Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 20:42:

Ja ik ga straks ook dubbeltje kijken! Maar eerst Michael en Samantha



Ik zit eerst NCIS te kijken, twee van dat soort programma's achter elkaar kan ik niet aan hoor



Ik verschuif straks wel ff naar het topic op Entertainment, ik kom altijd niet meer bij van alle commentaren; dat maakt het programma extra leuk!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dat nooit, en een programma en een topic erover volgen. Dat gaat allemaal zo snel en ik kan echt niet multitasken, ik kan echt maar 1 ding tegelijk helaas
Alle reacties Link kopieren
Voor het herfst-gevoel neem ik er een stukje gevulde speculaas bij
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 20:49:

Voor het herfst-gevoel neem ik er een stukje gevulde speculaas bij



Vooral doen, lekker hoor!

(ik heb al een krentebol op vandaag, meer suiker mag ik niet )



Ik moet zeggen dat ik ook meer het forum check en het programma op de achtergrond hoor; de forumcommentaren zijn leuker dan het programma. LOL
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Lekker blue_lagoon! Geniet van je gevulde speculaas, ik heb gister ook een stuk opgesnoept heerlijk hihi
Alle reacties Link kopieren
Oh wat balen zeg, maar krentenbollen zijn ook heel erg lekker!!
Alle reacties Link kopieren
quote:santaclaus5 schreef op 16 september 2014 @ 20:51:

Lekker blue_lagoon! Geniet van je gevulde speculaas, ik heb gister ook een stuk opgesnoept heerlijk hihi Lekker he Ben helemaal blij dat het alweer in de winkels ligt.
Alle reacties Link kopieren
Laatste update van het weer in mijn regio indien de buien donderdag, vrijdag en zaterdag weg blijven zou het 28 a 29 graden kunnen worden komaan zeg hoop echt dat het niet waar is!



Het enige positieve het weerbericht op langere termijn geleidelijk aan gevoelig minder warm met normale temperaturen voor de tijd van het jaar 20gr
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 16 september 2014 @ 21:17:

Laatste update van het weer in mijn regio indien de buien donderdag, vrijdag en zaterdag weg blijven zou het 28 a 29 graden kunnen worden komaan zeg hoop echt dat het niet waar is!



Het enige positieve het weerbericht op langere termijn geleidelijk aan gevoelig minder warm met normale temperaturen voor de tijd van het jaar 20gr



Oh, kimmeke dat is echt heel naar

Ikm oet er werkelijk niet aan denken dat ik dat soort temperaturen weer zou moeten meemaken, yargh!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Het is nog onzeker dus ik kan nog hopen dat er niets van uitkomt
Alle reacties Link kopieren
Nee man! 28 graden komend weekend??? Jakkes! Wat een sof...het enige fijne aan dit weer vind ik dat ik de was nog buiten kan hangen...voor de rest wil ik zsm het herfstgevoel weer terug! Alle ballen op oktober!

Ik wil bv eens lekker kaasfonduen, maar dat is echt niet fijn met 25 graden.....
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
kaasfondue



Wat balen kimmeke1983, het zou gewoon niet meer moeten mogen die absurde temperaturen!
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag mss 17 graden dat zou mooi zijn gaat goede kant op dan
Alle reacties Link kopieren
quote:santaclaus5 schreef op 17 september 2014 @ 20:17:

Dinsdag mss 17 graden dat zou mooi zijn gaat goede kant op dan Het is te hopen
Alle reacties Link kopieren
Het zweet druppelde letterlijk uit mijn haren tijdens het eten. Heb het nu ondanks de ventilator ook nog bloedheet en voor morgen is er een 'zomerdag' voorspeld, aldus dat rot-weerbericht. Bah, bah, bah. Wat een ellende weer.
Alle reacties Link kopieren
Als de anti-wintermensen nu nog durven te klagen begrijp ik het echt niet meer. Wat nou nazomer, het is gewoon ordinair zomer.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 17 september 2014 @ 20:37:

Als de anti-wintermensen nu nog durven te klagen begrijp ik het echt niet meer. Wat nou nazomer, het is gewoon ordinair zomer.Wacht maar tot het echt herfst/winter worden dan zijn ze de zomer alweer vergeten dan komt de bekende zin weer: we hebben amper mooi weer gehad deze zomer
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 17 september 2014 @ 21:14:

[...]





Wacht maar tot het echt herfst/winter worden dan zijn ze de zomer alweer vergeten dan komt de bekende zin weer: we hebben amper mooi weer gehad deze zomer





Nee, hoor, mij hoor je niet klagen. Ik heb genoten van deze zomer, behalve een paar dagen in augustus maar dat neem ik op de koop toe.

En deze dagen zijn een heerlijk cadeautje.

En als we net zo'n zachte winter krijgen als vorig jaar ben ik dit tevreden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:18:



En als we net zo'n zachte winter krijgen als vorig jaar ben ik dit tevreden. Het gaat vriezen dat het kraakt. En een sneeuwdek van 30 centimeter dat maar liefst 3 maand blijft liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brouwer09 schreef op 17 september 2014 @ 21:30:

[...]

Het gaat vriezen dat het kraakt. En een sneeuwdek van 30 centimeter dat maar liefst 3 maand blijft liggen.





Als we weer zo'n nep-winter krijgen als afgelopen jaar geef ik mijn vertrouwen in de winter definitief op.



En dit bizar slechte 'cadeautje' hadden ze van mij mogen houden!!
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 17 september 2014 @ 21:14:

[...]





Wacht maar tot het echt herfst/winter worden dan zijn ze de zomer alweer vergeten dan komt de bekende zin weer: we hebben amper mooi weer gehad deze zomerDat gebeurt vaak in de eerste week dat het fijn wordt voor ons al. Veel is niet genoeg. En dan spreek ik ook voor mezelf hoor, maar dan omgekeerd. Ik vrees dat we ons erbij neer moeten leggen dat Nederland gewoon een subtropisch land boven de Evenaar wordt. Echte winters zullen we niet meer kennen vrees ik. Die misselijke schijt-zon en de aburd hoge temperaturen hebben gewonnen. En voor oktober zie ik het ook bijzonder zwart in, als ik heel eerlijk ben. De eerste helft van september is sowieso al verpest. Dat hebben we al verloren. Sterker nog, tweederde van september als ik de gitzwarte voorspellingen van de komende dagen meereken.
Alle reacties Link kopieren
quote:santaclaus5 schreef op 17 september 2014 @ 20:17:

Dinsdag mss 17 graden dat zou mooi zijn gaat goede kant op dan Eigenlijk gewoon dieptriest, dat we half september blij moeten zijn met 17 graden...
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:18:

En deze dagen zijn een heerlijk cadeautje.

Ik gun het je heus hoor, ook al lijkt dat niet zo als je mijn posts leest. Maar toch ben ik oprecht blij voor je. Maar ik denk dat je met deze uitspraak meer medestanders hebt op het anti-winter topic dan hier
Alle reacties Link kopieren
Ik baal trouwens ook echt dat het nog zo vreselijk vroeg is. Zit hier doordrenkt van het zweet op de bank en zou het liefst gewoon naar bed gaan, heb er helemaal geen zin meer in. Ben nog helemaal niet moe maar heb het gewoon zwaar gehad voor vandaag. Allemaal dankzij dat 'fijne weer'. Sowieso nog een keer douchen voordat ik straks eindelijk naar bed ga want voel me zo ranzig! Het stinken, plakken en zweten gaat vrolijk verder. Heiligschennis dat ik dit zeg natuurlijk want je moet dit natuurlijk wel 'heerlijk' vinden en 'volop genieten'! Bah! De zomer heeft me er gewoon helemaal onder gekregen en nog zoveel pure horror-dagen in het verschiet, te beginnen met morgen...



En het is pas tien uur...
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd dit jaar is de eerste keer in jaren dat ik zo anti zomer ben om de simpele reden omdat er gene winter is geweest daardoor ben ik niet afgekoeld geraakt,geen lange wandelingen in de kou en of sneeuw enz... en de lente (die ik altijd wel fijn vind) was ook al meteen te warm. Vind het gewoon jammer dat zomermensen hun zin hebben gekregen en wintermensen op hun kin hebben kunnen kloppen. Dus deze herfst en winter een echte herfst en winter aub zo is iedereen tevreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven