BDSM spel met dame van de wijkverpleging .

17-09-2014 05:33 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
?
anoniem_107146 wijzigde dit bericht op 17-09-2014 08:46
Reden: word niet serieus genomen .
% gewijzigd
quote:mevrouweland schreef op 17 september 2014 @ 08:15:

[...]





Ik ben verpleegkundige en heb dit nog nooit meegemaakt en als het al gebeurd en iemand komt erachter ben je je BIG registratie kwijt en kom je niet meer aan de bak!



+1



Ik ben ook verpleegkundige. Walgelijk dit soort verhalen.
Haal je maar niets in je hoofd. Wat ze zei is namelijk zo: ál die ouwe rukkers mannen die gewassen moeten worden krijgen eigenlijk een erectie, en dat zit gewoon tussen je eigen oren. Zij doet alleen haar werk, ze wordt betaald om oude mannen te wassen en te helpen in het huishouden. Daarin ben je dus niet speciaal of zo. Alleen dat je het geyl vindt, in plaats van genant zoals (bijna?) alle andere mensen die ze helpt, maakt jou anders, maar dan eng en vies anders.
Alle reacties Link kopieren
Iets te veel geblowd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouweland schreef op 17 september 2014 @ 08:15:

[...]





Ik ben verpleegkundige en heb dit nog nooit meegemaakt en als het al gebeurd en iemand komt erachter ben je je BIG registratie kwijt en kom je niet meer aan de bak!

Nou, ik ben ook pleeg, en BDSM wat af op een dag in de hoofden van sommige mannen. Om van de avonddiensten niet te spreken. Bij zo'n beroep als wij hebben vragen we er toch ook om, heerlijk, een beetje rond gebossed te worden, die geile oogjes de hele tijd op je gericht hebben, en de verwachtingen die er zijn maar niet waargemaakt worden wat de spanning natuurlijk alleen maar verhoogd.



Jaja, we hebben het er maar druk mee in de wijk, die ouwe baasjes die denken dat we er voor hun lol komen in plaats van voor hun zorg.
Alle reacties Link kopieren
Goh. Dus je krijgt een erectie bij aanraking en hebt een hulp die je helpt.