Zwanger! Van wie?

17-09-2014 19:05 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, maar wil jullie even een vraag voorleggen. Op dit moment ben ik 16,5 week zwanger, en heb ik vorige week aan mijn man opgebiecht dat ik iemand gepijpt heb. Dit was 4 dagen voor mijn eisprong (tenminste, ik was 4 dagen later uitgerekend dan ik zelf berekend had, dus dan ga ik er vanuit dat mijn eisprong wat later was). Maargoed, manlief heeft het redelijk goed opgepakt, maar wilde wel weten of dit kind echt van hem is. Het is namelijk zo dat mijn 'slippertje' mij ook gevingerd heeft en ik weet niet of er voorvocht aan zijn handen heeft gezeten. Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik niet, sperma was er sowieso niet. Manlief wil een test laten doen, maar hoe groot is de kans dat hij niet de vader is?
Alle reacties Link kopieren
moet je in deze situatie een kind groot brengen,?zonder nog enige vertrouwen,
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk denk ik dat het dna van de vader weinig uitmaakt..dat van de moeder is dusdanig corrupt dat er weinig soeps uit kan voortkomen..
Ben je al wat wijzer TO?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch in godesnaam gebeurd met de seksuele voorlichting op scholen.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 17 september 2014 @ 19:21:

Laten we hopen dat het een schijnzwangerschap is en er geen kind zulke ouders krijgt.Ouders? In dit geval 'moeder'. Manlief staat hier buiten.
Wahahaha ik wilde serieus dit topic lezen en zie dan jullie antwoorden. Geniaal!

Weet niemand dan dat het ook uitmaakt op welke manier je die bewuste avond je kont geveegd hebt? En of je een 'behaarde poes' van onderen hebt hangen of een kale perzik?



Jemig de pemig TO, niet opgelet bij bio? Dit had je zelf ook kunnen weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:48:

[...]





Maar ze is toch zwanger, dan kan het ei niet geklutst zijn? Of kun je met een geklutst ei ook zwanger worden?





Och hemel



Heb ik wéer maar het halve topic gelezen met een gekleurde bril? Excuus



Ik zeg: banaan op je hoofd TO

Kan niet anders
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde serieus reageren. Maar doe ik maar even niet :'-)
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Wren schreef op 17 september 2014 @ 20:26:

Ik wilde serieus reageren. Maar doe ik maar even niet :'-)Wel doen hoor, voor het broodnodige evenwicht
Trouwens sperma blijft ook nog even in leven. Omdat je twijfelt heb je dus rond deze tijd ook met je man seks gehad. Wellicht een tweeling? Een van man en de ander van pijpavontuurvingerfiguur? Dan is t geen een-of twee eiige maar een klutseiige tweeling. Dat gebeurt ook weleens.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we vast namen gaan bedenken?

Lars, Harald, Mette Marit of Ingrid?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 17 september 2014 @ 20:09:

Wat is er toch in godesnaam gebeurd met de seksuele voorlichting op scholen..... Ja moet je nagaan, zelfs wij hele oudere vrouwen die allang niet meer vruchtbaar zijn kregen betere voorlichting.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ook voor dombo's verkopen ze bij de Etos nog steeds voorbehoedsmiddelen. Het lijkt wel of half Nederland de afgelopen week maar wat rond wipt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom klik ik dit soort topics ook open.
quote:labradokus schreef op 17 september 2014 @ 21:00:

Ook voor dombo's verkopen ze bij de Etos nog steeds voorbehoedsmiddelen. Het lijkt wel of half Nederland de afgelopen week maar wat rond wipt.



Welnee een condoom is toch als je geen natte plak zooi in je nest wilt? Je wordt er dwars doorheen zwanger van hoor. Net als de pil, die is alleen maar zodat je zelf je cyclus kunt beheersen, niet tegen conceptie.



Serieus, ik had eens iemand in de klas en die was zwanger geworden van een spermavlek in bed. Hele abortus alles erop en eraan. Gaat er heftig aan toe. Vandaar ook de bewezen onbevlekte zwangerschap van Heilige Maagd Maria.
Alle reacties Link kopieren
De reacties! Ik heb er hard om gelachen!

En idd. Biologie geskipt? Samen met die onwetende vent van je?

Arm kind dat je nu krijgt. Echt. Omg
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 17 september 2014 @ 19:35:

Er zijn een aantal zaken die van belang zijn voordat je definitief uitsluitsel kan geven over wie is de vader.



Uit welke richting kwam de wind op de betreffende avondWat had die dag en de 7 dagen daarvoorafgaande gegeten. (het ene voedsel is zaaddodender dan het andere natuurlijk)Welke zeep heb je die dagen gebruikt. Ook heel erg van belangWelke maanstand was er die dag?Hoe laat ging de zon onder?Wat zei je horoscoop in de Telegraaf die dagom niet te vergeten hoeverre de luchtvervuiling in jouw regio onvruchtbaarheid veroorzaak of juist verhoogde vruchtbaar heeft geeftEr zijn zoveel factoren die meespelen, ik zou de vaderschapstest afwachten. Mijn glazen bol is even mistig. Sorry
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 17 september 2014 @ 21:00:

Waarom klik ik dit soort topics ook open.Niet leuk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven