Broeken met kapotte knieën. Wat tegen doen?

17-09-2014 11:03 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon loopt sinds een paar weken maar geeft buiten nog de voorkeur aan kruipen. En ik word gek van de kapotte broeken! Had al van die kniepatches gekocht bij H&M en die erop gestreken maar die lieten binnen mum van tijd weer los. Toen erop genaaid maar nu vallen de gaten ernaast in.



Iemand tips? Kniebeschermers ofzo?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook opstrijk vlieseline kopen en stukken spijkerstof van oude broeken eroverheen strijken. Als het niet met de naaimachine kan dan is met de hand een optie? Duurt wat langer maar dan blijft het wel vast zitten
Alle reacties Link kopieren
ik draag tegenwoordig strech spijkerbroeken

door mijn werk ben ik veel op mijn knieen bezig en dan gingen de knieen ook snel stuk

gelukkig zijn er nu ook herenmaten in strech uitvoering
Mijn zoontje is al wat ouder. Maar ik laat het. Gaten in de broeken zijn in, word zelfs voor betaald in de winkels

Mocht het nou zo zijn dat het gat te groot/erg is geworden, dan leg ik de broek apart. Past hij hem van de zomer nog, dan knip ik de broek kort. Scheelt weer een korte broek kopen.



En inderdaad, oude broeken voor buitenspelen.4
Alle reacties Link kopieren
Bij ons op het kdv gebruiken ze voor de kruipende kindjes buiten iets soortgelijks als dit: http://www.baby-walz.nl/B ... e_3&emcs2=na&emcs3=235585



Ideaal! Kleding wordt dan ook bijna niet vies, en de jongste kunnen lekker heel de tuin door kruipen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat zoon nog kruipt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon praktisch zijn en het kind meteen de vloer laten dweilen.





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Broeken met gaten en scheuren in zijn toch hip ?



Ik zou ofwel een voorraad Primark-broeken inslaan (of Zeeman ofzo).

Ofwel je erbij neerleggen dat het de volgende 10 jaar niet anders is.



Koop een paar "betere broeken" voor een feestje bij oma en hou die apart.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal hip inderdaad, je koopt bijna alleen nog maar broeken met gaten erin. Dus uitbuiten en het gat van naad tot naad doorscheuren. (okee, dat klinkt een beetje gek )

En inderdaad, als je met een naaimachine een knielap wilt naaien, dan moet je een zijnaad eerst losmaken, dan naaien en dan de zijnaad weer vastnaaien. Anders past het echt niet onder je machine.
Alle reacties Link kopieren
Thuis en op de opvang lekker joggingbroeken laten dragen die glijden goed over laminaat/zeil/gietvloer , gewoon van die dikke goedkopere van de Zeeman. En de goede broeken als je op pad gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven