Entertainment alle pijlers

Barbie in Thailand..

17-09-2014 18:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heimwee.. Heimwee naar Thailand!



Met het nieuwe programma van Barbie dacht ik, ah, leuk, er komen vast mooie beelden voorbij.. Maar helaas, tot nu toe geen prachtige opnames van de natuur, maar een zuur kijkende Priscilla, een zwetende veel te dikke Jake en Barbie, mijn god, wat ziet ze eruit! Zo zonde, die lippen, die cup G terwijl ze au naturel een heel knap meisje was.. Ze is een keer opgemaakt door de Linda en ze was echt prachtig!



Cultuur is aan hen niet besteed dus gaan ze lekker schieten op de schietbaan.. Ron en Cora noemen alle Thais voor het gemak gewoon chinezen en Michael heeft zich ontpopt tot bangerik van de groep, zou mij niks verbazen als hij ooit nog uit de kast komt!



Maar goed, wie kijkt er ook?
Ik heb het nu twee keer met een half oog gezien en volgens mij doen ze het erom. Dat overdrevene maakt zo lekker tv hè.
Alle reacties Link kopieren
Mm, dat wel, zelfs Jake verbaasde zich over het volume van Barbie's lippen!
Alle reacties Link kopieren
Ik schakelde er gister langs, wel knap dat barbie het in die warmte volhoud met een pruik op haar hoofd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het blonde haar piept er ook onder vandaan. In Thailand liep ik zonder make up, hooguit ietwat mascara.. Barbie heeft de hele mik op haar gezicht.. pfftt...



Ron en Cora zijn wel schattig, naief maar lief..
Alle reacties Link kopieren
natuurlijk doen ze het erom, alles voor de kijkcijfers. weten we nog dat barbie een half jaar geleden opeens paranormaal begaafd was, daar horen we ook niks meer over:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel klaar met die mensen, snap werkelijk waar echt niet wat de lol daar nou van is.
quote:grenada schreef op 17 september 2014 @ 18:42:

natuurlijk doen ze het erom, alles voor de kijkcijfers. weten we nog dat barbie een half jaar geleden opeens paranormaal begaafd was, daar horen we ook niks meer over:-)Gister zag ik dat vader snel zijn witte sokken uit moest doen want Barb had gedroomd dat er iemand met witte sokken zou overlijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 17 september 2014 @ 18:47:

[...]





Gister zag ik dat vader snel zijn witte sokken uit moest doen want Barb had gedroomd dat er iemand met witte sokken zou overlijden.



potverdikkie, heeft ze toch voorspellende gaven. ongetwijfeld is er tussen toen en nu ergens op de wereld iemand overleden, met.....

Ik weet wel dat ik nu nooit meer aan haar zal twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, over heimwee gesproken. Ik heb zo´n heimwee naar Jerry Springer
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Barbie terug was met een verhaal over thailand.



Ik ken het programma niet, maar zo te lezen, mis ik ook niets.
Life is short. Eat dessert first.
Dat dacht ik inderdaad ook: leuk beelden van Thailand! Maar helaas... En ik vind ze zo respectloos over het land praten, daar irriteerde ik me zo erg aan, dus ik kijk het maar niet meer ;)
Op grond van de voorstukjes ga ik al niet kijken. Verschrikkelijk, die aso's die zoveel aandacht krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jolie123 schreef op 17 september 2014 @ 19:08:

. En ik vind ze zo respectloos over het land praten, daar irriteerde ik me zo erg aan, dus ik kijk het maar niet meer ;)

Tijdens het zappen wel eens een blik opgevangen van die Barbie.

Ik vind het zo'n verschrikkelijk onaantrekkelijke griet, niet om aan te zien.

Dat ze allemaal te dom om te poepen zijn, wist ik al wel.

Dat ze zonder respect over Thailand en inwoners praten, had ik kunnen vermoeden, dus ik ga het ook nooit echt kijken.

Weg met die lui!

Ze zijn niet grappig, oerdom en ook nog eens spuuglelijk.
Barbie ziet eruit alsof ze op haar gezicht getimmerd is. Of dat Jake erop is gaan zitten ofzo.
Ik ben all for trash tv, maar dit trek ik echt niet. Ook als is het mss enigszins een geacteerde facade, wat een domme domme lui.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 september 2014 @ 18:55:

Trouwens, over heimwee gesproken. Ik heb zo´n heimwee naar Jerry SpringerJa inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 september 2014 @ 18:55:

Trouwens, over heimwee gesproken. Ik heb zo´n heimwee naar Jerry Springer



Ja, ik ook! Wat een fantastisch programma was dat toch. Daar heb ik altijd met veel plezier naar gekeken als tiener. Het kwam altijd 's nachts op SBS6.



Ik vind het programma van Barbie leuk Vind al haar programma's leuk en hoop er dat er nog veel volgen.
quote:grenada schreef op 17 september 2014 @ 18:54:

[...]





potverdikkie, heeft ze toch voorspellende gaven. ongetwijfeld is er tussen toen en nu ergens op de wereld iemand overleden, met.....

Ik weet wel dat ik nu nooit meer aan haar zal twijfelen.
Ik vind het zo sneu, beiden een strafblad en een taakstraf gekregen. Ze kan helemaal niets, maar om maar in de belangstelling te blijven, op tv dus, moet er elke keer iets gekker verzonnen worden en ze gelooft er zelf in. Ze gelooft zelf dat ze helderziend is, dat is zo diep triest. Ze wordt uitgemolken en voor gek gezet.
Alle reacties Link kopieren
Geef mij maar Roy Donders
Alle reacties Link kopieren
Nee, toen ze ging bevallen en zo, dat vond ik nog wel leuke tv. Maar er zit echt geen ontwikkeling in deze mensen. Het blijven zulke domme individuen. Ik pas.
Hier kijken we er ook niet naar, niet leuk om naar te kijken. TV kan ook gewoon soms té dom zijn. En hemel, die Samantha is echt geen knappe meid... (ik zeg dit heel zelden, maar haar uiterlijk is echt niet mooi)
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 17 september 2014 @ 20:28:

Ik vind het zo sneu, beiden een strafblad en een taakstraf gekregen. Ze kan helemaal niets, maar om maar in de belangstelling te blijven, op tv dus, moet er elke keer iets gekker verzonnen worden en ze gelooft er zelf in. Ze gelooft zelf dat ze helderziend is, dat is zo diep triest. Ze wordt uitgemolken en voor gek gezet.

Ze wil het echt zelf hoor!

Als je te dom bent om te poepen en wel een beetje leuk wil leven en graag in de belangstelling staat, heeft ze toch de manier gevonden om dat te bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Als ze geen podium meer krijgt, omdat de mensen niet meer kijken, houdt het vanzelf wel een keer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven