijfelen om toch nog eens via de HA hormoonwaardes te prikken. Voorlopig heb ik nog steeds geen zin weer terug te gaan naar de gynaecoloog. Succes op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
@nootje: Lief dat je hier even komt buurten. Een darmhernia. Hè, dat klinkt niet lekker! Sterkte!



@loessie: hoe ging/gaat het spuiten? Heel veel succes de komende dagen/weken!



@xsteph: Oeh, spannend! Wij zitten dicht op elkaar dus. Ik mag vanaf vandaag nog 1 week wachten. Als je het niet vertrouwt allemaal, dan kun je altijd wat bloedtests laten toen toch? Ik hoop op goede berichten voor ons allebei! Succes met wachten!



@hier: nog een week te gaan op het wachtbankje, het schiet alweer op.
@steph en bb Zitten jullie goed dames??



Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor de uitslag. Volgende week maandag ochtend de eerste echo met spuiten. Spannend!! Spuiten gaat goed gelukkig.. eitje
Alle reacties Link kopieren
@loessie: stoere chick! ;) Mooi dat het goed gaat. Hopelijk woensdag goede berichten, succes!
Alle reacties Link kopieren
@loessie: Hoe was het in het ziekenhuis? (ik weet het, het is nog vroeg, maar ik ben nieuwsgierig!)



@xsteph: hoe gaat het bij jou? Nog maar een paar daagjes hè! Succes nog ff.



Hier vanochtend iets misselijk. Zou het? Of komt het toch van het vele snoepen gisteravond.. Ik probeer m'n geduld maar te bewaren en wacht vrolijk verder...
Alle reacties Link kopieren
Ow wat spannend bb14. Ik duim voor je. Wanneer mag je testen?
De uitslag was helemaal goed Nu maandag afwachten dan eerste echo... spannend!!



Bb Duim duim duim duim!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn loessie! Op naar maandag!



M'n NOD is maandag, dus ik ben er nog niet! ;) Ik wacht vrolijk verder.
Alle reacties Link kopieren
Loessie gefeliciteerd echt super dat alles goed was! Wat een opluchting.



Hier nog 1 dag tot nod of 2 dagen.

Was vannacht overtuigd van zwangerschap (belletjes achtig gevoel onderbuik) maar das nu weer weg...

Ik ben steeds aan het vergelijken met symptomen van de vorige 2 zwangerschappen..miss moet ik dat gewoon niet doen!

Bb zit jij ook zo a-relaxed op dat bankje...? Hihi...zucht.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja man, wat een drama dat wachten! Het zit er niet erg comfortabel Ik hoop heel erg dat je hier over een paar dagen met geweldige berichten komt verblijden!



Ik voel, vergelijk en google me suf, zo onzinnig ook!
Alle reacties Link kopieren
Haha i hate google!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oohhhh.. ik heb een positieve test!

Gisteravond 12 dpo al ! Mijn vriend wou niet wachten. ..

We zijn zo dankbaar. Zal het nu goed gaan? Ik ga proberen niet te twijfelen en positief te blijven!! Oh jeeee.



Bb ik hoop zo dat jij ook zwanger bent....!! Heb je al getest??

En Loessie jij ook deze ronde!

Gezellig met ons 3 naar uitgerekend juni topic???

I hope so..xxxx
Alle reacties Link kopieren
Whaah, gefeliciteerd! Wat geweldig en ook spannend natuurlijk! Hoop dat we idd snel mogen aansluiten. Ik durf nog niet te testen..
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik.. ik had anders ook gewacht.. heb je nog symptomen??
@xsteph87 Jeeeeeeeeeeej Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Positief blijven nu idd al snap ik heel goed dat je dat spannend vind. Geniet ervan!!



@bb Pff dat je dat vol houdt.. knap hoor! Ik moet als we deze rondeeen kans hebben sowieso wachten omdat ik positief zal testen door mijn medicijnen.. Ik duim nog even!



Hier krijg ik weer last van een kapotte neus van binnen. Had ik ook met de clomid en de maand dat ik niks gebruikte had ik nergens last van. Hoop niet dat ik nu ook weer dun baarmoederslijmvlies krijg...



Fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren
@xsteph87 Jaaaaaaa gefeliciteerd!! Ben erg blij voor jullie. En spannend blijft het zeker nog wel, maar positief blijven en proberen te genieten.



@bb14Goed dat je het volhoud om nog iet te testen, ik blijf duimen.



@loessie44 wanneer heb jij weer een echo? Wat naar dat je neus weer kapot is van binnen lijkt me erg pijnlijk. Ik duim voor jou dat de medicijnen goed aanslaan en je een mooi eitje zal hebben met een dik baarmoedersliijmvlies.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Heb me hier ook maar even aangemeld.



Ik ben dus Connie en ben 28 jaar oud.

Ben moeder van 2 dochters. ( 3 en 6 jaar)

Bij de jongste hebben we al hulp gehad van het ziekenhuis.

i.v.m. Vervroegde overgangs verschijnselen.

In december heb ik zonder dat ik wist dat ik zwanger was een miskraam gehad. (na berekening van het ziekenhuis ong 3 maanden) voor die tijd waren we er niet mee bezig. Na deze miskraam kregen we wel een sterke wens voor een 3e kindje.

Januari gesprekken gehad in ziekenhuis. Dit een tijdje stil gezet door verhuizing en ziekte. Maand geleden weer gestart met de onderzoeken. Mijn cylcus is een rommeltje, en mijn man heeft helaas ook sterk verminderde zaadkwaliteit.

Afgelopen week elke dag heen geweest voor echo's om mijn eitje te volgen. Woensdag avond pregnyl gespoten, afgelopen vrijdag IUI inseminatie gehad. Nu afwachten.

Vind het erg spannen.

Zal proberen beetje terug te lezen om te weten hoe of wat bij jullie..

Bij deze wil ik iedereen succes wensen!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden!!

Bb nog 1 dag tot je nod! Heb je nog symptomen? Ben benieuwd of je toch stiekem al getest hebt! Heb er een goed gevoel over!!!

Loessie slik je ook tarwekiemolie? Ik nog steeds wel 3 tabl per dag.



Goh connie wat heftig verhaal.. Heel veel succes voor de derde!!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve zwangeren gefeliciteerd! Ik had een tijdje afstand genomen van het forum om er minder mee bezig te zijn. Ik heb nu 2x goed nieuws. Ik ben 2 weken geleden kankervrij verklaard en vanmorgen heb ik een test gedaan.... ZWANGER!!!!!



Ronde 5 clomid heeft zijn werk gedaan! Ik kan het niet geloven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven