Mode & Beauty alle pijlers

Hoe deze sneakers combineren?

17-09-2014 23:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooie dames sneaker op het oog. Twijfel alleen nog een beetje, omdat ik niet zo goed weet hoe ik ze kan combineren. Want qua uiterlijk vind ik ze wel echt gaaf!



Wat zouden jullie hierbij aantrekken?



http://www.sneakers.nl/re ... -cheetah-black-11194.html
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit echt als sportschoenen, dus zou het combineren met sportieve kleding. Of bij een skinny (spijker)broek.

Je trekt ze niet voor 'netjes' aan neem ik aan, dus dan kun je er toch in principe alles bij aantrekken?
Alleen met sportkleding wat mij betreft...
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zou ze combineren met een zwarte broek, zwart shirt en gekleurd jasje of lang vest.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 september 2014 @ 23:08:

Alleen met sportkleding wat mij betreft...Mee eens.
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Met basisjeans (grijze/zwarte skinny) en simpel shirt (evt met toffe print) met vest, leren jasje of colbert.



Vandaag had ik sneakers aan onder een zwarte kokerrok (geen stijve stof) met hoge taille en een mooie effen top (1 Vd kleuren van m'n Nikes) in de rok. Dus zoiets kan ook.



Verder draag ik m'n sneakers onder een leren zwarte rokje met een zwart/grijze jeansbloes.



Een pantalon met bloesje hoog dichtgeknoopt en deze sneakers.



Onder een simpel effen stoer jurkje met dikke panties.



Zwarte jeans met een dunne sweater en deze sneakers
Alle reacties Link kopieren
Met de doos en retourbon. Sorry, niet mijn smaak.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 18 september 2014 @ 00:05:

Met de doos en retourbon. Sorry, niet mijn smaak.+1
Alle reacties Link kopieren
Dit zou ik echt als "sportschoenen" bestempelen.. Niet als sneakers. Onder je trainingsbroek als je gaat sporten dus
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Skinny jeans en stoere t-shirt
Ik vind sneakers leuk, maar deze vind ik te sportief om voor 'gewoon' te dragen.

Dit zijn sportschoenen.
Alle reacties Link kopieren
Deze zijn dan weer niet mijn smaak maar dit soort sneakers draag ik wel.



Ik draag ze eigenlijk bij bijna alles wat niet op netjes hoeft. Behalve bij jurken/rokjes daar vind ik het zelf niet mooi bij. Gewoon casual dus. Jeans met shirt/top.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Als mensen dit soort schoenen dragen krijg ik er toch een bepaald soort idee bij.



Alle reacties Link kopieren
ik heb zelf niks schoenen met die soort kleur oranje



ik combineer het met

spijkerbroek

grijze broek

zwarte broek

leger groene broek



basic shirtje met een spijker top (blousje of gilet) als je geen spijkerbroek gekozen hebt ;) ander met leuk jasje



ze zijn echt heel tof!



sommigen dragen ze ook onder een rok maar dat moet je wel staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 18 september 2014 @ 00:21:

Dit zou ik echt als "sportschoenen" bestempelen.. Niet als sneakers. Onder je trainingsbroek als je gaat sporten dusEens.
Alle reacties Link kopieren
"dolfje, 10 minuten geleden

Als mensen dit soort schoenen dragen krijg ik er toch een bepaald soort idee bij.



[afbeelding]"



Kan het me er ergens iets bij voorstellen maar de meesten die ik ken die ze dragen zijn toch echt niet zo.

Ik en mijn vriend dragen graag nikes. Ze zitten lekker, lopen fijn en gaan langer mee dan goedkope sneakers. En ja het is ook een beetje nostalgie. Terug naar de jaren 90.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zijn sneakers bijvoorbeeld allstars, brittish knights, dus canvas / leer (nepleer)



Casual sportief, met het nadruk op casual
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
jep, sportschoenen. Te combineren met dito-outfit
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nike air max heel leuk staan, zo bijvoorbeeld:



http://tessted.com/wp-con ... ike-Air-Max-TESSTED-7.jpg



http://farm3.staticflickr ... 99636946_9024075742_o.jpg



Maar jouw uitgekozen schoenen vind ik dan weer net wat minder, maar misschien kan je die ook op zo'n manier combineren? Op internet staan vast genoeg foto's, tips etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:keke91 schreef op 18 september 2014 @ 10:04:

Ik vind Nike air max heel leuk staan, zo bijvoorbeeld:



http://tessted.com/wp-con ... ike-Air-Max-TESSTED-7.jpg



http://farm3.staticflickr ... 99636946_9024075742_o.jpg



Maar jouw uitgekozen schoenen vind ik dan weer net wat minder, maar misschien kan je die ook op zo'n manier combineren? Op internet staan vast genoeg foto's, tips etc.Die eerste vind ik nog wel gaan, maar die tweede foto vind ik echt niet mooi. Die sportschoenen passen totaal niet bij die kledingstijl. Kleding is gewoon netjes en daar van die sportschoenen bij.. alsof je net van de sportschool komt en vergeten bent van schoenen te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik snap wat je bedoelt, maar ik hou daar wel van, dat gecombineerde van sportief en netjes.
Alle reacties Link kopieren
super toffe schoenen!



Ik draag m'n sneakers graag met een zwarte skinny, een effen shirt of blouse en dan een colbert of spijkerjasje/blouse. 'K hou wel van netjes gecombineerd met sportief
quote:yogayup schreef op 17 september 2014 @ 23:48:

Met basisjeans (grijze/zwarte skinny) en simpel shirt (evt met toffe print) met vest, leren jasje of colbert.



Vandaag had ik sneakers aan onder een zwarte kokerrok (geen stijve stof) met hoge taille en een mooie effen top (1 Vd kleuren van m'n Nikes) in de rok. Dus zoiets kan ook.



Verder draag ik m'n sneakers onder een leren zwarte rokje met een zwart/grijze jeansbloes.



Een pantalon met bloesje hoog dichtgeknoopt en deze sneakers.



Onder een simpel effen stoer jurkje met dikke panties.



Zwarte jeans met een dunne sweater en deze sneakersMeen je dit echt? Afgezien van de laatste optie kan ik me bij de rest echt helemaal niets voorstellen qua combi... Kokerrok? Jurk? Pantalon?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op sneakers en dol op colbertjes. Dus ik combineer ze ook vaak. Vind dat zelf juist leuk staan. Je hoeft toch niet per se volledig in sportkleding/sportieve kleren gehuld te zijn bij sportieve schoenen? Lekker mixen vind ik veel leuker staan.



Deze draag ik op dit moment veel: http://www.footasylum.com/images/produc ... 078554.jpg

Ik probeer wel altijd mijn kleren en schoenen qua kleur een beetje te laten matchen. Zo heb ik bijvoorbeeld een colbertje met een beetje dezelfde kleur oranje als de schoen, die draag ik er graag bij met een zwarte skinny jeans en een leuk shirtje. Ik heb ook een shirt in een beetje diezelfde kleur, staat er ook leuk bij. En omdat de schoen overwegend grijs is, kan er eigenlijk best wel veel mee gecombineerd worden.



Bij jou geldt hetzelfde, omdat de schoen grotendeels zwart is. Een skinny jeans erbij, met een leuk shirtje en een jasje/colbertje/vestje (wat je wilt). Ik zou het shirt dan niet te contrasterend maken qua kleur met het oranje van je schoenen, het moet wel een beetje bij elkaar kunnen (vind ik).



Op dit moment zijn dit mijn grote liefdes

http://sneakernews.com/wp-content/uploa ... lake-2.jpg

Daar zouden grijstinten mooi bij staan, en blauwig. Ik draag in ieder geval nooit sportieve kleding bij mijn sneakers, dat vind ik dan juist weer zo "tokkie" overkomen (aangezien de new kids bijvoorbeeld ook altijd in trainingspakken lopen). Als je juist netjes en sportief met elkaar combineert zie je er minder "tokkie" uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 18 september 2014 @ 15:00:

[...]



Meen je dit echt? Afgezien van de laatste optie kan ik me bij de rest echt helemaal niets voorstellen qua combi... Kokerrok? Jurk? Pantalon?Denk dat ze zo'n soort kokerrok bedoelt: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/ ... b95ef0.jpg

Kan best wel leuk staan hoor!



Daar heb je ook jurkjes van (zelfde stof, zelfde lengte), waar ook vaak sneakers onder gedragen worden. Ik vind dit soort dingen altijd wel leuk bij een ander, mij staan ze niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven