Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gecondoleerd Splinter
Alle reacties Link kopieren
Och Splint toch, je lieve tante overleden. Gecondoleerd.



Slof, fijn om te lezen dat je het zo tof hebt gehad. Nu vol ongeduld wachten tot het december is. Beestjes weer blij om je te zien?



Fant, elitair gedoe en eten gaat niet samen en lijkt me idd niets voor jou. Dit klinkt meer als jij.

En arme man... Ik hoop dat het allemaal meevalt en niet zeer gaat doen met eten.



Ik heb het lekker rustig aan gedaan de afgelopen paar dagen. Vanochtend dus weer niet naar het werk gekund. Nu door een stel idioten die het nodig vonden om een plofkraak te doen op het station. Dus maar weer thuis werken.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 20:15:



Alles met de dieren goed gegaan?Ja, alleen wil ik het nooit weten en das ook de reden dat ik niet naar mijn moeder gebeld heb. Nu blijkt dus dat ze Teun geen enkele keer gezien hebben!!!! Dat wil je toch niet weten als je weg bent? Toen ik gister thuiskwam heb ik gelijk gepraat toen ik de tuin in kwam en jaaaaa wie zat daar vol verwachting? Teun . Ook Bram is niet gespot. Mijn moeder maakte zich op een gegeven moment zorgen en is met de stofzuiger (!! ) het huis rondgegaan en heeft even speciaal onder de bank gestofzuigd en ja hoor, daar kwam Bram onder vandaan gevlogen, dus die was ook nog aanwezig
Bedankt allemaal

Ik weet dat het goed is zo, ze was oud en broos en heel tevreden met het leven dat ze heeft geleid. En zo blij dat alle neven en nichten nog langs zijn geweest. Ze heeft zelf 1 zoon en geen kleinkinderen, maar voor de kinderen van de neven en nichten was ze ook een soort lieve oma. Een paar jaar geleden heeft ze haar 85e verjaardag gevierd en toen was het ook heel druk. Daar genoot ze echt van. De lieverd.

Dus ook al weet ik dat het goed is zo, het voelt verdrietig.
Natuurlijk is het verdrietig ongeacht haar leeftijd! Ik heb zoveel van die oudjes in het ziekenhuis meegemaakt en vond het altijd fijn om iets voor ze te kunnen betekenen.Zo snel tevreden, zo vaak onbegrepen en behandeld alsof ze achterlijk zijn! Bah.Ik heb al op engelse sites gekeken en de kans is groot dat ik iets in een bejaardenhuis ga doen! Mogelijkheden zijn daar zoveel meer, ongeacht opleiding
Mooi SLof, fijn om te weten dat je daar iets goeds kunt gaan doen.



Mijn tante woonde nog thuis, met haar zoon (50+). Ze was een hele zelfstandige en ondernemende vrouw, dus gelukkig niet zoals jij wel eens in het ziekenhuis tegenkwam. Maar die behandeling ken ik ook wel, van in het huis waar mijn schoonmoeder destijds woonde. Zo schrijnend.
Fijn dat ze tot het laatst thuis heeft kunnen wonen en zo zelfstandig geweest is; dat gun je toch iedereen, maar helaas werkt het niet zo.
Dee, ik hoorde het vanochtend op het nieuws ja. Vroeg me al af of jij daar last van had. Ja dus. Je hebt weer een lekkere week hè?
Alle reacties Link kopieren
Ja, het gaat weer fantastisch bij de NS. Gisteren heenweg vertraging en op de terugweg ook. Een dik half uur.
Alle reacties Link kopieren
Ach Splint, wat verdrietig. Juist omdat ze oud was heb je ook veel lieve en mooie herinneringen, momenten en juist die mooie momenten wil je niet missen.



Slof, ja dat duurt idd nog heel lang, maar 't is een leuke man!



Hulplijnen is helaas niet zo goed meer te doen, 4 uur aan de phone zitten en dan nog rapporten typen, is helaas teveel gebleken. Ik heb het daar nog wel moeilijk mee, maar moet me er bij neerleggen.



Man heeft nog nergens last van, is om 8 uur vanochtend geholpen en 't is nu bijna 4 uur en hij voelt nog niks geen pijn. Hij wil vanavond uit eten, nou we zullen wel zien Hij had al maanden kiespijn en is blij dat hij eraf is. Blijkt dat stukjes vijl wel vaker achterblijven, hoort op zich geen probleem te zijn.



Ik zit lekker in de ER, heb vd mannen hier de complete serie (zo'n dikke 300 afleveringen) op mijn apple tv gekregen. Leuk en een gevalletje memory lane
Optimist tot in de kist!
quote:Deedot schreef op 17 september 2014 @ 21:43:

Ja, het gaat weer fantastisch bij de NS.Vorige week toen ik wegging hoorde ik al dingdong toen ik de auto parkeerde en ja hoor, 20 minuten vertraging. Ik had nog een half uur in A., dus ik dacht dat moet lukken. 5 minuten later werd er omgeroepen dat de trein helemaal niet kwam!! Mijn vader is als een gek hierheen gescheurd en heeft mij naar A. gebracht, om er daar achter te komen dat de trein naar Roosendaal 25 minuten vertraging had . Dááág aansluiting naar Brussel, dáááág geboekte Eurostar! Lang leve de NS!
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een ellende met de NS hoewel onze kids nog steeds vinden dat NL'ers niet mogen "zeuren" want in NL heb je tenminste treinen en nog wel een heleboel ook



Vanmiddag naar mijn andere bestuursfunctie werkplek geweest, wow, dat is echt geweldig. Ik voelde me direct al thuis toen ik het enorme gebouw inliep en direct een kattenbak zag staan. Ze hebben er 2 kittens rondlopen, zo schattig. Leuke "baan" ook, heel erg gericht op mensen helpen hun boel op orde te krijgen op een enorm respectvolle manier.



Heb sinds een aantal maanden al een deuk in mijn li. been precies waar de spieren zo zeer doen (kramp vd ms) en nu sinds kort ook in mijn re. been. Dus ms kliniek gebeld, die hadden nog nooit gehoord van deuken in benen dus naar de h.a. Die ziet de deuken en zegt, precies wat ik ook dacht, dat is atrofie door de spiercontracties (eigenlijk zijn mijn bovenbeenspieren constant gespannen) en dus weer naar de ms kliniek terugverwezen, zucht. Heb maar weer ingesproken.
Optimist tot in de kist!
Splint, voor je tantetje.

Balen van de NS en al die vertragingen en gemiste treinen enzo.

Jeutje Fant, weer iets er bij op je lijstje
Alle reacties Link kopieren
ben gisteren voorover gevallen, in de keuken, handige harrie ben ik. heb nu mijn li. hand in een spalk, een gekneusde rib, schaafwond, en ben met mijn been op een metalen rand vd ovenla gevallen precies waar die spier zo verkrampt is, dus nu nog meer deuk, mag ik even gillen?
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
oh ja en weer een blaasontsteking maar het zonnetje schijnt
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat mag.



Hemeltjelief Fant, dat zijn best erge verwondingen. Alles zal je zeer doen denk ik. Voorzichtige
Alle reacties Link kopieren
Och, natuurlijk heb je dat er ook weer bij.
Alle reacties Link kopieren
dank je Dee, ja alles doet even flink zeer, brrr. hopen toch nog eventjes weg te kunnen met de caravan dit weekend. kanoën gaat het niet worden



door de ms val ik sneller, gevoelsstoornissen en balans issues, lekker handig
Optimist tot in de kist!
Zal ik zo een sumoworsterlaarpak voor je meenemen Fant? Val je lekker zacht
Alle reacties Link kopieren
das een heel goed idee
Optimist tot in de kist!
Nou, alle overnachtingen zijn geregeld in Canada. Mits jij me eruit trapt omdat ik me niet kan gedragen



Papieren klaar, tas zo goed als ingepakt, e-reader vol, tablet vol gestopt met spellen voor in het vliegtuig, fotocamera klaar, indische cake klaar, alleen schepsnoep hebben ze in dit deaurp niet dus ik kijk op Schiphol even



Ik had vannacht gedroomd dat ik op Schiphol zat en mijn paspoort was vergeten. En toen ik in mijn backpack keek, was ik ook mijn kleren vergeten in te pakken. Maar ik had wel een zak krieltjes van celavita bij me



Morgen innig afscheid nemen van PM (poezenman) en dan zondag op pad. Inmiddels krijg ik er zin in ipv dat ik er tegen op zie
Alle reacties Link kopieren
vlgs mij gaat het helemaal goed komen 9

(vooral met die Ind. cake )



word gek v een hand typen :(
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilou schreef op 19 september 2014 @ 19:54:

Zal ik zo een sumoworsterlaarpak voor je meenemen Fant? Val je lekker zacht als het maar niet zoiets is

Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
of:

Optimist tot in de kist!
Ach jee Fantje, wat een smak heb je gemaakt! Ik vind eigenlijk wel dat je eventjes rust mag hebben hoor, niet steeds weer iets erbij. Wel fijn dat je kennismaking met het bestuur en de kittens zo goed was. Klinkt als een fijne plek voor jou!



Plou voor de krieltjes. Je kunt maar beter je prioriteiten goed stellen hè.

Stoer dat je er nu ook zin in krijgt. Enne..... jij en PM gaan best goed zo te lezen. Leuk!!



Ik heb 2 stressdagen gehad. Gisteren gehoord dat mijn tante maandag begraven wordt. Alles geregeld op het werk, dat ging vrij soepel. Vervolgens bericht dat de begrafenis naar dinsdag is verplaatst, vanwege gebrek aan pastoor. Moest ik dus opnieuw gaan regelen op het werk en dat was een stuk ingewikkelder. Door heel fijn onverwacht toeval is dat uiteindelijk toch gelukt, maar ik had er inmiddels flink wat stress opzitten.

Vandaag vet in de file gestaan naar BoZ en daardoor te laat begonnen. En omdat mijn hele dag strak vol gepland stond, ben ik de hele dag bezig geweest met inhalen van tijd en achter de feiten aanlopen. Heel vervelend. Uiteindelijk pas om half 7 naar huis. Eerst nog naar kantoor, waar ik mijn agenda had laten liggen. Redelijk bekaf loop ik het gebouw binnen, naar ons deel van het pand. Hoor ik ineens piep - piep - piep. Kut, het alarm! Vergeten eraf te halen. Gelukkig had ik een snelle sprint en was ik net op tijd bij de centrale voordeur om het nog uit te zetten.

Net nog alle informatie voor dinsdag overgedragen aan een freelancer en nu heb ik







Wel een leuk weekend: morgen zou ik de hele middag moeten toeteren (dweilorkest), maar dat gaat niet door omdat we een te klein groepje hebben. Dus lekker niks morgen. En zondag naar Toomler voor Echt gebeurd

Ben heel benieuwd, in de vakantie hebben we de podcasts geluisterd van eerdere Echt Gebeurd afleveringen en dat was superleuk. Misschien ook iets voor jou, voor onderweg, Plou? Luisteren naar verhalen en voorgelezen puberdagboekfragmenten. Had jij daar ook niet ooit iets over op fb gezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven