BDSM spel met dame van de wijkverpleging .

17-09-2014 05:33 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
?
anoniem_107146 wijzigde dit bericht op 17-09-2014 08:46
Reden: word niet serieus genomen .
% gewijzigd
quote:mevrouweland schreef op 17 september 2014 @ 08:15:

[...]





Ik ben verpleegkundige en heb dit nog nooit meegemaakt en als het al gebeurd en iemand komt erachter ben je je BIG registratie kwijt en kom je niet meer aan de bak!



+1



Ik ben ook verpleegkundige. Walgelijk dit soort verhalen.
Haal je maar niets in je hoofd. Wat ze zei is namelijk zo: ál die ouwe rukkers mannen die gewassen moeten worden krijgen eigenlijk een erectie, en dat zit gewoon tussen je eigen oren. Zij doet alleen haar werk, ze wordt betaald om oude mannen te wassen en te helpen in het huishouden. Daarin ben je dus niet speciaal of zo. Alleen dat je het geyl vindt, in plaats van genant zoals (bijna?) alle andere mensen die ze helpt, maakt jou anders, maar dan eng en vies anders.
Alle reacties Link kopieren
Iets te veel geblowd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouweland schreef op 17 september 2014 @ 08:15:

[...]





Ik ben verpleegkundige en heb dit nog nooit meegemaakt en als het al gebeurd en iemand komt erachter ben je je BIG registratie kwijt en kom je niet meer aan de bak!

Nou, ik ben ook pleeg, en BDSM wat af op een dag in de hoofden van sommige mannen. Om van de avonddiensten niet te spreken. Bij zo'n beroep als wij hebben vragen we er toch ook om, heerlijk, een beetje rond gebossed te worden, die geile oogjes de hele tijd op je gericht hebben, en de verwachtingen die er zijn maar niet waargemaakt worden wat de spanning natuurlijk alleen maar verhoogd.



Jaja, we hebben het er maar druk mee in de wijk, die ouwe baasjes die denken dat we er voor hun lol komen in plaats van voor hun zorg.
Alle reacties Link kopieren
Goh. Dus je krijgt een erectie bij aanraking en hebt een hulp die je helpt.



Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
OP verwijderd, omdat hij niet serieus genomen wordt
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Waar is die OP nou?
Alle reacties Link kopieren
Ah gossie, hij wordt niet serieus genomen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets neem je toch ook niet serieus?



Zelf een keer in het ziekenhuis gelegen, na een ongeval. En moest de eerste paar dagen gewassen worden.

Nou, het was toch wel behoorlijk gênant dat wel helemaal 'alive and kicking' was, terwijl ik dat zelf niet was........

De verpleegster in kwestie wist me gelukkig wel gerust te stellen dat ik echt niet de enige was, waar dit bij gebeurde. Maar om nou te zeggen dat ik het kinky vond/vind.....? No way.



Ik kan alleen maar petje af doen voor alle mensen in de zorg die dit dagelijks moeten/mogen doen.

En de enkelen die dan helaas in een patiënt zijn/haar seksuele fantasie terecht komen.

Gelukkig blijft het bij deze figuren bij fantasie.
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
....en om eerlijk te zijn zouden sommige mensen ook wel wat bijles mogen nemen in nederlandse grammatica en een typecursus voor beginners volgen, voordat ze van allerhande onleesbare teksten op een forum zetten. Of waar dan ook.



Is daar niet een topic over te doen?



Ook ik ben verre van perfect, overigens......nobody is perfect
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
quote:mart72 schreef op 17 september 2014 @ 09:45:

....en om eerlijk te zijn zouden sommige mensen ook wel wat bijles mogen nemen in nederlandse grammatica en een typecursus voor beginners volgen, voordat ze van allerhande onleesbare teksten op een forum zetten. Of waar dan ook.



Is daar niet een topic over te doen?



Ook ik ben verre van perfect, overigens......nobody is perfectWelke van de 999.999.999 topics hierover heb je gemist dan?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
OMG, ik heb de OP niet gelezen, maar ik kan er genoeg van maken om medelijden te hebben met dames die bij mensen thuis komen voor zorg. Er zitten dus ook cliënten bij die zich dit in hun hoofd halen...



Edit: OP wel gelezen via cache.

Ik denk dat de dame in kwestie haar werk gewoon serieus doet en dat er zeker geen sprake is van meer van haar kant. Meer dan een levendige fantasie van TO is het niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Lang leve google cache!



Stop met die fantasieën man, het is gewoon gênant hoe jij je gedraagt en wat jij denkt te zien.
hoe kan ik het lezen via cache? moet ik er dan op googlen?
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:30:

hoe kan ik het lezen via cache? moet ik er dan op googlen?

topictitel in de zoekbalk, zoeken en dan bij de resultaten op het driehoekje rechts klikken. Volgens mij is het groen.



Cache
Alle reacties Link kopieren
Link van dit topic plakken in Google, je krijgt dan als zoekresultaat de titel in het blauw, de link eronder in het groen met een pijltje naar beneden er achter. Hier 1x op klikken, dan verschijnt een klein venstertje met "In cache". Hierop 1x klikken en veel leesplezier!





Edit: mosterd dus, ik typ weer niet snel genoeg
Alle reacties Link kopieren
MrRoots dominant?

Never!

Hij verwijdert zijn TP, een béétje Dom doet dat niet



Tssss

Gotcha

( slechts een tip aan mrRoots om het spel te leren)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik denk dat hij dit topic nog leest hoor en dus een zinnige opmerking maak; ik praat tegen mezelf
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
hengelen is niet toegestaan
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 00:14
Reden: hengelen is niet toegestaan
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven