UITGEREKEND TUSSEN HALF MEI EN EIND MEI 2015

09-09-2014 18:45 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangere dames die uitgerekend zijn tussen half mei en eind mei 2015.



Iedereen mag meeschrijven, maar de tabel is vol.



Voor aanpassingen:

Gebruikersnaam: uitgerekendmei2015

Wachtwoord:



NAAMLEEFTIJD# KINDJEVOLGENDE ECHODÉ DATUMstein272enog niet gepland10 mei Nina211e29-910 meiPoziomka29 3e 10 november 6 mei Isabella_251e22 oktober12 meimorgeniserweereendag372enog onbekend12 mei Lila15301e18 nov13 mei Millca261e20 weken echo 02-0114 mei Pillow271e22 sept14 meidreambig251enog niet gepland15 meiRoosjes251e 17 september 15 mei Jessica342e3 oktrond 15 meisproetje84301e1e echo: 8 okt.

2e echo: 6 nov. 16 mei nanase291e?16 meiIngie-Ing301e1 okt, termijn 22 okt, 5 nov nekplooi, 29 dec 20 weken17 mei Poekie90241e1e echo 27-09

2e echo 20-10

Intake 27-1017 Mei Lientje87261e14 okt. intake vk rond 17 meimadelief08261e1e echo: 25-9, 2e echo: 10-10, 10-10 intake vk19 meiLilli26271e08-1123 mei EvaViva321e10 november: 11-weken echo30 meiVGM342e 7 november 12 weken echo 24 mei Leoni362e9 oktober27 mei rpr88261enog niet bekend30 meiSmurfin76381enog niet bekend30 MeiReske322eNog niet bekend31 mei
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: Ww verwijderd
1.28% gewijzigd
He, nee. Bloedtest is afgenomen op 28ste dag cyclus, en dan is dat een waarde binnen de normen, ook al is het laag. Duimen en bidden dan maar!
sterkte, Anoniem...



Ik wil je niet van streek maken maar ik las paar dagen terug hoe de stijging van je HG moet zijn en ik las dat als je nét zwanger bent deze rond de 30 hoort te zijn.



Ik hoop dat ik het mis heb en het alsnog goed blijkt te gaan! Ik weet hoe het is.
Ik had het gelukkig tóch verkeerd gelezen. HCG moet minimaal 3 zijn!



Dit is de tabel



http://mens-en-gezondheid ... 76-hcg-waarden-tabel.html
Ja, ik had de tabel ook gezien. Plus, mijn NOD is (waarschijnlijk) nog niet geweest, ook al is dat niet geheel zeker. We zullen zien...bedankt VGM en Poekie!
Alle reacties Link kopieren
@Anoniem, veel sterkte en ik duim met je mee dat het toch goed gaat! Ik hoop ook dat je wel iemand hebt waar je naar toe kan gaan nu je vriend er niet is en in het geval dat het fout gaat. Dikke knuffel van mij in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
@ anoniem Maar als je 10 hebt en je hcg moet 3 zijn zit je toch nog wel goed zeker als je nog voor je NoD zit? Ik ga sowieso duimen!!



Hier bijna helemaal geen klachten meer slaap zelfs gewoon door.. Alleen mn borsten zijn nog super groot en gevoelig! Pff als je van alles voel maak jeje druk maar als je niks voelt maak jeje ook druk haha.. Afwachten maar volgende week zaterdag eerste echo echt spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Wat leuk zo'n forum! Mag ik ook mee schrijven? Ik ben nu als het goed is 6 weken zwanger (had na het stoppen van de pil een hele onregelmatige cyclus, dus weet het niet zeker, kan ook 7 weken zijn).

Word ons eerste kindje! 29 september de eerste echo, ben heeeel nieuwsgierig! Geniet er allemaal van he!
Alle reacties Link kopieren
@ anoniem: Ik kan me voorstellen dat dit heel spannend is. Sterkte en hopelijk komt alles goed!



@ vergeetmenietje: Kun je misschien ook met je leidinggevende het erover hebben als je merkt dat je collega's 'vervelend' gaan doen als je iets minder werkt? Dan nog kan ik me voorstellen dat het een erg vervelende situatie is, want je wilt gewoon een goede band met je collega's.



Ik ben trouwens jaloers op jullie vroege afspraken bij de verloskundige. Bij die van mij is de eerste echo en afspraak pas bij 10 weken, dus ik moet nog even.



@ allen: hebben jullie ook al last vande gevolgen van vermoeidheid: dat je werkelijk waar alles wat je vasthoudt, laat vallen of dat je dingen vergeet enz.? Ik heb echt een rampenweek achter de rug. Na drie uur 's middags gaat echt alles mis. Ik ben moe, kan niets onhouden en al behoorlijk wat dingetjes zijn nu gesneuveld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook echt ontzettend moe Isabella, ik had het vooraf wel gehoord maar niet zo verwacht. Inderdaad vanaf een uur of 3 zou ik zo achter mijn bureau kunnen gaan slapen. Terugreis in de auto naar huis moet ik echt zorgen dat ik op blijf letten!



Verder sinds gisteren misselijk. Kleine beetjes eten helpt wel, maar is niet altijd praktisch. En soms bedenk ik pas dat ik iets moet eten als de misselijkheid er al is.



Ik mag ook al de 26e echo. Ik ben echt zo benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik meld me ook weer even, maar voorlopig voor de laatste keer.

Zelfde verhaal als vorige x. Weinig te zien (ook geen hartje) en groei loopt achter.

Over een week nieuwe echo. We zullen dus weer moeten afwachten maar heb eigelijk geen hoop.. Ti's klote.. Moeten het allemaal even verwerken, Pff wat een ellende!



@anoniem, Sterkte!! Wat ontzettend naar!



@andere meiden, fijne zwangerschap gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Balalaika! Succes met wachten en verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Mayolijn!



Oh en Anoniem, ik lees nu dat t nog niet zeker is. Ondanks dat toch kut die onzekerheid.. Take care!
Ik heb nog maar weinig last van kwaaltjes, maar ik ben ook nog maar 4,5 week zwanger. Ik weet van mijn 1e dat het met circa 6 weken begon. En hoe!



Dus ik geniet er nog maar even extra van dat ik mij nu nog goed voel

Ik moet volgend weekend 3 nachtdiensten draaien, ook heb ik een aantal avonddiensten tot 23.30 uur. Daar zie ik wel tegenop.
Alle reacties Link kopieren
@ isabella mijn vk wilde ook pas een afspraak maken met 10 weken (20oktober) dus heb bij een pretecho kliniek een afspraak gemaakt voor 7 weken (27sept) kon ook niet zolang wachten haha

Ik ven gelukkig nog niet vermoeid ofso begin ook pas om 12 uur met werken tot 8 of 9 uur ben sowieso een avond mens dus dat is wel gunstig voor mij.



@balalaika pff dat meen je niet heel veel sterkte wn suc6 met wachten!



Hier weinig kwaaltjes wel stevige gevoelige borsten nog en savonds als ik op de bank zit wat krampjes verder nog niks.. Dat maakt ook wel onzeker hoor😒
Alle reacties Link kopieren
Lees al even mee.maar hey lukt me niet mijn gegevens in de tabel te zetten. Uitgerekende datum 15 mei. Echo hoorde ik vandaag is pas 24 okt.

ben moe.last van onderrug en misselijk in avond.

Vind het lastig om te beslissen wanneer ik het wie vertel. Vriend moet het als eerste aan zijn dochter vertellen persoonlijk.ze woont in het buitenland en hij gaat rond 10 okt pas naar haar toe. Lastig om tot die tijd het niet tegen zus of ouders te kunnen vertellen
Lieve iedereen, het heeft niet mogen zijn. HCG was zo laag omdat het aan het mislopen was, en het is dan ook misgegaan.



Oprecht heel veel succes aan jullie allen hier. Doe dat supergoed, en ik hoop dat jullie in mei allemaal een wolk van een baby in jullie armen mogen houden.



@Balalaika, heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
@balalaika en anoniem heel veel sterkte! Verschrikkelijk nieuws



Ik reageer vanavond weer even op de rest, vind het lastig via m'n telefoon en ik zit zo weinig achter de computer...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf ook even in de lijst gezet! Ik ben, volgens eigen berekening, rond 23 mei uitgerekend. Wat hebben veel vroeg een afspraak voor een echo! Ik mag pas 20 oktober, rond week 9/10 naar de verloskundige en als ik 9 weken en 6 dagen ben heb ik een afspraak voor een echo. Kan niet wachten!! Na die echo ga ik het ook pas vertellen aan een aantal mensen.



Heb overigens weinig klachten, wel vaak zeurende onderbuik en af en toe klein beetje misselijk. Verwacht dat er nog wel een en ander aankomt!
Alle reacties Link kopieren
@ anoniem heel veel sterkte



@ mol welkom ^^ kun je het je zus en ouders niet gewoon vertellen? Die staan toch dicht bij jou... Of hebben jullie het er al over gehad dat zijn dochter het als eerst moet horen??

Wij hebben het aan de ouders broers zussen verteld en een aantal vrienden.. Het is nog wel vroeg natuurlijk maar dit zijn wel de mensen naar wie ik toe zou gaan voor steun mocht het niet goed lopen.. Dat is wat wij in overweging namen..



@millca rustig aan^^ lekker reageren wanneer jij wil/kan we lezen het vanzelf wel hihi



@lilli ook welkom ^^ ik heb ook weinig kwaaltjes hoor dus ben bang dat week 7/8 het 3 keer zo hard komt haha





Afgelopen nacht weer een drama nacht gehad 4 keet wakker geworden eten drinken geterroriseerd door een mug pff wat erg haha verder weinig kwaaltjes



Even een vraagje wachten jullie echt tot 13 weken met het vertellen aan de rest van de familie? Wij he ben namelijk volgende week zaterdag een vroege echo en manlief had zoiets als we wen hartje kunnen zien dan kunnen we het de families wel vertellen.. Maar ik twijfel wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
@Balalaika en anoniem: wat vervelend voor jullie! Heel veel sterkte nu!



@Poekie: dank je! Ik ben van plan het te vertellen na de eerste echo van 10 weken aan een selectief groepje en als ik het hartje heb horen kloppen aan de rest. Maar begrijp wel dat mensen het eerder willen vertellen hoor! Ik ben zelf alleen altijd een beetje onzeker en bang dat het niet goed gaat, dus neem liever het zekere voor het onzekere. Wel spannend zo'n pretecho!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem, wat ontzettend naar zeg!

Balalaika, wat een onzekerheid...Heftig hoor!



Wat betreft het vertellen, ik denk dat wij het vertellen als we de eerste echo gehad hebben..Nog ruim drie weken wachten dus...Maar dat kan zo nog veranderen... De vorige keer hebben we het de ouders rond zeven weken verteld...toen kon ik niet meer wachten...
He meiden,



Ik wil ook graag met jullie meeschrijven.

Ik ben er eergisteren positief getest van onze 2de kindje. De eerst is nu bijna 9 maanden oud. Aangezien het bij de eerst meer dan 3 jaar heeft geduurd(waar we ook nog 3 mk krijgen) en uiteindelijk met behulp van IVF is geboren. De kans op dat het natuurlijk lukte ook erg klein was zijn we bij nummer 2 gelijk naar het zkh gestapt. We hadden verwacht dat we niet gelijk konden beginnen en dat het ook niet de eerst poging raak zou zijn wat bleek beide waren niet waar. Nu krijgen we 2 kinderen kort op elkaar wat wij ook niet erg vinden.



Omdat ik zwanger ben geworden via IVF heb ik de eerst echo met 7 weken op 9 okt, daarna is even de vraag of ik naar de verloskundige ga of in het zkh blijf lopen aangezien mijn vorige zwangerschap wel wat problemen heeft gekend.



Ik wil dus graag met jullie mee schrijven. Mijn uitgerekend datum is mijn verjaardag 27 mei. Ik ben nu nog met vakantie en ik kom donderdag terug en dan zal ik hier wat meer zijn.



Zwanger zijn is voor mij trouwens geen pretje, maar het het er graag voor over. Ik was de vorige zwangerschap namelijk op 6 weken na continue misselijkheid. Daarnaast heb ik de vorige zwangerschap vanaf 26 weken plat moeten liggen ivm vroege weeën. Ik hoop dat deze a blijft zitten en b ook geen neiging heeft om er eerder uit te komen.
Poekie wij hebben het onze ouders en broer en zus gelijk vertelt. De rest moet wachten tot 12 weken als ik het tot die tijd met mijn misselijkheid kan verbergen. Dit laatste is ook de rede dat de andere het weten. Als ik het niet gezegd zo hebben zouden ze het denken. Anders hadden we het met 7 weken na de echo gezegd
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden.

Eindelijk even de tijd om wat te berichten. Hele week gewerkt en savonds te moe om achter computer te kruipen.



Meiden die een MK hebben: klote! Sterkte met de situatie. JE weet dat het mogelijk is maar wat doet het toch zeer.



Ik heb het van de week op het werk verteld. Was op het werk weer zo beroerd dat ik even geen andere oplossing zag. Maar ze reageerden allemaal superlief. Ook manager was erg meelevend, zei zelfs letterlijk dat ze vond dat vrouwen de eerste 12 weken ook recht op verlof moeten hebben. ;)



Langzaam aan komen er steeds meer mensen het te weten. Mocht het wel nog fout gaan kan ik de steun goed gebruiken.

Ik voel me zowaar weer wat beterder. De heftige vermoeidheid is weg en de extreme misselijkheid ook. Ik slaap gemiddeld 10 a 11 uur in de nacht (wel eruit om te plassen etc.), sport nog niet en doe geen zware klusjes in huis. Merk gewoon dat dat goed gaat.



Ik heb 13 oktober echo en afspraak bij gyn. Dan kan onze oudste niet mee dus zijn bezig met een afspraak voor aankomende week voor een vroege echo. Dan kan ons zoontje ook de baby kijken.
Alle reacties Link kopieren
oja, dinsdag heb ik trouwens de intake voor MvM.

Dus wordt een 'babyweek'



En over kinderwagens: ga naar een grote babywinkel en probeer wat wagens uit. Hoe hoog is de wagen, hoe gemakkelijk inklapbaar, hoe zwaar etc.

Wij hebben ook een miskoop gedaan bij de oudste. Hadden na een half jaar een ander gekocht. Hebben nu een recaro, erg licht, handig in te klappen, past zeer gemakkelijk in de auto.



Verder hoeven wij niet zoveel te doen voor de babykamer. 1 muurtje moet opnieuw behangen worden, hebben een idee wat we willen. Bedje en commode hebben we al van de oudste. Hebben ook zijn 'oude' kledingkast nog maar willen eigenlijk een andere kast. Maar dat doen we misschien pas als de kleine geboren is. Er is een kast en daar gaat het om.

Baby's zien echt niet of het matcht en of het nieuw is. Die willen veiligheid, geborgenheid en liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven