Mode & Beauty alle pijlers

Ecco schoenen

17-09-2014 20:23 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo:)



Ik heb ecco schoenen gekocht, deze:



http://www.shoerama.nl/da ... KeIqL_u6MACFSXKtAodyiIA2A



Ik heb ze gekocht omdat ik ze wil dragen voor mijn werk (gehandicaptenzorg) waar ik veel moet lopen staan.

Maar ik twijfel nu heel erg of ik ze wel mooi vind, want eigenlijk vind ik ze toch een beetje lomp staan.

Ik wil nu eigenlijk graag shabbies van die korte, maar dat is denk niet zo handig om naar mijn werk aan te doen!?



Ik zou graag willen weten wat jullie vd laarsjes vinden?

En shabbies is dat een goed idee? misschien iemand die er ervaring mee heeft?



Alvast bedankt:)
Waarom zijn Shabbies niet handig? Vind die van Ecco niet zo mooi, beetje ouwelijk?



Shabbies lopen lekker, materiaal is wel wat gevoeliger.
Alle reacties Link kopieren
Ze lijken mij vooral erg warm als je er veel op moet lopen. Verder vind ik ze niet lelijk, en zou ik voor (loop)comfort gaan en niet om 'modieus'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb persoonlijk niet zo heel veel met Ecco maar deze vind ik eigenlijk best stoer en leuk.
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel eens gehoord dat het geen goed voetbed is, en ik heb wel eens last van mn voeten als ik heel de dag heb gelopen.

En er zit geen rits in het model wat ik wil kopen... dus beetje lastig aan te trekken.

Maar idd ik vind de Ecco s ook niet zo mooi, maar dacht meer het zijn wel praktische schoenen.

Ik kan ze gelukkig nog wel terug brengen:p
quote:noralief schreef op 17 september 2014 @ 20:29:

Ik had wel eens gehoord dat het geen goed voetbed is, en ik heb wel eens last van mn voeten als ik heel de dag heb gelopen.

En er zit geen rits in het model wat ik wil kopen... dus beetje lastig aan te trekken.

Maar idd ik vind de Ecco s ook niet zo mooi, maar dacht meer het zijn wel praktische schoenen.

Ik kan ze gelukkig nog wel terug brengen:p



Misschien dan eens kijken naar zooltjes voor in je schoenen? Voordeel van Ecco is wel dat de zool vaak uitneembaar is.



Het merk Aqa heeft Shabby lookalikes, daarvan is de zool ook uitneembaar.



Comfort en modieus kunnen overigens best samen gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een goed plan om comfortabele schoenen aan te schaffen als je veel moet lopen of staan, maar deze vind ik wel erg oncharmant.

Je zou ook eens kunnen denken aan zoiets (Mephisto). Dat is net wat eleganter en dat merk loopt heerlijk.







Maar er zijn nog wel meer merken die goed zitten.

Shabbies zien er leuk uit maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 17 september 2014 @ 20:38:

Ik vind het een geod plan om comfortabele schoenen aan te schaffen als je veel moet lopen of staan, maar deze vind ik wel erg oncharmant.

Je zou ook eens kunnen denken aan zoiets (Mephisto). Dat is net wat eleganter en dat merk loopt heerlijk.



[img]http://www.brekelmans-schoenen.nl/media ... e_3566.jpg[/img]



Maar er zijn nog wel meer merken die goed zitten.

Shabbies zien er leuk uit maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.Dat vind ik persoonlijk oma schoenen. Maar iedere heug zijn meug.
Ik ben 't nog steeds :-)
Haai Wren
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet zo van dikke zolen. Maar verder vind ik de ecco schoenen erg stoer. Ik werk zelf ook in de gehandicaptenzorg en in een verpleeghuis, en merk dat vans mij het beste bevallen.

Ik zou vooral voor comfort gaan!
I've got nothing to do today but smile.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 17 september 2014 @ 20:38:

Ik vind het een geod plan om comfortabele schoenen aan te schaffen als je veel moet lopen of staan, maar deze vind ik wel erg oncharmant.

Je zou ook eens kunnen denken aan zoiets (Mephisto). Dat is net wat eleganter en dat merk loopt heerlijk.



[img]http://www.brekelmans-schoenen.nl/media ... e_3566.jpg[/img]



Maar er zijn nog wel meer merken die goed zitten.

Shabbies zien er leuk uit maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.



Dit vind ik niet echt mooi, en nog ouwelijker dan die ik nu heb.

Maar ik denk wel dat ik ze toch ga terug brengen, en ipv shabbies ga kopen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 september 2014 @ 20:43:

Haai Wren Haai!
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook nog best leuk
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Die v to vind ik beter dan die van merano hoor.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 17 september 2014 @ 20:48:

Die v to vind ik beter dan die van merano hoor.Ik ook, die van Merano vind ik meer iets voor mijn schoonmoeder. Beetje ouwelijk, truttig. Die van TO vind ik nog wel stoer, al had ik liever in een mooie cognac-kleur gezien dan in dat zwart
Alle reacties Link kopieren
quote:Wren schreef op 17 september 2014 @ 20:40:

[...]





Dat vind ik persoonlijk oma schoenen. Maar iedere heug zijn meug.Echt waar??? En die andere vind je wel leuk?
óu sont les neiges d'antan

heb je weleens shabbies gepast? Ik vond ze dus niet lekker zitten.

Ik vind de getoonde schoenen van memphisto of die ecco's zelf niet mooi.

ik hoor goede verhalen van el naturista (in ieder geval leuke kleuren),

ik zou zelf gewoon sneakers dragen, nike dunk air helemaal zwart ofzoiets. Of waarom geen camper? En ik draag zelf schoenen van sanuk s zomers,en die hebben ook laarzen etc.

Ik vind die laatste zelf niet de mooiste schoenen maar ze wegen niks en er zit een goede zool in (teva).

Bij de Albert Cuijp zit een winkel waar ze werkschoenen enzo hebben. Misschien een idee om daar eens te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Haha smaken verschillen!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Sanuk loopt idd ook heerlijk! Daar heb ik een paar zomerschoenen met hawaiï-print van
Alle reacties Link kopieren
@ Mittie: ik heb ook Vans, ze lopen inderdaad heerlijk! Ik loop ook heel veel op mijn werk. Maar nu zijn ze een maand of drie/vier oud en begint het canvas los te laten bij mijn tenen! Herken jij dit? Ik had dit namelijk niet verwacht....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Ecco's typische comfortschoenen. Lelijk en praktisch. Ik zou ze gewoon dragen. Die Merano's correctie: Mephisto's vind ik veel lelijker, want die 'doen nog alsof' ze mooi moeten zijn. Dan is het net alsof het je smaak is, als iemand begrijpt wat ik bedoel.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk. En Ecco loopt meestal fijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak, maar ik vind die ecco's echt leuk, hip en niet lomp! Perfect voor je werk als je veel moet lopen en staan. Ik herken je twijfel wel hoor, ik heb dat ook na elke aankoop :-)
Alle reacties Link kopieren
Wel duur!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 17 september 2014 @ 21:10:

Ik vind die Ecco's typische comfortschoenen. Lelijk en praktisch. Ik zou ze gewoon dragen. Die Merano's vind ik veel lelijker, want die 'doen nog alsof' ze mooi moeten zijn. Dan is het net alsof het je smaak is, als iemand begrijpt wat ik bedoel.



Neuneu, dat zijn geen Merano's maar Mephisto's.



Merano's zijn veul mooier
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven