Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@Draaizon, ik denk dat als er wel contact is jij na een tijdje een voorstel kan doen. Als ze dan weer geen tijd heeft en niet direct een tegenvoorstel doet denk ik dat ze niet genoeg interesse heeft.



@sensotouch, rustig meid :p. Alhoewel de media roept dat alle mannen alleen maar knappe vrouwen willen, is dat best onzin. Wederzijdse interesses, humor en enthousiasme is wat ik het belangrijkste vind en ik deel dat heus wel met anderen.



Hier is het weer helaas terug naar start. Afgelopen weekend een voorstel gedaan voor de tweede date deze week, maar al dagen geen appje. Dus dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet door.

Andere dame waar ik mee appte is ook al een tijdje, na best veel gechat, op radio stilte.



Dus maar weer paiq speeddaten, 22 jarigen die zich aanmelden (ik bijna 31). Is paiq compleet zonder meiden met wat alternatieve interesses?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@viva_ierland : Ja hadden gisteren gewoon contact, toen was ze savonds ook weer aan het werk. Zal er binnenkort eens bellen,vragen hoe het was en of ze komend weekend zin heeft iets af te spreken. Als er geen tegenvoorstel komt, is het dan raar om te vragen of er nog wel interesse is?
Alle reacties Link kopieren
Mijn chatafspraak van vanavond is niet online verschenen...grrrr. Hopelijk heeft ie een goed excuus / meldt ie zich alsnog, we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
@Draaizon: Tja,..kan je niet uit het contact dat je nu hebt al opmaken of ze het nog wel interessant vindt?

Ik vind het zelf altijd wel vervelend als iemand 'haast' lijkt te hebben, soms heb je nou eenmaal even andere dingen aan je hoofd. Kan ik wel op afknappen. Maar aan de andere kant, als je als je het graag wilt weten, kan je gerust vragen of ze komend weekend al plannen heeft. Dan komt het gesprek vast ook snel op of je samen iets kan gaan doen.



Vanavond op Tinder opeens een heleboel aanspraak . Maar had zelf niet echt veel zin om te kletsen, gek is dat.. de paar gesprekjes die ik had waren ook zo nietszeggend.

En heb een man gezien die nu met vakantie is en waar ik te benieuwd naar ben (maar hij is nu 5 dagen niet online geweest). Je kan op Tinder niet iemand blokkeren hè? Ik bedoel: Het kan niet zo zijn dat het lijkt alsof een man lang niet online is geweest, maar je stiekem heeft geblokt?
Alle reacties Link kopieren
@Biseis hoe was je date?
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn gesprekje sloeg helemaal om en dat gaat dus ook echt niets worden.

Soms lijkt iets zo leuk en de volgende dag is dat in één keer weg.



Op welke datingsites zitten jullie?

Ik vind geld uitgeven echt geen probleem maar niet bij 4 verschillende websites dus ik wil graag een goede uitkiezen.



@qian: Nee, volgens mij is het zo dat als je geblokt bent dat diegene ook uit jouw lijst verdwijnt. Dus hij zal wel echt niet online geweest zijn. Als die op vakantie is dan is dat wel logische verklaring voor het niet online zijn toch?



@Snoopy80: Nog iets gehoord van je afspraak?



@Systeemkast: Wat valt voor jou onder alternatieve interesses?? Matched Paiq jou met 22 jarigen dan?
@Senso: welke site past is afhankelijk van hoe jij bent en wat je wil en kwestie van uitproberen. Mijn ervaring:

- E-matching: te serieuze mensen voor mij qua persoonlijkheid en te weinig aanbod. Ken wel veel stellen via die site.

- Lexa: vind ik te onoverzichtelijk en groot percentage lager opgeleiden. Wat overigens totaal geen probleem is, maar niet wat ik zoek

- Relatieplanet: vind ik fijn. Goede mix en genoeg aanbod. En ook redelijk laagdrempelig inschrijven.

- Parship: vind ik te duur. Hoor ik wel goede verhalen over.

- Paiq: vind ik leuke en laagdrempelige site. Maar kost mij te veel tijd om iedere avond te gaan chatten voor een match Ik ben meer verslingerd aan mijn telefoon dus Tinder werkt voor mij.



En dan de apps natuurlijk nog... Okcupid, Badoo, Tinder. Hoef je niet voor te betalen
Alle reacties Link kopieren
quote:

Op welke datingsites zitten jullie?

Ik vind geld uitgeven echt geen probleem maar niet bij 4 verschillende websites dus ik wil graag een goede uitkiezen.



Ik heb op relatieplanet en Lexa gezeten en even op tinder. En heb mijn huidige vriendin ontmoet op pepper. Dus kan die site ook zeker aanraden!



Vind relatieplanet ook erg goed, duidelijk te zien of een member ook betaald lid is en is een overzichtelijke website.
Alle reacties Link kopieren
@sensotouch: nope, niks meer gehoord..terwijl hij gewoon de paiq app heeft dus vrij makkelijk wat kan sturen.Als ik vanavond nog niks gehoord heb knikker ik hem uit mijn contactenlijst.



Ik zit momenteel op Paiq, Twoo en en Badoo. Twoo is echt 3 keer niks, die ga ik ook weer verwijderen. Badoo is heel wisselend, er zitten daar ook vrij veel mannen die wat spannends zoeken.

Van Paiq valt me op dat je eigenlijk altijd wel een vrij hoge matchscore krijgt..mn laatste vijf matches scoorden allemaal minimaal een 8,5.
Alle reacties Link kopieren
@Snoopy80,



Dat van paiq herken ik. Momenteel een chatcontact met een score hoger dan 9. En ze heeft niets met science fiction, films, games, uitgaan, drinken en volgens mij ook nog eens een tikkeltje (vrachtwagen vol) preuts. Okay we zijn redelijk dezelfde lengte en ze ziet er wel okay uit (klinkt lullig, maar er zijn knapperen, ik cirkel ook rond het midden).



Sorry, maar voor mij is een 9+ een, wacht maar in het huwelijksbootje, ze komt er zo aan, geval. Misschien geeft paiq percentage scores?

Ik had haar namelijk als een 6 beoordeeld als match voor mij. Klasse vriendelijke collega, meer niet.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ha, er is weer veel gaande in dating land zie ik. Leuk!



Hier is nog steeds de twijfel gaande. Mijn gevoel kiest voor latter, maar ja, hij heeft t al twee keer uitgemaakt... Dus ik hou zoveel van hem maar twijfel wel of ik daar weer in spring. Down under verteld over latter. Dachtbik dat ie wel hard weg zou rennen. Maar nee. He does not give me up without a fight. Huh? Mannen verbazen me toch. Hoe moeilijker je het maakt hoe harder ze rennen.. Heel vreemd. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast : hoe bedoel je, percentagescores?

@imogen: moeilijk maar je kan ze niet allebei 'hebben'..logisch dat je latter niet meer zomaar blind vertrouwt na alles.



Chatafspraak van gister heb ik niks meer van gehoord, dus uit de lijst geknikkerd. Heb vanavond heel gezellig zitten kletsen met een Belgische man (ik woon in zuid-limburg). Gesprek liep gewoon relaxt, zowel serieuze dingen besproken als gelachen. Ik moet alleen bekennen dat ik even moet wennen aan het idee dat ie een dochtertje heeft (hij heeft co-ouderschap). Heb altijd gezegd dat ik niet een soort surrogaat stiefmoeder wil worden, van de andere kant wil ik niet daardoor 'Mr. Right' mislopen..we chatten iig morgen verder .
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 16 september 2014 @ 23:16:

Hoe moeilijker je het maakt hoe harder ze rennen.. Heel vreemd. Waarom?



Dit heb ik een beetje losgelaten. Krijg er een beetje een prinsessen vibe van. Heb in het verleden veel achter iemand aan zitten rennen die me aan het lijntje hield.



@Snoopy, met percentage bedoel ik dat een score van 9.1 betekend dat het een 9.1% match is



Momenteel heb ik geen lijntjes en ben dus weer aan het verder paiqen/tinderen. Paiq blijft me verbazen, ik kom zowat steeds dezelfde soort dame tegen (weinig humor, korte antwoorden, zakelijke vragen, weinig wederzijdse interesse, lange stiltes etc.)

Misschien is het een tijdstip, is er een soort spits wanneer er ook wat andere soort meiden online zijn?



Is Badoo wat qua site? Ik heb gehoord dat daar wat minder saaie mensen op zitten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een succes verhaal! Ik heb mijn grote liefde ontmoet op Badoo! Zat destijds ziek thuis en uit verveling een beetje de mannen op Badoo te checken. Toen ik zijn profiel langs zag komen dacht ik laat ik de stoute schoenen eens aantrekken en hem een berichtje sturen. Hij bleek 1 straat verderop te wonen! Na wat gechat en ge-app hebben we een paar dagen later wat afgesproken. Super spannend!



Het is nu al weer bijna twee jaar geleden sinds onze eerste date en we wonen ruim een half jaar samen!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik zit zelf momenteel alleen nog op Tinder. Ben niet echt op zoek maar was eerder nieuwsgierig. Vind het wel iets hebben. Alleen merk ik dat Tinder toch vaak voor veel mannen meer is om een sexdate te scoren. Iets waar ik helemaal in voor ben.



Op welke sites zitten jullie allemaal?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@susteemkast, dat begrijp ik helemaal. Er zijn er idd die hard to get spelen.. Net doen of er ook een andere interessant is.. Zo zit ik niet in elkaar. Dit is gewoon echt zo. Ik wil best graag als een prinses behandeld worden maar ik zal me niet snel als een gedragen.



Sterker nog, toen ik aan het begin van mijn daten in juni/juli met twee tegelijk aan het daten was heb ik daar juist heel hard mn mond over gehouden. Zou voor mij nl echt n afknapper zijn als ik er een in het rijtje was...
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 17 september 2014 @ 09:21:

Paiq blijft me verbazen, ik kom zowat steeds dezelfde soort dame tegen (weinig humor, korte antwoorden, zakelijke vragen, weinig wederzijdse interesse, lange stiltes etc.)

Misschien is het een tijdstip, is er een soort spits wanneer er ook wat andere soort meiden online zijn?

Ik ben zelf snel met Paiq gestopt, had echt het idee dat -misschien iets verkeerd ingevuld in de vragenlijst- de matches totaal niet klopten. Kwam op bekakte zakelijke mannen uit, niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 16 september 2014 @ 23:16:

Ha, er is weer veel gaande in dating land zie ik. Leuk!



Hier is nog steeds de twijfel gaande. Mijn gevoel kiest voor latter, maar ja, hij heeft t al twee keer uitgemaakt... Dus ik hou zoveel van hem maar twijfel wel of ik daar weer in spring. Down under verteld over latter. Dachtbik dat ie wel hard weg zou rennen. Maar nee. He does not give me up without a fight. Huh? Mannen verbazen me toch. Hoe moeilijker je het maakt hoe harder ze rennen.. Heel vreemd. Waarom?

Wat een schatje, die Downunderman!

(al staat lief niet altijd gelijk aan aantrekkelijk, I know)

Oef, als je latter het al 2x heeft uitgemaakt, dan gun ik je een man die ècht voor je kiest...mannen kun je niet veranderen hè.

Maar kan me echt voorstellen hoe lastig het is als je van hem houd!



Ik heb vorige week met mijn ex gebeld (na `n half jaar weer), vroeg hij ook of we zouden afspreken. Twijfel heel erg of ik dat wel moet doen.. ga dan ook weer snel hopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 16 september 2014 @ 15:28:

@Senso: welke site past is afhankelijk van hoe jij bent en wat je wil en kwestie van uitproberen. Mijn ervaring:

- E-matching: te serieuze mensen voor mij qua persoonlijkheid en te weinig aanbod. Ken wel veel stellen via die site.

- Lexa: vind ik te onoverzichtelijk en groot percentage lager opgeleiden. Wat overigens totaal geen probleem is, maar niet wat ik zoek

- Relatieplanet: vind ik fijn. Goede mix en genoeg aanbod. En ook redelijk laagdrempelig inschrijven.

- Parship: vind ik te duur. Hoor ik wel goede verhalen over.

- Paiq: vind ik leuke en laagdrempelige site. Maar kost mij te veel tijd om iedere avond te gaan chatten voor een match Ik ben meer verslingerd aan mijn telefoon dus Tinder werkt voor mij.



En dan de apps natuurlijk nog... Okcupid, Badoo, Tinder. Hoef je niet voor te betalen

Leuk overzichtje



- Ik heb via e-matching 2 leuke dates gehad, maar had daarna geen zin meer...

- Lexa heb ik me eens aangemeld, maar vond het stom dat ze deden alsof het gratis was, maar je dan niks kan.

- Nu Tinder aan het uitproberen... omdat ik iets laagdrempeligs wilde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 17 september 2014 @ 14:12:

[...]



Ik ben zelf snel met Paiq gestopt, had echt het idee dat -misschien iets verkeerd ingevuld in de vragenlijst- de matches totaal niet klopten. Kwam op bekakte zakelijke mannen uit, niet mijn type.



Haha, dan zit ik daar dus goed verkeerd tussen. Tinder vind ik leuker, ik heb een raar stukje profieltekst en ze zien mijn foto. Als er dan een match is dan zit het een stuk minder scheef dan bij paiq.



Badoo ga ik maar eens proberen, heb het idee dat de vrouw-man ratio bij lexa erg dwars staat.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ senso, hey! Leuk dat jij weer terug bent!



Ik heb okcupid nog niet zien langskomen. Ben ik voornamelijk actief op nu (en vraag mij af waarom ik mijn RP abbo heb laten verlengen en er opeens niets leuks meer langskomt). Stiekem misschien ook iets voor systeemkast omdat ik daar ook vrouwelijke science-fiction nerds tegenkom.



@ imogen, competitie doet soms rare dingen met mensen. Ik heb in mijn studententijd eens mogen meemaken hoe een gast twee vriendinnen tegelijk had en beide dames liepen zich de sloffen uit hun lijf om te bewijzen dat zij de vriendin waren en de ander de slet die het verpestte. Duurde drie maanden voor de verstandigste wakker werd...



Niet dat jij nu in een zelfde situatie zit, want jij klinkt eerder alsof je er snel wil uitkomen.



Ik heb morgen een tweede date met die leuke dame. Ik merk echter wel dat er sprake is van stilte opeens, dus ik wordt paranoïde. Ik zie wel...
Lekker dan... heb ik eindelijk (na een halfjaar) weer eens een date gepland met iemand, gooit mijn werk roet in het eten. Het lullige is dat ik hem geen bericht kan sturen (want gratis lid) en ik ook zijn nummer niet heb. Geen idee dus hoe ik die date nu nog moet gaan afzeggen...
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lastig Rasa, voordat ik met iemand afspreek wissel ik meestal wel telefoonnummers uit. Of het is een site met app die altijd open staat.



Hoezo na een half jaar? Ik dacht dat dames 50 mails per dag kregen
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 17 september 2014 @ 22:32:

Klinkt lastig Rasa, voordat ik met iemand afspreek wissel ik meestal wel telefoonnummers uit. Of het is een site met app die altijd open staat.



Hoezo na een half jaar? Ik dacht dat dames 50 mails per dag kregen



Nou als rasa dezelfde profile pic op de dating site heeft staan dan snap ik dat wel....



Nee zonder gekheid. Als ikzover ben dat ik afspreek dan heb ik wel een mogelijkheid tot communicatie.
@Rasa: dicht bij jou in de buurt afgesproken? In dat geval kun je misschien nog even langs gaan voor een kop koffie en dan weer weg? En anders maar gewoon afwachten totdat hij iets stuurt, maar kans bestaat dat ie denkt dat je dan volledig afgehaakt bent. Idd, ik zorg ook altijd dat ik iets van communicatie mogelijkheden heb als ik afspreek.



@Sybreed: ja okcupid gaf ik heel kort aan, leuke site! Ik gebruik alleen de app overigens. Werkt voor mij wel moet ik zeggen. Vind het ook vooral makkelijk dat je heel fijn dat je afhankelijk van je bui en wat je zoekt, alles heel makkelijk weer aanpast. En die match scores kloppen in mijn ervaring echt! Ook wel fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven