enge/vreemde ervaringen met geesten e.d.

17-09-2014 16:29 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd heel speciaal om ervaringen te horen van anderen die iets engs/spiritueels hebben meegemaakt op het gebied van geesten e.d.



Dus wat is het engste/vreemdste wat je hebt meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Succes....



"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een huisspook, vriend noemt haar "mama"
Ik vind de geest van Michael Jackson inderdaad heel eng en spiritueel
Alle reacties Link kopieren
Toen Uri Geller nog op tv was kon je voor de tv vragen of een overleden dierbare een sijntje kon achterlaten, dit hebben wij gedaan. Eerst gebeurde er niks en ik zei ook nog zo dom, zie je nou wel allemaal nep!! Toen die nacht was het echt raak hoor.. Er werd op mijn slaapkamerdeur getikt op een bepaald deuntje en ook behoorlijk hard. Mijn ex en ik keken elkaar bang aan en zijn dicht tegen elkaar aangekropen onder de dekens. Mijn vader heeft dit trouwens ook gehoord! De volgende ochtend komen wij beneden en zegt mijn moeder, leuk hoor wat jullie hebben gedaan! ik zo huh wat bedoel je? Wij hadden een plank boven de tv (oude breedbeeld tv) met daarop dingetjes en beeldjes. Ook 2 honden beeldjes die we hadden gekregen van mijn stiefopa. Die beeldjes waren van de plank afgevallen en lagen boven op de tv en die was dus mooi beschadigd toen.



Het gekke is dat mijn stiefopa het nog over die beeldjes had toen hij aan de morfine zat. Hij zei toen boos tegen mijn moeder dat ze die beeldjes terug moest geven.



Daarna heb ik nog wel wat dingen mee gemaakt en ben er achter gekomen dat ik ook spiritueel ben. Maar hier begon alles mee.
quote:GarciaCM schreef op 17 september 2014 @ 16:32:

Succes....



[afbeelding]
Ieeeeeek!
Toevallig heb ik vandaag in een verveelbui de documentaire "Amityville" (het ergste spookhuis in Amerika) gekeken en er was niets in die documentaire wat mij heeft overtuigd. Zelfs de foto met het enge spookjongetje niet.

"Vanzelfsprekend" is ook dit huis gebouwd op een graf van een boze Indiaan en zijn er massa's mensen rijk geworden door er onzinboeken over te schrijven of om zich voor te doen als paragnost.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 17 september 2014 @ 16:44:

Ieeeeeek!

huh?



Grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
He getsie, het verhaal van Vlindertje vind ik dan weer wel eng, zul je zien dat ik als ongelovige vannacht gestraft word door een boze indiaan
Alle reacties Link kopieren
Documentaires en programma's erover vind ik ook heel ver gezocht, ligt er zo dik bovenop. Maar persoonlijke verhalen vind ik dan weer super interessant.

Helaas hoor ik ze ook over mijn werk (verpleeghuis) dus ben blij dat ik geen nachtdiensten draai haha....
Alle reacties Link kopieren
quote:charliechacha schreef op 17 september 2014 @ 16:29:

Ik vind het altijd heel speciaal om ervaringen te horen van anderen die iets engs/spiritueels hebben meegemaakt op het gebied van geesten e.d.



Dus wat is het engste/vreemdste wat je hebt meegemaakt? @ TO Wat is het engste wat jij hebt meegemaakt?
I'm a goal digger.
Toevallig zit ik afgelopen dagen telkens van die documentaire achtige series te kijken over plekken waar het spookt. Zo lekker overdreven Amerikaans



( en dan stiekem toch een beetje bang zijn hahaha)



Zelf niets meegemaakt overigens
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje1991 schreef op 17 september 2014 @ 16:38:

Toen Uri Geller nog op tv was kon je voor de tv vragen of een overleden dierbare een sijntje kon achterlaten, dit hebben wij gedaan. Eerst gebeurde er niks en ik zei ook nog zo dom, zie je nou wel allemaal nep!! Toen die nacht was het echt raak hoor.. Er werd op mijn slaapkamerdeur getikt op een bepaald deuntje en ook behoorlijk hard. Mijn ex en ik keken elkaar bang aan en zijn dicht tegen elkaar aangekropen onder de dekens. Mijn vader heeft dit trouwens ook gehoord! De volgende ochtend komen wij beneden en zegt mijn moeder, leuk hoor wat jullie hebben gedaan! ik zo huh wat bedoel je? Wij hadden een plank boven de tv (oude breedbeeld tv) met daarop dingetjes en beeldjes. Ook 2 honden beeldjes die we hadden gekregen van mijn stiefopa. Die beeldjes waren van de plank afgevallen en lagen boven op de tv en die was dus mooi beschadigd toen.



Het gekke is dat mijn stiefopa het nog over die beeldjes had toen hij aan de morfine zat. Hij zei toen boos tegen mijn moeder dat ze die beeldjes terug moest geven.



Daarna heb ik nog wel wat dingen mee gemaakt en ben er achter gekomen dat ik ook spiritueel ben. Maar hier begon alles mee.Wat is een sijntje achterlaten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmorgen nog een spook in de spiegel gezien het was een partij eng joh, vooral toen bleek dat ik het zelf was hahahaha sorry hoor maar ik heb even een lol.

Even serieus heb ik een familielid die ervan overtuigd is regelmatig spoken/geesten te zien. Ik vraag hem er niet na verder want ik word er helemaal kriegelig van brrrr.
Alle reacties Link kopieren
een teken achter laten ..quote:Nouschi schreef op 17 september 2014 @ 17:05:

[...]





Wat is een sijntje achterlaten?
Ik zie heel vaak spoken, eigenlijk elke keer als ik hier inlog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 17:09:

Ik zie heel vaak spoken, eigenlijk elke keer als ik hier inlog.Je bent zelf een spook, met je voortdurend veranderende avatar!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 's nachts wel eens wakker geschrokken door een stevige wind (ramen en deuren etc. waren dicht). Ik zat meteen rechtop in m'n bed. Daarna volgde er stank... en toen besefte ik dat dit geen werk van geesten kon zijn, ik keek rechts van me en toen wist ik het: vriendlief moest gewoon even 'luchten'





Nee, zonder dollen. Ik vind documentaires over dit onderwerp altijd leuk om te kijken en heb jaaaaren geleden veel glaasje gedraaid maar verder heb ik zelf geen spannende verhalen meegemaakt.
I'm a goal digger.
Er vliegt hier elke avond een soort kleine vampier rond het huis. Ik vind het echt heel eng en durf alleen nog maar naar buiten met een groot wit laken over me heen. En nou vertelde de buurman laatst dat hij 's avonds ook al eens een spook heeft gezien! Scary!!!
Ik vind deze bidsprinkhaan ofzo wel erg leuk!



Geesten bestaan niet, en verhalen erover zijn dus allemaal nep. Was het maar zo'n feest dat ze wel zouden bestaan, beetje griezelen lijkt me wel leuk!
Ik huurde een kamer en in dat huis was 1 medehuurder die nogal hysterisch was.

Ze had uit een kamer die op dat moment leegstond iemand gitaar horen spelen en later in haar eigen kamer hoorde ze kloppen.

Iemand die er al langer woonde wist te vertellen dat in die leegstaande kamer iemand zelfmoord had gepleegd, iemand die graag gitaar speelde. En dat het verhaal ging dat diegene graag spookte, dus plaagde.

Nou, de hele avond stond iedereen natuurlijk op elkaars muren te kloppen.

Ik ging slapen en mijn buurjongen bleef maar kloppen. Op een gegeven moment vond ik het niet meer leuk dus ging even langs. Buurjongen zijn deur op slot. Grappig, dacht ik, zit die sukkel helemaal in zijn eentje in het donker te kloppen.

Hoe geërgerder ik werd, hoe harder het bonken. Echt zo hard, ook tegen een andere muur en mijn toiletspullen in de wastafel vielen.

Ik dacht ineens: al is het wel die dode jongen is kan hij me toch niks doen. Toen stopte het.

Ik was aan het opruimen en mijn buurjongens klopten weer voor de lol aan. Met hun jassen aan en stinkend naar hasj, waren net met zijn allen naar de coffeeshop geweest
quote:lionlily schreef op 17 september 2014 @ 17:10:

[...]





Je bent zelf een spook, met je voortdurend veranderende avatar!! nou ja zeg
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonfamilie gelooft aan geesten.



Zo heeft mijn schoonzus met een groepje "gelovigen" voor mij geesten aangeroepen die mij moesten sterken in mijn ziekte.



Haar gevraagd op welk tijdstip ze dit hadden gedaan: juist op dat moment hadden mijn man en ik de ergste ruzie ooit. (en we hebben echt nooit ruzie)

Haar vriendelijk verzocht dit nooit meer te doen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf niet te zeggen dat ik geloof in geesten maar ik geloof wel dat er 'iets' is. Dat kan van alles zijn. Ik heb zo mijn ervaringen waarvan ik denk, ' ja,.. verklaar dat maar eens.' Als ik kijk naar een aantal familieleden zijn er mensen die heel nuchter naar dit soort dingen kijken, eerst logica gebruiken en mogelijk......geloven dat...Maar ook mensen die denken ammehoela ik weet dat het bestaat. Zo heb ik een verhaal gehoord van verschillende mensen die hetzelfde beschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven